Hvala i znam

Ovo je vjerojatno najkasniji "Hvala i znam" post. Bolje ikad nego nikad. Ili možda ne...
ZAHVALNA SAM NA:
obitelji... da nismo toliko disfunkcionalni, vjerojatno bih bila skroz normalna. and where's the fun in that?!
smiješnim facama... jer su... pa, ono... smiješne
zamorčićima... da je moj dečkić curica, sigurno bi dobio vjenčiće za glavu... hm... pa što ako nije, right?
prijateljima... jer mi biti tamo za njih pruža isto zadovoljstvo kao i kad su oni tu za mene
životinjskim guzicama... najčudnija zahvala ikad, ali eto... smiješno mi je gledati to geganje
temama za blog koje su svuda oko mene
i hvala na svima vama!

A NAUČILA SAM:
kad joj se najmanje nadaš
ubuduće trebam dodati više entuzijazma svojim stanjima
cijela je mudrost u kretanju
probajte ne biti jedni od tih ljudi, jer to je recept za:

Ugodan vikend!

Primjedbe

  1. Ja sam za vjenčić :)
    Moj dugodlaki čupavac je dečko, ali ga redovito ušminkam s palmicom na glavi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. i ja sam za vjencic, pravi dok ima cvijetova, ahhah, i divan ''HVALA I ZNAM'' post =D

    OdgovoriIzbriši
  3. Neka je onako cvetan i letnji-zasto da ne! I ja hocu jos njegovih slika, ja sam njegov fan :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehe...zivotinjske guzice. Fakat. Geganje je uber! :D
    Patim od nedostatka kucnog ljubimca. :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Jes ti dobro ovo ispod posta, fani, intresting i kul. Ja sam ti stavio kul. Kao ono kul stori, sista'. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Neka disfunkcionalnih porodica. Da nije njih ne bi ni imali humorističnih serija.
    Uživaj u vikendu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. kad prije 6 komentara? :D evo došla do pola bloga zajedno sa sestrom koje je došla na raspust kući jer studira u drugom gradu ali nevermind taj dio, uglavnom tražila je preporuku za čitanje i prva stvar koja mi je pala napamet je tvoj blog, evo baš smo se ismijale..koliko onih so true trenutaka! nikad nemoj prestati da pišeš!

    OdgovoriIzbriši
  8. ovu recenicu: smiješnim facama... jer su... pa, ono... smiješne
    kao da sam sama napisala :D
    slazem se s ovim da samo treba nastaviti dalje, i da ljudi cine zivot mnogo gorim nego sto on to jeste :D
    uzivaj u vikendu :)

    OdgovoriIzbriši
  9. živjele disfunkcionalne obitelji i zamorčići s vjenčićima! Zamisli na što bi svijet ličio da smo svi iz normalnih obitelji! Užas :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobar hvala i znam. Zamislila sam se nad onom o depresiji i entuzijazmu. Interesantan kut gledanja... i da, vrlo je snažno odjeknuo kod mene. Čini se da bi i meni dobro došlo malkoc više entuzijazma!

    OdgovoriIzbriši
  11. Mi nismo disfunkcionalni, ali nisam sigurna da se mogu pohvalit da sam normalna ^_^ entuzijazam, mislim da i meni treba vise toga

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala i tebi:))
    Svidja mi se ono o depresiji i zivotinjskim zadnjicama:D

    OdgovoriIzbriši
  13. haha, zivotinjske guzice.. moja macka je vecinom crna, al ima bijelu crtu sa straznje strane nogu, zgleda ko da ima haltere :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisam ni na čemu zahvalna, ispitni rok je... ne, ček, zahvalna sam što ti ne brišeš komentare pa imam gde da kukam :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi