Bakina filozofija


Jutros švrljam po vašim blogovima i posljednji post na koji naletim je Sarin. Nemam namjeru pisati recepte, prelijena sam da išta od toga fotkam i divim se onima koji to mogu, stignu i imaju volje, pa mi ostali onda pasemo oči.

Od samog mi je recepta zanimljivije kako je prokomentirala gnjavatore koji je okružuju... Moja je priča s kuhanjem malo drugačija. Ne znam... Ja kuham od osnovne škole, nekako je to bila potreba, a meni je čak bilo i drago. Volim kuhati, zanimalo me to, nije mi ništa bilo teško naučiti. Nije ni danas. Ne slušam prigovore na svoje kuhanje, ako je ikada itko imao primjedbe one su se ticale moje organizacije u kuhinji- nema gomilanja suđa, nema zatrpavanja svih radnih ploha, toliko sam pedantna da majka pizdi kad vidi.

Kao prva u društvu koja ne leži doma i umire od gladi dok se roditelji vrate s posla, bila sam podvrgnuta čitavom nizu mučenja. Jesam li rekla mučenja? Mislila sam na telefonske pozive i upite face to face. Poput, Kako uspiješ napraviti cappuccino? Ili, Kako se radi pire krumpir? Ili Već mi je luk treći put zagorio, radim sve kako su mi rekle mama i tetka... Jesu li ti rekle da staviš ulja? *facepalm*
I dok su sve ostale maltretirali da nauče kuhati, meni je moja baka rekla da će me se odreći padne li mi napamet da naučim još nešto. Još nešto se odnosilo na štrikanje. Ulovila me neka želja da to naučim. Bake je odbila naučiti me. Ima žena tu teoriju... Kaže, što više znaš, to te više uzimaju zdravo za gotovo. Već je previše da kuhaš, čistiš, pereš, peglaš, itd. Sve one koje ne znaju ništa, danas-sutra će biti na cijeni jer su naučile nešto. A na tebe će gledati kao da si s tim rođena.
Zaboravite umilne bakice koje brinu hoće li njihove unuke postati dobre žene. Upoznajte moju baku koja... Čak ne znam ni kako da to nazovem.

Primjedbe

  1. Baka je zakon!
    i ima žena pravo, treba se znat postaviti. netko kom su doma cijelo djetinjstvo pleli džempere, teže će shvatiti cijenu truda i vremena i živaca koji stoje iza njega

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahahah, volim kako ti reaguješ na to :D. Znam i ja neke ljude s takvom filozofijom, znaju nešto, al neće da pokažu baš da ih ne počnu iskorištavati :D. A ja ne kuham jer... ne znam, baš me ne privlači.

    OdgovoriIzbriši
  3. Baka je zakon, moja je isto slična i ja isto imam namjeru ovo ljeto naučiti štrikati! :) Veća mi je gnjavaža čekati mamu da dođe doma i pregladnit pa sama kuham nekada, kolače već toliko dugo ja pravim da svi daju recepte meni, a ne mami. Čišćenje čak i volim, ne znam zašto, ali to mi je neka vrsta relaksacije :) Mislim da i nije toliko loše znati sve to, mislim što će oni koji ne znaju kuhati jednog dana kad budu živjeli sami?... Ja jedva čekam da živim sama da mogu kuhat bez da me svake dvije minute netko pita, a što to praviš? :))

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahah moji jad i bijeda su nekome inspiracija :D

    Baka je zakon.. što više znaš, to te više iskorištavaju.. to ja radim bratu kad smo sami doma, on je moj osobni kuhar :D
    Znam da to nije pohvalno, ali ne vole svi ljudi sve isto. Moj trn u oku je kuhinja. Netko ne voli pospremati što meni nije teško, neka vrsta terapije :D
    A ovo što te ekipa pitala za pire i luk.. pa to čak i ja znam :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Baka ti je jako mudra! Ne valja biti dobar u svemu, to daje priliku ljudima da iskorištavaju. Lako je praviti se glup i reći - ne znam.
    Znam da sam pravila neki savršen sos za špagete i svi ukućani su me danima mučila da im pravim- svaki dan! Kad sam ponudila sestri i mami da im pokažem kako pravim, odbile su. Mudre su i moje ukućanke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni treba ovakva ista daska za rezanje. Volim da kuham i uvijek poravnavam sve vrhove prije sjeckanja k'o luda... c,c,c, :D
    Da ne čitam ove silne blogove, ne bih ni znala koliko sam "nuts" ;)

    Bakica je u pravu, ja također volim svašta nešto da naučim i da znam, radoznale sam prirode, i stvarno treba dobro dozirati te svoje talente i vještine, da ne bi postao otirač... Ali to me nikad nije spriječilo da ne naučim još nešto novo ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. da, da sve mi govorimo da nikad necemo kuvati dok ne ogladnimo :D ah
    e baka ti je zakon!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Cool baka! Hajde da bar netko ima takvu baku, koja je drugačija od svih naših baka :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Baka me podsjeća na onu pjesmu "...ženaaaa za sva vremenaaa..." :D Nije me stvarno dugo bilo i falila si mi... Pusu šaljem! ;))

    OdgovoriIzbriši
  10. sve mi se čini da baka ima pravo. Barem u djelu prihvaćanja zdravo za gotovo. Živi dokaz su moji dječaci koji me počinju tretirati a la cart- ali, dok me veseli i kad me veseli, rado se predajem poslu!

    OdgovoriIzbriši
  11. živa istina, baka je totalno u pravu :-D
    kuham od 10-e, starci radili i morala sam naučit... i svima je to normalno...
    i nitko više ne primjeti kad je nešto dobro napravljeno, ali zato je raspad sistema ako koji dio ne odradim, to se obavezno primjeti :-p

    OdgovoriIzbriši
  12. Hahahaha, tvoja i moja baka bi se lepo slagale :D

    OdgovoriIzbriši
  13. Tanka je granica između dobrote i iskorištavanja, ali ja opet volim što znam sebi sve sama uraditi i ne ovisim o nikome, a ovako uvijek mogu ucijeniti ukućane da više neću nešto praviti i odmah se malo umire :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Baka je kraljica! <3
    Zadnja slika: TRUE STORY! Oplakativno dobra. :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Baka je pametna :D

    Ja uvijek najviše cijenim takve savjete. Tako mi je baka rekla da mi na pamet ne padne udat se prije 30-e i nek samo putujem i zabavljam se :D
    Tog savjeta ću se možda i držat :D

    OdgovoriIzbriši
  16. aaa baka <3 , =D. ja isto kuham od ranog djetinstva, i volim kuhati, a ne volim praviti kolace, vise volim slana jela =D

    OdgovoriIzbriši
  17. A jesi ga pogodila u sridu s empirijski dokazanom bakinom teorijom, uf... To me sjetilo one When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget. Najgore kad ti se omakne pokazati da nešto stvarno i znaš... Mi žene smo se isto same zakopale s emancipacijom, zato danas mnoge rade i "muške" i "ženske" poslove pa podjele padaju u vodu... Učim reći "ne znam to dobro napraviti", "ne mogu to sama", itd. Ne moraju svi znati da sve mogu i sve hoću... Ako ništa, zato što sve ionako neću stići i zašto bi se umarale ionako premorene ;) Za sve što me bake i mama nisu naučile, postoji youtube i coolinarika :P Moja mama je kao kućanica napravila "grešku u koracima" pa sve znam kad nje nema i ništa ne znam kad je ima...Pa se ona jadna previše brine...

    I muljala me odmalena da joj mašina trga konac, a inače bi me naučila šivati... No, znam da ću biti dovoljno glupa da iz kreativnih pobuda i unutarnjeg poriva naučim šivati jednom...

    Za kraj, sjetila sam se one Mala torba, velika sloboda Sanje Pilić... A ja nikako da prestanem nositi veliku torbu, dodatne vrećice i preudobne cipele...

    OdgovoriIzbriši
  18. Možda je bakina filozofija najbolja. :D

    OdgovoriIzbriši
  19. Za neke stvari je dobro reći ne znam, tipa ne znam prati prozore pa ti dođe svekrva i sve opere ;)))

    OdgovoriIzbriši
  20. svidja mi se bakina filozofija, valjda zato ja jos ne znam kuhat, pa se mogu hvalit kasnije kad naucim, ako se ne otrujem prije XD

    OdgovoriIzbriši
  21. Bakina filozofija najbolja, i ja sam od svoje znala dobit sličan savjet :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi