Imam skriveni talent

I nadam se da ću ga uskoro naći. Jer ovi koje sam do sad našla, već su mi dosadili. Dok ne otkrijem što sve mogu i znam, evo opet malo o tome što volim i ne volim. I o čemu razmišljam. Randomly.
ne volim dirati stiropor
volim promatrati ljude
volim promatrati oblake
volim individualce
ne volim čitati o bolestima, odmah dobijem sve simptome
(btw, ovo što imam nazvat će po meni jednog dana, sigurna sam)
mrzim ljestve, grozim ih se,
ne mogu se prisiliti ni na prvu prečku da stanem
volim pikule (i kišu)
ili samo s "k"

ne volim stručna usavršavanja.
jedino u čemu se usavršavam na njima je kolutanje očima i podizanje obrva
ne volim kad netko nepozvan ulazi u moj osobni prostor
i unosi mi se u facu

svaki put kad nalakiram nokte i moram čekati da se osuše, umirem od dosade
ljuti me kad nekoga moram uvjeravati da nisam ljuta
nisam veliki fan rečenice: "Uozbilji se."
moram početi zapisivati kad me neki od učenika proglasi nenormalnom kujom i sl.,
čisto da vidim postoji li neki uzorak
ne ide mi očekivano ponašanje (to je ono ponašanje kakvo drugi očekuju od mene) i...
... zbog toga često osjećam krivnju
život bi mi bio lakši da baš uvijek kažem ono što mislim
volim prati suđe, ali brisanje i pospremanje istog me ubija
ponekad se pitam koliko sam čudnih "navika" udaljena od luđačke košulje
i na kraju se opet vratim na good... 
... old, reliable ivana

nisam fan ljudi bez srca

a nisam fan ni srca na facebooku (ili kako ih I. zove- manje od tri)
ne volim kad ljudi misle da sam zbog svoje diplome
uvijek raspoložena za razgovor o društvenoj nepravdi i sličnom
ne volim ni kad mi nepoznate osobe prepričavaju razgovor
koji su vodili s meni također nepoznatom osobom
volim što imam ovaj ispušni ventil
moram napomenuti da nije uvijek lako biti blesav

Na kraju, za sve one koji će na bilo koji dio ovog posta reći I ja! I ja!
Stay weird. Sigurna sam da je dosadno biti normalan.

Primjedbe

  1. I told you I was sick :D.

    Ova pravila (kako ostati normalan) me uvijek nasmiju, koliko god ih čitala. Čuj pet dana unaprijed da kažem da ne mogu doći jer me boli glava hahaha.

    OdgovoriIzbriši
  2. danas sam oplela po 5. sezoni TBBT-a. eto, to je jedan način da ostanem normalna. da se nekoliko sati smijem ko luđakinja, plačem i preklapam se u stolcu koliko su dobri.
    s druge strane, TBBt je odličan test za ljude oko mene. oni koji ih ne vole/ ne razumiju..pa treba uzeti s odmakom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda sam bila nejasna. ja sama sebi jesam normalna. ovi oko mene znaju biti, pa, manje jasni.

      Izbriši
  3. haha najviše sam se nasmijala na onog klinca individualca :) Mali je zakon. I mene užasno živcira kad nekome pošaljem mail s nekim značajem i puno uloženog truda i dobijem jedan faking tnx ili ok. Bolje da ništa ne odgovore.

    OdgovoriIzbriši
  4. Klinac je pozer samo takav, prešišao me je najstrašnije :D

    OdgovoriIzbriši
  5. i ja! i ja! :) zvuk rezanja stiropora je nešto najgadnije za čut. oblaci...čak sam napisala pjesmicu o njima na svom blogu pred koji tjedan. hipohondar sam teški, frendovi me zovu hepi hipo :D nikad ne čekam da se lak na noktima osuši, 2 sloja zaboravi. prije nego izađem lakiram nokte i onda ih userem ključevima, guranjem ruke u torbicu i sl. i jako rijetko ne kažem ono što mislim :/ i svašta je još slično s tobom. Yep, I'm weird :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hepi hipo-lol

      joj, to škripanje stiropora, naježim se od same pomisli

      Izbriši
  6. okej, stavila si u ovaj post Gilmore Girls, NEW GIRL, Amelie, da dalje ne nabrajam... sjedi 5 :D

    OdgovoriIzbriši
  7. i savjet: lakiraj nokte dok gledaš neku seriju, neće ti biti dosadno i nećeš raditi gluposti, tipa zakačiti noktom o nešto. što ja napravim i ako gledam seriju :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne boj se nisi sama. Većina se nas može ovdje naći.
    I jako je dosadno biti normalan i ako mi ikad kaže da sam normalna zabrinut ću se! Svi oni "normalni" ljudi koje sam dosad susrela su mi blijedi i nezanimljivi. Ovo blijedi ide za njihove personality :)
    P.S. Drage Gilmoreice <3, Lorelai mi je uzor za brzo pričanje

    OdgovoriIzbriši
  9. Za ovo pod brojem 7 - When the money comes out of ATM.. Znaš one blagajne u Konzumu i Mercatoru gdje si sam klikaš stvari - kad ubacim novčanicu i dobijem nazad sitne uvijek skakućem i govorim jeeeej dobila sam :D

    OdgovoriIzbriši
  10. gledaj seriju ili film dok ti se suse nokti, bolje je :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Oj weird people! :)

    kritična masa čudaka okupila se na tvom blogu!

    OdgovoriIzbriši
  12. Treba da napravimo nesto kao Bitchy dust's hand full of weird people convention! :)

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja volim individualce i strašno su mi dosadni tzv. normalni ljudi sa sređenim životima tipa posao-kuća-djeca... Problem je samo da i ja želim biti poput njih...I tko je sad tu čudan?!

    OdgovoriIzbriši
  14. Koliko ja volim tvoje postove!!! <3 :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja volim mrviti stiropor i raditi nered od njega :D Mrzim prati suđe pa slijedom toga obožavam mašinu za suđe! I sto puta sam odlučila biti zločesta prema onima koji ne zaslužuju mene dobru pa mi to nikako ne uspijeva :/

    OdgovoriIzbriši
  16. Nekoliko puta ponovljeno 'I ja'. Stvarno je dosadno biti normalan :D

    OdgovoriIzbriši
  17. ne volim dirati drvene kuhače... ježim se od toga... čini mi se da smo svi, na određeni način, weird

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlično je ovo s kuhačama, dobrodošla u klub :D

      Izbriši
  18. osvojila si me ovim postom i gifovima. osjecam se dobrodoslo u weird bunch. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi