I'm zen, so fuck off

Ne znam kako ću napisati post u petak. Nisam nešto zahvalna ovaj tjedan. Ne želim biti. Baš ne želim. Fuck you life, nisam ti zahvalna! Očito nisam ništa naučila.
Znam da se ponašam poput razmaženog derišta koje nije dobilo točno onu igračku koju je poželjelo, ali jebiga, danas sam takva. Danas sam prešla iz vrišteće u e, baš neću fazu. Dopizdilo mi danas okretati drugi obraz. Do kad?
Umorna sam. Sve mi smiješno. Baš sve. Smiješno mi je kako se ponašam, smiješno mi kako se drugi ponašaju, smiješno i žalosno istovremeno.
Umorna sam od natezanja, provjeravanja, povjeravanja. Umorna od toga da vječno ja budem negativka. Umorna. I to nije onaj dobar umor koji osjećaš nakon nekog postignuća. To je nije me više briga umor.

Whatever umor. Najgora vrsta umora. Danas. Možda sutra bude bolje. Iako mi se sad ne čini da hoće.

Primjedbe

  1. Valjda će uskoro neki bolji dani, možda te to i ovo vrijeme puca - grozno je!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam i ja tu fazu,nije to umor to je ono kad nema vise mesta ni za sta u mojoj glavi.Onda uradim ono "klik" i iskljucim se i nije me briga bas ni za sta.Ali stvarno ni za sta,jednostavno nisam tu,ja se teleportujem u neku drugu dimenziju:)))
    Moji ukucani mrze kad to uradim:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma kako ne bi bila umorna, kraj nastave je, svi smo ludi, ne možemo više vidjeti jedni druge...pa kaj, ne moraš biti zahvalna svaki tjedan! :) Btw, ova ljama i sam naslov hahahhahahahahahahahaha!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. baš to, pa kraj godine ti je. Dosad ti se sigurno poklopilo miljon stvari koje su te pojele. imaj razumijevanja i za sebe

    OdgovoriIzbriši
  5. A bit će, čim prespavaš noć <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Some of these days - bez Sartra i bez mučnine-zvuči puno bolje:D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova pjesma ko da je pravljena za tebe. :p

    http://www.youtube.com/watch?v=28gX3enDr8Q

    OdgovoriIzbriši
  8. Prezasicenje likovima koje ne volis, a moras da ih gledas svaki dan :)) A mozda ti samo nedostaje zelezo..

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj, ma bit ćeš bolje... proći će te ova faza... nadam se već sutra ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. aha, bit ce boljee, uvijek bude! =D =D

    OdgovoriIzbriši
  11. Sutra je novi dan!

    Drži se! :)

    P3

    OdgovoriIzbriši
  12. Imam jednu pjesmicu za tebe
    http://www.youtube.com/watch?v=28gX3enDr8Q
    Ja ju inace jako volim
    A sutra dolazi novi dan, sa novim svitanjem ionako je sve bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kad svi dijele pjesmice da ti i ja dam jednu pjesmicu raspoloženja: http://www.youtube.com/watch?v=LTnfwNcXSRc

    I jako mi je poznat taj osjećaj, ali brzo prođe, to znam :)

    OdgovoriIzbriši
  14. hvala vam svima na komentarima. našla sam na čemu ću biti zahvalna, zamorčiću počeo rasti zub, jej!

    osim toga, nasmijalo me kako su i dajdža i elmedina ostavili isti link, to onda mora da je moja pjesma!

    OdgovoriIzbriši
  15. Jedan od mojih najboljih filmskih citata by Scarlett: Tomorrow is another day!

    OdgovoriIzbriši
  16. Bitchy pronasla sam te pre par meseci, pre dva tacno ja mislim...I moram ti reci da te obozavam...ti i Misty ste mi ONI blogovi koje moram procitat u toku dana, pa taman i 5min pred spavanje....Samo tako nastavi...E

    OdgovoriIzbriši
  17. meni je takav dan bio u subotu. Citav dan se vucarala po kuci (a inace to mrzim), zaspala milion puta. Mjenjala raspolozenje od vristanja, preko plesanja do plakanja.
    Moj recept za takve dane je 5 tona cokolade i spavanje, spavanje i spavanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mmmmm, čokolada i spavanje... zvuči kao dobar plan.

      Izbriši
  18. malo prije pročitah tvoj prethodni post i mislim si: žena radi posao koji voli,posao koji radi utječe na boljitak čitavog društva, sije znanje i vrednote od kojih će se zasigurno mnoge 'primiti' i donijeti plod, učenici je sigurno zovu 'carica'... e, ta žena će se već sjetiti nečega na čemu će biti zahvalna na kraju tjedna! možda barem na kraju školske godine, poput mene? ;)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja sam na mood swing modu...samu sebe iznenadjujem
    Elem, tvoj post me podseti na...

    http://media.tumblr.com/tumblr_m3zpgzZKHv1r4c19q.gif

    Budi bolje!Hugcina!

    OdgovoriIzbriši
  20. e, znas kak si me pogodila ovim postom.. ja naime danas imam zadnji ispit IKADA, al sam tolko umorna od ucenja (jucer je bio drugi ispit) da samo jedva cekam da to sve prodje i da mogu spavat.. ne da mi se cak ni ponavljat :-/ jesam li spomenula da je to najtezi ispit na faxu?
    moja lift-me-up pjesma je watch the sunrise od axwella.. podsjeca me na prvi izlazak u ljeto 2007., frendica i ja tek stigle na more, isto dale valjda 3 ispita u tjedan dana, premorene, i konacno taj osjecaj slobode... priceless :)

    OdgovoriIzbriši
  21. svatko ima i 'takve' i 'onakve' dane... a sutra već bude bolji <3

    OdgovoriIzbriši
  22. Da, valjda je takvo neko doba, em zbog vremena, em zbog promjena, em zbog... promjena vremena...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi