Imala sam život, ali ga je moj posao pojeo

Provela sam čudesan dan na poslu. Počelo je poprilično stresno, tragičnom životnom pričom meni dragog učenika. Redovito slušam takve priče. Većina naših učenika ima takvu. No, danas smo se opraštali od jednoga od nas, čovjek odlazi u mirovinu, i sve je bilo lijepo, opušteno i nepretenciozno. Pa smo se skupili, zaboravili na nesuglasice i jednostavno se družili. Ostala sam najduže, kao jedina koja svoje godine do mirovine ne može nabrojati na prste jedne ruke, jedino žensko uz to, i uživala slušajući lovačke priče tipova koji su iz naše škole otišli prije nego sam ja maturirala.
Slušala sam priče o fićekima i komadima, janjetini, bagerima, konobaricama dlakavih nogu u borosanama i sve su imale za cilj da pripovjedač ispadne što veća faca i da ja budem impresionirana. Kolege s kojima još uvijek radim zabavljalo je postupanje starih i otpisanih prema meni: to kako paze što će reći i na koji način, to da sam im enigma, njihova sramežljivost... M. je potpirivao njihove priče svojim komentarima, tako da sam se stvarno naslušala svega. Najslađe je što su se nakon svake psovke ispričavali i pogledavali me milo. A ja sam treptala i glumila da mi je jako neugodno, ali im opraštam, što je moje kolege izuzetno zabavljalo. 
Nakon toga sam u odabranom društvu otišla na kavu i slušala priče o Bugarima koji su imali najbolje povrće u Zagrebu i kako danas paradajz više nema okusa. A potom se nasmijala kao ne pamtim kad, slušajući kako moje društvo odbacuje neku pametnjakovićku koja se ubacila u naš razgovor, i to na ona je naša, njoj svašta toleriramo, ali ti ne seri način.
Bit svega, shvatila sam nešto danas. Nisam sigurna kad ni kako, ali ljudi s kojima radim postali su mi obitelj. Ne moraju se uvijek slagati sa mnom, ali čuvaju mi leđa. Dugo se nisam osjećala paženo i maženo kao danas...

Primjedbe

  1. Baš lijep osjećaj! Mi smo već odrasle djevojke, ali s vremena na vrijeme stvarno godi naći se u centru pažnje i biti osoba kojoj se obraćaju u društvu!

    OdgovoriIzbriši
  2. je, zna muško društvo to napraviti..;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas mi je drago da si uzivala, pa cak i slusajuci lovacke price :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš mi je drago što iz ovog posta zrači zadovoljstvo i sreća :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja uživam u tim lovačkim pričama :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nista bolje od atmosfere tog tipa. Extra! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno! Volim takve neočekivane draguljčiće, dugo ostaju u pamćenju i griju dušu! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zato nema boljeg od muškog društva, u ženskom budu totalno druge spike - ko hrpa onih galebova u crtanom Nemu "mine, mine, mine, mine" :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Baš mi je drago da si uživala :) Muško društvo stvarno zna ženu učiniti sretnom kad treba :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Evo, ima i dobrih dana zbog kojih se isplati podnositi sve drugo sranje :-))

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam često jedino žensko u muškom društvu i uvijek mi je ljupko kad dođe neki novi i još se ustručava preda mnom :).
    I drago mi je što ti je bilo lijepo, ja zapravo volim tvoje pozitivne postove više od negativnih

    OdgovoriIzbriši
  12. slatko od njih :) i gentlemanski na svoj način :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Baš je retkost u životu, a kamoli na poslu, imati nekoga ko ti čuva leđa. Nice!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi