Besmislene misli

Pogledajte OVO.

Primjedbe

  1. Odlične su mi sve poruke, ova zadnja me baš nasmijala :)
    Još jedna dobra preporuka za stranicu, ti si mi glavni izvor za takve stranice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Neke su mi hahah, neke su mi :(, ova prva mi je zanimljiva :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sjajna stranica. Ma tumblr je sav odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova s medama, odmah sam se sjetila mog D. kojem ovo ne smijem pokazati, he has a thing for teddy bears :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovakve blokiće nisam od osnovne koristila, sad me nostalgija puca xD

    OdgovoriIzbriši
  6. Dodano na tumblr-u! Hvala! Genijalno!

    OdgovoriIzbriši
  7. ajj odlicnoo, i meni si glavni izvor za takve zanimljive stranice , HVAALA =D

    OdgovoriIzbriši
  8. napisah komm, i sve se obrisa (grrr)
    here we go again...

    samo sam htjela reći da sam sad fino umjesto učenja za finalne ocjene odlučila prošvrljati po desecima postova koje si objavila u posljednje 2-3 sedmice (jer te je moja pametna glavica zaboravila dodati u blogroll). ženo, ti si genije. ozbiljno. počni tražiti posao kao novinarka za kolumnu u nekom listu i kupovat ću ga redovno :) i posebno podržavam onu tvoju o tihim, "normalnim" ljudima. nisam jedna od onih koji na sve vrište "omG, that's so me!" ili ponosim se svakojakim budalaštinama (ono kad se učenici svađaju s prof. i glume nedodirljive i nadmoćne i ponosne - idioti od mojih "kolega" to svakodnevno rade dok ja mentalno povraćam), ali fakat sam se u tome nekako pronašla. not sure if gusta. samo ti i dalje piši, a ja odoh učiti (glup predmet, ali - što se mora, mora se). i oprosti na nedostatku velikih slova, oduzimalo mi je previše vremena :)

    OdgovoriIzbriši
  9. bookmarkano :D taman mi treba jos stranica na kojima cu gubit vrijeme, ovo izgleda zabavno

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi