If this movie doesn't make your skin crawl… it's on too tight!

Imala sam osjećaj da nam trebaju sati samo da kuhinju dovedemo u red. Čuj mene, red... Teško je čistiti kad ti se gadi dotaknuti bilo što.
Dok su neki tako ribali kuhinju, drugi čistili sobe, treći donosili hranu iz auta, a naoružani obilazili motel pod izgovorom da ne bi bilo loše malo istražiti čime smo sve okruženi, Misty je našla poljski wc.
nema te sile...
Ono što se dogodilo potom nekako me zateklo. Sjećam se u slow motionu da je Iva posegla za šestarom, Meow odskočila od stola, da su Kris i Kristina na ulasku u prostoriju ispustile vrećice, dok se Amina iza njih navirivala i pokušavala vidjeti što se događa. Sjećam se Kristininog vriska i Lady koja je kao najhrabrija lagano podigla prljavi stolnjak koji je dosezao do poda.
Ispod je bilo dijete! vikala je Meow. Nema ničega, razočarano je odgovorila Isis. Dijete duh? odnekud se pojavila i Psycho Cat. Šestar ne pomaže protiv duhova, dobacila je Ivi. Neka... Neka... zlosutno je progunđala Iva spremajući šestar u maniri sociopata iz Tarantinovih filmova. Milica je upitala Meow kako je izgledalo dijete-duh, a Lejla je pokušala smiriti situaciju upitom jesmo li uopće sigurni da se radi od duhu. Ja sam stajala pored sudopera i za svaki sam slučaj strpala ruke u džep, da se ne bi dogodilo da me nešto iz odvoda ščepa. Na to su u kuću ušli Rambo-Anleah, Dajdža i njegova sjekira. I otkrili nam da u blizini imamo jezero.
Sranje, rekla je Misty. Nekako prikladno. Pala si? upitala je Amina i nekako smo tada svi primijetili da je Anleah blatna. Lovio nas je duh, objasnila je Anleah. Pijani je izgledao kao da mu je ispod časti priznati. Lakat u rebra je pomogao. Kimnuo je glavom: Duh.
Sranje
, ponovila je Misty. Cat girl je mahnula svojim fotićem, spremna na lov. Lanin pogled je govorio: Ne znam baš... Lady je glavom pokazala vrata i krenula: Kojim putem? Mislim da je svima bilo prerano za razdvajanje pa smo pokunjeno, ali oprezno koračali prema jezeru. I duhu. Koji očito voli loviti ljude. Haunting.
Koračamo tako kroz taj šumarak koji mi je odjednom djelovao potpuno prijeteće, neki oprezno se ogledavajući, drugi zbijajući šale i tako tjerajući strah.
Onda smo je ugledali između drveća. Vitka figura stajala je na kamenu uz rječicu.
Elmedina? prošaptala sam. Zašto ste trčali, upitala je Elemdina. Histeričan smijeh oteo se s mnogih usana. Ja i dalje tvrdim da je ispod stola bio duh, ponovi Meow. Ja nisam duh, rekla je Elmedina. Dobro da nisi, dobila bi šestarom, našalila se Psycho Cat. Čini mi se da će kiša, izgovori Kris i svi kao po komandi pogledamo u nebo. Je li netko izvadio moju lopatu iz auta? upitala je Misty. Imam osjećaj da će mi trebati. Amina se zamišljeno zagledala u svoje nokte. Oružje? Close enough.

Primjedbe

  1. Kako su mogli zaboraviti moju lopatu u autu - otisla bih sama po nju al zna se tko prvi napusti grupu = he's dead :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma kakva crna lopata, ne bi mi više vidjeli ni tebe ni lopatu :P
    Možda i bi..poslije..kad bi se već pomirili sa činjenicom da si mrtva i da te pojeo mrak :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako je meni ovo sve super... Samo ti nastavi s pisanjem!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ima jezero, o ne, ja ne znam da plivam. Ja vodi ne prilazim..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A u jezeru su mozda isto duhovi ili klovnovi ili neka stvorenje! Ni ja ne plivam :/

      Izbriši
  5. Mahinalno sam pročitala da Misty želi loptu i pomislia kako sam prošli put bila upravu. A onda sam u komentaru pročitala malo bolje... A stvarno, kakav je to izlet bez lopte? :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala, hvala što si me napravila duhovitom u priči :))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Umesto sto mi tamo nesto dobacujes, bolje gledaj gde gazis :)))

      Izbriši
  7. Aaaaaaaa kako je ovo genijalno.... :D
    A ja debil, propustim sve prilike -_- zao mi je sto ne podjoh sa vama, ima da dodjem da vam donesem mafine! :D Jao jedva cekam nastavak! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. De dofuraj i moju lopatu kad dodjes xD

      Izbriši
  8. Hhahah Rambo, a ja sebe već uamislila kao Michelle Rodriguez ili Millu Jovovich.
    Samo ti nastavi ovako polako pa cemo mi svi poluditi.
    I jel de ne može Pijani bez mene jer ja imam veću sjekiru :p?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nije zbog sekire, nego se izgubi cim vidi jezero. U slucaju da krene da trazi precicu, uhvati ga za uvo i vrati nazad..ko ce posle da vas trazi, ako se pogubite..

      Izbriši
    2. I nemojte panicne bjezanije. Pogubicemo se u sumetini k'o budale! Smireno i stalozeno. Zajedno smo jaci! :D

      Izbriši
  9. Hahah, sviđa mi se, mogla bi se ti ovim ozbiljno pozabaviti :D
    I sviđa mi se i kako zasad stojim sa ulogom, baš bih takva bila, sumnjičava i ubijeđena da sam ja u pravu :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Mislim da ce sestar da bude presudan. Just a feeling. :D
    Odlicno! Aplauz! Keep em comin'!

    OdgovoriIzbriši
  11. mogu ja u slijedećem nastavku proći ispod ljestvi pa se polovica nas posvađa jel to nesreća ili nije i razdvojimo se i onda počnu čuda :D
    inače,sviđa mi se što sve slikam ;) samo još kakva mačka koju samo ja vidim fali :D
    sad sam ja dobila inspiraciju....:)

    OdgovoriIzbriši
  12. svidja mi se, puno mi se svidja, hahah =D joj ja bi sama ocistila kuhinju, nisam nikako gadljiva, ni malo =D et da znas =D u slucaju nastavka =D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi