Everybody is somebody's weirdo

Nekako bih se s vremenom trebala naviknuti na to kako me ljudi doživljavaju. Bilo bi normalno očekivati da hoću. Nekad mislim da sam se navikla, pa samu sebe opet iznenadim. Jer me iznenade drugi. I njihova mišljenja. Da se razumijemo, nisu mi tuđa mišljenja bogzna kako bitna, ali kad me meni bliski ljudi krenu definirati, malo je reći da me to zbunjuje. Točnije, zbunjuje me njihova zbunjenost. Jesam li doista toliko kompleksna? Mislim da nisam. Možda nisam toliko komplicirana, koliko su oni slabi u svrstavanju ljudi u neke ladice. A kako mene nije briga u koju ću ladicu biti svrstana ni hoću li biti... Baš im i ne pomažem.
Uvijek me iznenadi kad netko:

1) misli da sam opasna. Mislim wtf?! Ja opasna? I wish!
2) zamalo dobije slom živaca jer se ja (kao) šuljam (i kad to poveže s točkom broj 1). Ono, ne, ne hodam super tiho i ne prikradam se ljudima. I ne planiram nekoga napasti. Koji vam je?!
3) misli da se bunim bez razloga i da nemam argumente za ono što pričam. I da možemo biti buntovnici zajedno.
4) kaže da sam negativna. Na ovo sam se pomalo navikla, ali i dalje tvrdim da sam realist, a ne pesimist.
5) kaže da je moj životni izbor nespojiv s mojom osobom. Nije mi najjasnije što to znači. Ljudi se mijenjaju. Izbori se donose. Život ide dalje. Nisam dovoljno mellow za vegetarijanku?

6) jedva dočeka da izvrne moje riječi i nabije mi ih na nos da bi mi pokazao kakva sam osoba.
7) nabroji što bih sve na i u sebi trebala promijeniti. I don't see the point in that.
8) tvrdi da sam bezosjećajna i da ne marim za nikoga i ništa.
9) uđe u raspravu sa mnom, digne mi tlak i onda se povuče, jer pametniji popušta. A ja sam valjda glupa. Ni slučajno zato jer su moji argumenti jači.
10) misli da sam jača nego što jesam. OK, da, mogu se brinuti za sebe. Čvrsta sam. Ali i ja sam samo čovjek. I ja mogu biti povrijeđena. Back off.
11) moje hiperbole shvati doslovno. Ozbiljno ljudi, je li ikada itko čuo za figure of speech?
12) misli da je moj posao piece of cake. Just because I make it look easy...
13) uvrijedi na moju šalu. Pa se moram ispričavati.
14) pokuša postaviti dijagnozu. Ili svi misle da su Freud, ili sam ja fakat kritično...
15) tko me vidio jednom u životu, na temelju tuđih dojmova pomisli da zna sve o meni. Cocky, aren't we?

P.S. što se tiče naslova ovog posta, pročitam OVDJE kako je PERFUME.. OR POISON? napisala: I eto potaknuta genijalnim nadrkanim i ciničnim postovima u kojima sam se totalno pronašla i zbog kojih sam se osjetila kao dio ekipe koja je toliko nenormalna da je postala normalna (as in, mijenjamo percepciju normalnog jer nas je puno ovakvih).. it's okay I don't get me either sometimes :) .. osjetih se ponukana ubacit par redaka i u ovaj svoj mali prostor... i sva sam bila aww... Doista, ima nečeg utješnog u tome kad znaš da nisi jedini čudak. I kad bolje razmislim, svatko je nekome čudan, right? Drž'te se, čudaci!

Primjedbe

  1. S kakvim se ti to ljudima družiš? :D Ja nemam pojma kak mene ljudi doživljavaju, nikad se nije rasprava vodila o tome O_o Da mi i kažu, živo me zaboli.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tacka 8 : Marim ja za sebe..u ogromnim kolicinama..:)
    I potpisujem Misty.

    OdgovoriIzbriši
  3. s kakvim se ljudima družim? ja ssam očito tip osobe s kojom se ne moraš družiti da bi joj rekao što točno misliš o njoj. tako da je ovaj post zbir ponavljajućih izjava svih koji me znaju i svih koji me ne znaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma reci ti njima fak of, očigledno to puno govori o njima samima kad ti nađu filozofirati o tebi a ni ne poznaju te. Meni nema ništa gore neg kad mi netko (kog znam) kaže - e ti misliš ovo ili ma ti sigurno želiš ono, a ne da mi netko tko me ni ne zna ide, da prostiš, srat o meni.

      Daj lopatu! :D

      Izbriši
  4. Nemaju ljudi svoju licnost pa im smeta tudja... To se i meni dogadjalo... Jedino sto nisam ocekivala da si vegetarijanac ali mi je to cool! I na meni vole da budu psiho-analiticki pa me briga. Mislim da ima ljudi koji jednostavno neinteresantni pa su im komplikovani ovi drugi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Nemaju ljudi svoju licnost pa im smeta tudja"- cool!

      Izbriši
  5. "6) jedva dočeka da izvrne moje riječi i nabije mi ih na nos da bi mi pokazao kakva sam osoba."........a od ovog mi se dize kosa na glavi!Kad se to desi,onda bas puknem,pa kad ospem paljbu,nema kraja...bolje da je cutao/la! hahaha

    "9) uđe u raspravu sa mnom, digne mi tlak i onda se povuče, jer pametniji popušta. A ja sam valjda glupa.".......i ovo me uzasno iznervira,jer dok sve ne razcistim,necu prestati...tako da kad ta osoba prestane, ja i dalje meljem. Sem ako nisam u pravu, onda to i priznam i kraj price.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja priznam ako nisam u pravu. nije mi to neki problem.

      Izbriši
  6. Ono što mene fascinira jeste da je pre 2 sata bilo oko 9 ujutru...ti pišeš u 9 ujutru...ti nisi čovek, neka mašina si :P :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je moj dragi O.Wilde rekao, "bolje da o vama pričaju i loše, nego da ne pričaju uopće" :))Iliti, za dobrim konjem se diže prašina. Ili stay just the way you are, we love you like this! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja potpisujem sve ovo što je Lana rekla!
    I mnogo mi se sviđaju ovi maslačci, mnogo!

    OdgovoriIzbriši
  9. ''3) misli da se bunim bez razloga i da nemam argumente za ono što pričam.''
    eeeh tad ja puknem eeeeh

    OdgovoriIzbriši
  10. To je i mene totalno razveselilo kod Parfume or posion :D Jer je lijepo opisala blog i ja sam bila onak "zašto mi nitko nije rekao za ovaj blog?!" :P
    Šta ćeš kad pri pokušaju otkrivanja sebe - mi nađemo štosta u tebi, i onda zbilja svi pomislimo jesmo li normalni :))) Ma šta, sve je divno i sarkastično. <3

    Jedino ja znam jednom bližnijem lijepo zabit u nos ono što je rekao prije, ne znam, par mjeseci, a sad je rekao nešto drugo. Jer prije par mjeseci sam pokušavala dokazivat da sam u pravu i niš. I onda, odjednom, bogzna čemu potaknutim odjednom govori ono što sam ja tad prije rekla. Pa popizdim, jer sam uložila toliko energije i muke da mu/joj objasnim (nekad se i na kraju rasplakala od frustracije), a onda odjednom ovak. Još se zna dogoditi da mi čak ni tad ne priznaje da sam ja to rekla ili se pravi blesav/a, a ne shvaća da me je time povrijedio/la. To što odbija priznat da sam u pravu ili to prerijetko radi, šta ja tu mogu, meni nije problem priznat da je netko u pravu. Možda ovo pomogne da shvatiš zašto ti neki trljaju o nos, ako imaš takve situacije. Iako se trudim prijeći preko toga, ali stvarno mrzim kad me ovako gaze (bez obzira što ponekad ne mogu sjetiti nekog čvrstog argumenta, već nakadno). :/

    Na stranu to, još mi i dalje nije jasno kako te tako mogu određivati bližniji jer bi te trebali bolje znati od neznanca i njihovih prvih dojmova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije ni meni jasno. možda stvarno jesam šuljajući psihopat...

      Izbriši
  11. Ja bih bas volela da meni kazu tako nesto.Mislim da
    1.nisam inspirativna pa o meni ne pricaju
    2.Pricaju ali kad ja nisam tu:))
    Ovako bar znas kakvim ponasanjem i izjavama mozes da im stavis prst u oko:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. valjda si u pravu za ovaj prst u oko... dobra ideja :)

      Izbriši
  12. kad mi ljudi kažu kakav im je bio prvi dojam o meni ja se:
    a) nasmijem
    b) a mogla bih se i rasplakat...
    pozdrav svim čudacima <3

    OdgovoriIzbriši
  13. aw *blush* hvala ti :) bas sam si pomislila kak sam to nerazumljivo srocila; drago mi je da se kuzimo :)
    ja preferiram kad me ljudi podcijene ("i just look sweet and innocent" sistem) pa ih mogu iznenadit kad pozelim ;) inace me uglavnom nije briga kaj misle o meni i srecom nitko mi ne prepricava ak se nekaj i prica :)
    inace suosjecam pogotovo s ovim dijelom oko izvrtanja tvojih rijeci, to mi se zabrinjavajuce cesto dogada (tj. naletavam na idiote koji ZNAJU bolje od mene kaj sam ja htjela rec iako se ja sad tu izvlacim)
    inace, suljas se ?? :D hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nama čudacima, skroz razumljivo ;)

      pa da... vidiš kako sam se prišuljala i napisala komentar :D

      Izbriši
  14. moram se osvrnuti na točku o šuljanju.
    ja na unaprijeđivanju svojih šuljačkih vještina marljivo radim iz tri razloga:
    a) totalno mi je kul riječ 'šuljanje'
    b) razrednica sam sedmom razredu
    c) imam nekakve patičice koje nazivam 'šuljačke cvičke'. u njima se osjećam poput nindže. OBOŽAVAM taj osjećaj i ne libim se o tomu otvoreno progovoriti.
    i da, mnogi me smatraju čudnom biljčicom, no zaboli me đon za tu ekipu!
    (znate što su cvičke, jel' da?)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. err... papuče?

      ja sam se počela najavljivati kad idem, jer mi je dosta da ljudi skoče kad shvate da sam iza njihovih leđa, pa tako i mene preplaše. sad idem hodnikom i vičem: "idem jaaaaa..."

      Izbriši
    2. ahahahahaha ovo me bas nasmijalo. totalno te zamisljam kak se onak karikirano suljas na vrhovima prstiju i vices ucenicima BU!! :D

      Izbriši
  15. Vec jednom rekoh cini mi se: Weird and proud. :D
    BTW, Spajk comment...uber! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. spike je... čak ne postoji riječ za to što je spike, toliko je dobar!

      Izbriši
  16. Pronađoh se u dosta toga, pogotovo jer sam okružena psiholozima i stalno se nađe neko (ma i ja to radim) da te procjenjuje, donosi neosnovane dijagnoze, stavi te u neku ladicu il ti kaže šta trebaš da mijenjaš. Najgore je što sam stvarno, većinu vremena, zadovoljna sama sobom, a onda se pojavi neko takav i usere ti se u zadovoljstvo, pa ja počnem da se analiziram i kontam jel vidim sebe kako treba il sam kreten koji si je umislio da je sve ok. S druge strane, super je kad skontaš da si neke stvari promijenio nabolje (al to je većinom kad JA skontam da MENI nešto smeta kod mene, a ne nekom drugom).

    OdgovoriIzbriši
  17. mislim da nije problem da oni ne svrstavaju u ladice, nego je problem da te svrstavaju u krive ladice

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi