Hvala i znam

Prekidam horor tjedan s malo pozitive, iako nisu ni horor postovi zasad nešto negativni. Doduše, kad smo već kod horor postova, nadam se da ste svjesni u kakvoj se awkward situaciji nalazim. Osoba koju prvu smaknem zamjerat će mi do kraja života, isto kao i druga i treća... Opet, ako vas sve ostavim na životu, what's the fun in that? Opet, što ako nismo ni svjesni da nas sve prati neki ludi obožavatelj koji onda krene ubijati po ovom scenariju? Lako za smaknuća, nego će mene optužiti! No, dobro. Jednostavno ću se pobrinuti da ne budem sama ni na sekundu, alibija radi. A vi pazite preko ceste, pored grmlja, jezera, po kući, stanu, i tako dalje.

Ovo je bio čudan tjedan sa svim tim slobodnim danima i odgođenim početkom rada, pa sam sretna da uopće znam da je petak. To je prva stvar na kojoj sam zahvalna i koju znam.

Dalje, zahvalna sam na nizu sretnih trenutaka:

i na našoj horor priči!
Naučila sam
da se mogu opustiti, jer može sve, a ne mora ništa (hvala S.!)
želim nove epizode Grimma!
Probajte uživati ovaj vikend. Zato vikendi (a i život) postoje.

Primjedbe

  1. Weee petak!
    Ubij mene ako hoćeš, samo nemoj da umrem kao slabić, de da poubijam bar tucet demona prije toga.
    Želim da umrem časnom smrću, kao ratnik :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. čuj ovo, ako hoću... sad ako te ubijem ispada da hoću :P

      Izbriši
    2. Kako god samo think Xena the warrior princess meets Zoey Deschanel meets Christina Hendricks ;) :p

      Izbriši
    3. Dobro, sise imaš, i crvenu kosu, ali Xena...ne pretjeruj :D :P

      Izbriši
    4. Ha! Nisi ti još moje čakrame vidjela, ni kožni korzet :p.

      Izbriši
  2. Baš su mi nekako dragi ovi "Hvala i znam" postovi :)))
    I napokon nisam jedina koja prati "Grimm" :D

    OdgovoriIzbriši
  3. hahah =D jooj i ja necu da umrem kao slabic, al opet ako moram onda je okej, =D meni je dovoljno da sam bila tu =D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ak ja poginem oke al me moras vratiti ko zombija pa da ganjam vas ostale xD

    OdgovoriIzbriši
  5. Nekako se nisam našla u horor filmu, ali ova pozitiva mi odgovara...treba mi puuuuno toga trenutno, zato hvala :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja mogu da budem paranoična i da smaknem samu sebe da me ne bi vi :P

    OdgovoriIzbriši
  7. Omiljeni postovi su mi Hvala i znam <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja baš nisam htjela učestvovati u hororu jer bi me prvu eliminisali, bez obzira što znam vrištati vjerovatno najbolje na svijetu (skromno). Tu nema zabave. zabava je s druge strane ekrana ;)
    Totalno si me navukla na taj horor, jedva čekam da se prodbudim i vidim tvoj novi post...
    Stay weird! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. hugs from behind , mljac, mljac :D jedva čekam nastavak horora, mislim da je to trenutačno najveća zaraza na bloggeru što se tiče Balkana :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ah, hugs from behind <3 :)

    Ja ti neću zamjetit ako ne ubiješ.
    Zadnju, hahaha :D

    Ne, neću nikako, samo nemoj baš prvu, nisam plava i ne bježim uz stepenice u kući kad me neko ganja :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Jooj, hugs :)))) Ugodan vikend!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nis ne brini. Necem da se ljutim. :D
    I miss Grimm too! :(

    OdgovoriIzbriši
  13. never ending tequila gif izgleda kao divan koncept ^_^ moram priznat da nisam ni ja bas od horora

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi