Neke ljude ne možeš prevariti

Provela sam jučerašnju večer s N. i njezinom E. E. je anđeo, odmah da znate. Čuva svoje instinkte, ne zanemaruje svoju intuiciju kao što smo svi mi s vremenom naučili. Nije do toga što mi se razveselila kao malo tko, nije ni do toga što je mazna grlilica kojoj je teško nešto odbiti, nego je do toga da odmah zna da sam pushover, i da tamo gdje će majka reći ne, ja odmah kažem da. Priču o tome da sam tough i bitchy mogu prodavati negdje drugdje. Ne E., ona to ne kupuje.

Primjedbe

  1. O, pa djeca uvijek prepoznaju prave osobe u nama. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja obično kažem kako odrasli pred djecom ne moraju glumiti:))

      Izbriši
  2. A možda ti od nje jednostavno nemaš taj dio potrebu štititi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako fino :)
    Volim osobe koje mi spuste tu zaštitu, pred kojima mogu plakati kao malo djete, biti potpuno svoja, a znam da će me sutra gledati s istom ljubavlju... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Dječije oči znaju neku tajnu magiju, koju većina nas nažalost brzo zaboravi...

    OdgovoriIzbriši
  5. Djeca su takva i bas im zbog toga tesko mozes odoliti. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako zaboravimo da se nečemu iskreno radujemo kad odrastemo... kao da se plašimo da će to da nestane čim pokažemo da smo srećni...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi