Previše slobode

Mislim jučer kako smo od silnih sloboda postali poprilično neslobodni. Primjerice, ima ta neka sloboda govora, koja ti (kao) omogućava da laprdaš što hoćeš, osim ako time ne kršiš neke druge slobode, kojih uzgred rečeno, ima milijun, pa se može dogoditi da povrijediš nečije, štajaznam, vjerske osjećaje, okrzneš seksualne manjine, da ispadneš seljačina ni kriv ni dužan jer se zajebavaš na račun nekih predrasuda... I apsurdno je to, što više sloboda imamo, to smo manje slobodni. Još samo da napomenem, ne tako davno čitala sam članak jednog britanskog sociologa koji je rekao da predrasude ne bi ni postojale da nisu empirijski potvrđene. Tako da...
Kako bilo, jučer sam opet naišla na određen broj čudnovatih individua. Dopuštam da oni to isto misle za mene. Počelo s babom u frizeraju i pričom o nepranju kose puna tri mjeseca jer frizura toliko dugo drži. Malo je falilo da se ispovraćam tamo i tad. A u gradu navečer, osim standardnih pijanih budaletina koje izmile u velikom broju čim zatopli (how revolting), hrpetine klinaca (oni sad valjda smiju van jer je škola gotova *shrug*) među kojima samo gledam ima li koji moj, pa da mi na popravnom spomene kako me vidio negdje i značajno namigne, a ja se onda pravim da to nisam bila ja.
Nije kao da nemam pravo na vlastiti život od kad radim u školi, ali nemam. Dakle, osim alkoholizirane rulje različite dobi tu su bili i svi zagrebački roditelji sa svojom malom djecom, nisam vidjela veći broj kolica u gradu od... pa... nikad. Proći preko Trga da se dočepam kafića bilo je kao vožnja slaloma i utrka s preponama odjednom, zavezanih očiju. I ne razumijem zašto svi šatori i nakardne kućice moraju biti baš na Trgu i zašto se postojeći nazovi koncerti moraju ISTOVREMENO održavati na TOM ISTOM TRGU. I tko uopće dopušta taj ciganluk nasred glavnog trga.
Nakon, prema I.-ovim riječima, najbolje kave ikad (iako kava nije bila u pitanju), odlučismo da se, budući je prošla ponoć, pizza može računati kao doručak, i otišli do pizzerije koja je također vrvila životom. I slavila različitost na svoj osebujan način. Sjajno je gledati kako za jednim stolom sjedi ekipa alternativaca, za drugim društvo penzionera, za trećim skockani Janjevci u rozim košuljicama i bijelim mokasinama. Upravo je jedan od njih pogledavao prema nama previše puta da bi bilo ugodno i držao pogled na nama, again, predugo da bi bilo ugodno. Upitam znamo li tog tipa, I. odgovara da ne (vjerujem mu, on pamti nebitne ljude bolje od mene, ja svu memoriju potrošim na učenike i njihove roditelje), ali da je primijetio da tip bulji li ga bulji.
pa smo se i mi zabuljili u njega, I. netremice, meni je ipak malo bilo neugodno
Sljedeći korak mi je mahanje, najavio je I. Na što sam ja prasnula u smijeh zamišljajući kako maše tipu (ne bi mu bilo prvi put da to napravi).
Onda sam ja imala predstavu s izbacivanjem kukca iz svog grudnjaka. Čime sam naučila dvije stvari. Prvo, imam dovoljno male sise da kukac upadne u grudnjak. Ali dovoljno velike da moram prevrnuti pola košarice da ga dobijem van. Tako da je tip koji je buljio u nas dobio dinner AND show. Ovo spominjem iz dva razloga. Prvi, ne razumijem ljude kojima nije bad buljiti u druge ljude. Onako, otvoreno. Ne skidajući pogled s njih. Ne mislite da je to stvarno nepristojno? Drugi, upoznala sam jednog od Mistynih prijatelja po imenu Mirko. Ovaj je poprilično opako veliko zeleno stvorenje s dugim nogama za skakanje, koje uz sve i leti.
ok, priznajem... malo sam dramila zbog mirka
Kako je kome doletio, tako su ljudi tražili račun. Ja prva, dok je I. kolutao očima. Nikako ne razumije taj strah. Ali on je dovoljno manly da pauka uhvati golim rukama, tako da... No, I.- malo drame još nikoga nije ubilo. Nadam se da si se prestao križati :P (sad I. govori: Meni to nije normalno...).
Prije nego smo izašli, raznolikom društvu pridružuje se i tip u superkratkim hlačicama i siledžici, da pokaže svoje mišićave ručetine, valjda. Ono, mi upravo jedemo, tipčino.
I šećer na kraju večeri/jutra bio je lik u autu koji je kao ispao iz GTA igrice, crni, rondajući, s ogromnim auspuhom i vozačem opakog ustašoidnog izgleda, koji si je na stražnje staklo objesio dvije plišane kocketine. Mislim da sam se smijala dva kilometra barem.
Anyway, da završim kako sam započela... Sloboda je zajebana stvar. Poštujem svačije pravo da čini što ga volja, ako pritom ne ugrožava druge ljude. No, što sam starija to mi je manje jasno: zar nitko još nije došao do zaključka, samo zašto što nešto smijem i mogu, ne znači da to i trebam činiti.
kako sam ja voljela vesterne s willijem kad sam bila klinka...
ikona. willie je ikona :)

Želim vam više sunca u tjednu koji slijedi! U metaforičkom smislu ;)

Primjedbe

  1. Dobar Vili. :D
    Eto još sunca... http://youtu.be/b3V8EznD4Jo

    :mahmah:

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad čitam sve ovo, počinje mi nedostajati gradski život i sve njegove različitosti :-(

    OdgovoriIzbriši
  3. Heh, ovaj grad je jedna velika ludara, ne zameri na slobodnom prevodu, ali nikada istinitije rečenice :)

    OdgovoriIzbriši
  4. meni isto nije jasno zašto je uvijek nešto na trgu, ništa se ne primjećuje od svih onih kućica i pozornica, ni arhitektura ni ban.
    što se tiče svih ovih frikova, frikovi je prava riječ za njih. 3 mjeseca ne prati kosu? ne želim znati kako to izgleda :D
    i da, mrzim buljitelje, osim ako im se nešto sviđa na mene, onda nek bulje i umiru u ljubomori :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha, možda je bio ljubomoran na nas, ha?

      Izbriši
  5. HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHAHHA

    Teška noć vidim!! :P
    I ne mogu vjerovati da i. maše ljudima samo tako..hahahhaha..moram to probati!! xD

    OdgovoriIzbriši
  6. ja dobijem slom živaca kad netko koga ne znam bulji u mene, onako tupo. mrzim to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni isto smeta... pogotovo taj tupav pogled, znam o čemu pričaš.

      Izbriši
  7. Ja u zadnje vrijeme kada vidim da neko bulji u mene buljim nazad i onda imamo staring contest, ali priznajem da to češće radim sa ženama nego s muškarcima jer oni to mogu pogrešno protumačiti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Drama jarane! :D
    Grannies strike again! O.o
    Ne kontam te sto bulje. Sta? Neki problem? Rog na celu? WTF?! Mahanje je najbolja opcija! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. AHAHAHAHA oprosti, al umirem. Umirem. UMIREM. :D Luđak iz GTA :DDD Da mi je to vidjeti. :D Defintivno šlag na kraju.
    Kad mene netko bulji, obično maknem pogled - iz pristojnosti, al ak vidim da nastavi gledati - podignem obrvu tak da dobije faca - šta buljišm šta je klinjo?! Ako i tako izgledam, onda ubrzo prestaju gledat. Valjda. Mislim da izgledam preblesavo za to, al svejedno prestaju gledati. Čak je i mahanje dobra opcija. :3 *mah mah* Jel Buljko odgovorio na mahanje ili je Mirko baš tad uletio?
    Najbolja situacija mi je bila kad je mene i frendicu neki bogtepitaj nepoznati lik samo odjednom stao pored nas i *BLINK*. Mi zbunjene, wtf nas je to slikao fotićem i šta. Vidimo da radi još nekim ljudima - velim ja - e neće se tak izvuć. Fino se pojavim njemu iza leđa dok čeka tramvaj i samo ga zagrlim onak. Čovo se prepao :Đ Al eto, i njemu je očito bilo simpatično da je još odlučio uslikat me s njime u zagrljaju rofl. Dobro, kvit smo, aj bok. :P Ako mu moja ružnoća i podbradak ne smetaju, okej. :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stigla pizza i odvukla i. pažnju od mahanja...
      ova tvoja priča je baš fora!

      Izbriši
  10. Slažem se za trg, ok ak je za Božić ili neku spešl prigodu ali od kad sam ja došla stalno je nešto na njemu, totalno bezveze. Već i ovak je uvijek gužva na njemu, još uz sve te kućice i sl, baš slalom moraš prolaziti.

    Ovaj tvoj Mirko je možda onaj isti moj Mirko iz hodnika, stalker, maltretira nas blogerice :D Za lika koji bulji - iss užas, mrzim kad netko bulji u mene. Ne volim čak ni kad sam na kavi s nekim tko ne zna malo maknut pogled pa te gleda ovak O_O da si misliš jel imam neš na nosu, a ne nepoznata osoba X_x Poslala bi Mirka na njega :D

    Gif sa macom i medama = awwww ♥

    OdgovoriIzbriši
  11. Zato ja nabijem slušalice na uši, ne gledam ljude i pičim svojim putem. Fine psychologist I make hating people and shit...

    OdgovoriIzbriši
  12. Brijem da bi ispalila u Indiji, gdje ti tri lika mrtva-hladna sjednu pored stola i s glavama naslonjenima na ruke slušaju o čemu ti pričaš sa svojim sugovornicima...

    OdgovoriIzbriši
  13. bit ce puno sunca u svakom smislu

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi