Bad temper

Mantra:
Posao je divan.
Ljudi su predivni.
Život je fantastičan.
jebiga sad
Dolazim na posao, izgledam kao smrt, hladno mi je, ketonali su mi umrtvili suosjećanje, strpljenja nemam, želim da sve što prije završi, pa da odem doma i grčim se u krevetu. Šaptanje ne pali, Okej, ajmo se igrati glupe kolegice koja učeniku u pitanju kaže odgovor. Ne mogu se ja praviti glupa koliko oni glupi mogu biti.
Želim li pregledati lektiru i njihove pismene? Nepismene pismene? Oh boy, oh boy, to bi me baš razveselilo! Ništa ne volim više nego gledati kako su moje kolegice ispravile radove SVOJIH učenika.
Prolazi li ili pada? Što je brže? Ma šalim se... Nadam se da će proći. I da ga neću opet gledati za par mjeseci. Posebno volim učenike koji uđu u učionicu i odmah s vrata kažu da nisu ništa naučili.
help me help you. pa da mogu doma
Ja: Pokušaj odgovarati. Samo pokušaj. Pomoći ćemo ti. (Get it?)
Kolegica: Možda bi TREBAO izaći i još malo ponoviti.
kao što sam rekla, pomoći ćemo ti
Druga kolegica: Možda bi stvarno TREBAO, da se osjeća malo sigurnije... A mi bismo TREBALE...
Ono što volim više od "Nisam učio" je "jer" koje dolazi u produžetku. Učenici koji objašnjavaju zašto nisu učili jednako su prozirni kao pjevači amateri bez sluha koji nekom žiriju objašnjavaju da su inače puno bolji, ali su sad prehlađeni.
Druga kolegica (ustajući): A da uzmemo pauzu?
Ovdje su samo dva učenika, i bolje vam je da s tim završimo što prije. Unatoč činjenici da su samo dvojica, prvi je uspio izgovoriti dovoljno gluposti da njima popunim ovaj post. Primjerice (da, zapisivala sam):

"Josip Pupačić napisao je pjesmu Moj GRM još uvijek gori."
"U pjesmi Oblak, oblak SIMBOLIRA pjesnika."
"Tema Balade iz predgrađa je ONO ŠTO SE DESILO, NIJE SE DESILO, TAK' NEŠTO."
"Ivan Goran KOZARAC."
"Žene... ONA NEKA IRIS I SLOVENKA DRA... DRA... DROPULIĆ."
"Sestra Gregora Samse je svirala PO KLAVIRU ILI NEČEM."
"Gregor Samsa umire od TEŠKE OZLJEDE KOJU MU JE NANIO OTAC JABUKOM." (CSI, anyone?)
I fantastična konverzacija kojoj sam nazočila: 
- Što si pročitao?
- "Baraku 5b".
- Autor?
- Ne znam.
Zaključak predsjednice komisije (a to NISAM JA) ujedno i razrednice tog istog učenika: "To je jasno da je prolazno, nemamo se što dogovarati. Lijepo si to naučio."
Nakon toga, nisam imala volje zapisivati provale drugog učenika.
Posao je divan.
Ljudi su predivni.
Život je fantastičan.

Primjedbe

  1. hahahah joj izvini ali ja se valjam od smijeha :D
    iz slicnih razloga sam rekla da nikada ali nikada necu predavati :D mislim da bih pobila pola skole :D
    koji debili,majko moja.
    Najgori su ti kojima pomazes a oni opet ne mogu proci :D (znam kad ja pomazem nekome u razredu)

    OdgovoriIzbriši
  2. "Ono što se desilo, nije se desilo" će od sad biti moj životni moto :D Vidim da i tebe pucaju veseli ženski dani, meni je rok preksutra, taman da mi uljepša vikend X_x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vidiš, do sad nisam uopće zapazila potencijal te rečenice. odličan životni moto.
      što se tiče ženskih dana:
      maternica je divna.
      jajnici su predivni.
      život je fantastičan.
      http://www.youtube.com/watch?v=LRWztS3_L84

      Izbriši
  3. Presmijala sam se, ahahahahaha, mada mislim da sam ja tu bila da bih plakala, ili počela pucati, ko zna....

    OdgovoriIzbriši
  4. Umirem :D
    Gluposti nikad kraja.

    Trebam i ja neku mantru. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ljudska glupost nema granica... ne znam što da ti kažem i kako da izrazim sažaljenje što moraš to sve slušati... treba to okrenuti na smijeh jer drugačije je teško izdržat...

    OdgovoriIzbriši
  6. ja bih se ili počela smijat iz sveg glasa... ili izletila vani i po hodniku skričala i lupala nogama i rukamo po zidu od muke ;-D

    OdgovoriIzbriši
  7. ne znam jel mi smijesno ili tuzno :I a ovo sa davanjem odgovora u pitanju, jao sto sam to mrzila, nikad mi nije bilo jasno jel me to stvarno pitaju il hoce da ja smislim nesto briljantno i drugacije. nadam se da ste uskoro gotovi s popravnima, bar do osmog mjeseca

    OdgovoriIzbriši
  8. http://media.tumblr.com/tumblr_lnwxc3Fw8K1qjnahi.gif

    Svaka čast što si izdržala ovo sve :/
    Zaključak je: Tko je tu lud? :D
    sad ta djeca vjerovatno okolo pričaju kako nisu ništa znali, a prošli su :/

    Šaljem ti virtualne ketonale, neofene i toplu deku.

    OdgovoriIzbriši
  9. isuse moj bože! ovo s barakom 5b mi je najjače :) sve to treba poslat ovce čuvat

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahaha, ja ne vjerujem :D Preodlično!!! Moj GRM još uvijek gori.. I.G Kozarac hahahahah. A i jadan Gregor i Baraka koju je pročitao jel. Krleža se negdje prevrtao u grobu.. Žao mi je što kroz to moraš prolazit. Svaka ti čast! Treba to preživjet!!
    Ne znam dal' bi se smijala ili plakala :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oke, nije Gregor pročit'o Baraku (sad sam skužila kako glupo rečenica zvuči) ahha..(zanemari, nisam sva svoja včrs)

      Izbriši
  11. Tužno i jadno.Ja se samo pitam da li su to pojedinci ili su takve generacije??
    U stvari mislim da su njihovi roditelji kreteni koji su odhranili male kretene:(
    Moje dete prolazi najrigorozniju kućnu torturu sve zbog straha da ne postane slična takvima!!Jadna,trudi se ali moj strah sve dobro što vidim nadvlada:))
    Biću malo blaža,već od sutra.Eto mi mantre za naredne dane...

    OdgovoriIzbriši
  12. prema ovim biserima, moji učenici odgovaraju kao da su pili s vrutka mudrosti. moram im se ispričati u petak.

    OdgovoriIzbriši
  13. Srece male svi do jednog.... ajmo talas za tvoje zivce :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako se meni čini dobro si ti i normalna. I ne čudim se što imaš dobar smisao za humor, uz ovo moraš imati

    OdgovoriIzbriši
  15. Saljem tone kamilice i cokolade!!! Budi jaka!

    Sto se tice ovih nadasve sublimirajucih zgoda iz skole......... Ja...Sta?!...Dafaq?! Ode pritisak u kurac!

    OdgovoriIzbriši
  16. eh da možeš prijetiti učenicima da ćeš ih otrovati, kao professor Snape, hahahahha, to bi bio a blast :D

    ja sam držala engleski vrtićancima, da vidiš tek te bisere.. i prdeže, i balaće koji se lijepe po stolu i svašta :D oguglala sam na miris prdca pred kakanja, 'xcuse my French :D

    OdgovoriIzbriši
  17. HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAH sad sam nabasala na tvoj blog, i ovaj post, i VOLIM TE! hvala bogu da netko GOVORI ove stvari, baci ih na otvoreno i ne prešućuje budalaštinu u koju nam se društvo/mladež i budućnost pretvara -.- a sad idem čitat dalje =)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi