Babe. Opet.

Opet sam jučer imala bliski susret s nekom čudnovatom babom. Stojim u dućanu i mirno čekam svoj red za kruh, čekam da babi A prodavačica nareže neki sir, štaliveć. Do mene stoji baba B, došla nakon mene. Završi prodavačica, dolazi do mene i ja govorim koji kruh želim, kad le wild baba C appears. Počne vrištati kako je ona bila na redu prije i da već čeka pola sata. Okej... Čekaš gdje točno? Među policama?
Meni stvarno nije problem pustiti babu C preko reda, unatoč činjenici da sam ja OČITO na redu prije nje, ali nisam stigla ni otvoriti usta kad je baba A dreknula na babu C: "Gospođa treba samo kruh!" Na što se i baba B priključila: "Niste Vi bili prije, gospođa je prije došla!" Na to sve začuje se i prodavačica: "Gospođi se žuri, ona ima malo dijete doma, a Vi imate vremena!"
Stojim tamo i pitam se, what the fuck just happened?! Prodavačica me gleda preko frižidera smrtno ozbiljna, ravno u oči. Baba C viče: "Kako vi znate da se njoj žuri?" Prodavačica odgovara ne prekidajući naš eye contact: "Znam susjedu, ima malu bebu doma." Jebemu, bila je tako uvjerljiva, da sam se i ja zapitala plače li mi doma neko dijete.
Stvar je u ovome... Glupo mi je lagati da mi se žuri i da me doma čeka dijete, samo zato da se smiri neka luda baba koja ionako nije bila na redu. Da stvar bude gluplja, već nakon prvog njenog povika kruh je u mojim rukama. Toliko je trebalo prodavačici da mi doda ono što želim. Da stvar bude još gluplja, ja sam samo trebala kimnuti glavom i potvrditi svim babama da imam doma bebu i možda zahvalno namignuti prodavačici. Ali nisam. Nisam jer se ponekad ne mogu prisiliti na nešto tako jednostavno. Nisam htjela grupno spašavanje od babe C, nisam htjela da netko laže za mene, i sasvim sigurno ne želim lagati da bi neka baba bila mirnija.
Mogla sam, doduše, reći da nemam malo dijete koje me samo čeka doma i da mi se ne žuri, ali tako bih samo prodavačicu uvalila u probleme, a osim toga, uzalud sve kad je kruh već kod mene.
Da stvar poprimi kretenske razmjere, meni ne samo da se ne žuri, nego trebam još par stvari iz dućana, koji su po ne znam koji put preuredili, pa se k'o za vraga vrtim u krug oko istog jebenog frižidera triput tražeći gdje su maknuli fucking kavu. A skroz mi u glavi da moram izgledati užubano jer me doma čeka beba. I onda mi samo proleti misao kroz glavu: Pa što ti radiš? Fuck that shit. Jebeš babu A, B i C, jebeš prodavačicu, jebeš njihovo dramatiziranje, jebeš njihove neuroze, laganje, usluge i napade! I jebeš trgovačku logiku skrivanja kave po dućanu!

Primjedbe

  1. Hahaha a sirota prodavačica, pokušala je pomoći :)

    Gore su mi one koje, kada si ti na redu, ona pusti nekog svog poznanika preko reda i još brblja s njim pol sata a ja stojim ko pingvin i ne znam dal da ih oboje stanem mlatiti bocom sprajta po glavi ili da se pravim da sam ispružila ruku s proizvodom (jer lik/likuša uglavnom ulete kad već počnem slagati stvari na blagajnu) jer je to novi oblik tjelovježbe X_x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pogledaj kod mladena, on vježba s flašama :D

      Izbriši
  2. A eto, stvarno je pokušala pomoći, nemoj da se ljutiš na nju :D. A babe ko babe, dosadno im valjda, pa traže zabavu po prodavnicama :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ne ljutim se... samo mi u prvi mah nije bilo najjasnije što izvodi.

      Izbriši
  3. i??? što je na kraju bilo?? totalno sam se sad ufurala! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ništa, otišla sam još do voćarne i dm-a. rekoh, fuck it. kad beba već čeka... vježbamo tough love.

      Izbriši
  4. jadnoj prodavacici je valjda i samoj tolko puna kapa glupih baba da te odlucila spasit, slatko ipak moras priznat! ono - save yourself and run! kad ja vec nemrem :D
    i taj poriv da izgledas kao da ti se zuri bebi.. :D podsjeca me na ono kad ne zelis pricat s nekim poznatim u tramu koga si uskicao pa se pravis da si se jaaaako udubio u mob ili zamislio.. il to samo ja radim?

    OdgovoriIzbriši
  5. A nemaš bebu? Ja sam se totlno ufurala kroz priču da beba doma plače sama zaključana u stanu dok je majka otišla u dućan i gdje ju natežu babe A, B i C i lažljiva prodavačica :D
    Uglavnom, da skratim, alergična sam na babe na mjestima koja imaju vrata... jer što ako nas zajedno zaključaju, slučajno....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbccccccccccc

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme, to bi bio horor, ostati s njima...

      ne, nemam bebu koja sirota plače doma dok mene dave babe u dućanu, lol

      Izbriši
  6. Hahaha, koja dobra priča :D ja bi se vjerojatno počela nekontrolirano smijati.. pa baš lijepo od njih što su se zauzele za tebe, ja nikako ne volim te babe i ljude koji moraju preko reda.. ali isto kada me neko pita hoću li prije njih jer imam samo 1-2 stvari, a oni punu košaru ugl. odbijem jer su oni ipak stigli tu prije mene... ali nisam davno čula ovako dobru anegdotu iz dućana!!

    OdgovoriIzbriši
  7. A ta prodavacica, sta ima lagati, i te babe, moras imat dobar razlog a? pa da bi mogla ici po redu , a inece one mogu sve i svasta raditi, i preko reda, jer su babe, pppffff, muka mi je.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja čitam taj naslov ko bube i kontam o onoj pjesmi bube su u glavi.
    Onda čitam dalje i vidim da si i gospođa. Mene je to više iznenadilo od tog da možda imaš (lažno) dijete. :D

    Idući put dođi sa onim jastukom ispod majice, kofol iduće na putu. :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahahah, nisi čuo da su po novom sve gospođe, nema više gospođica :)))

      baš, nakon tog djeteta, ja sam očekivala da me i neki muž doma dočeka, a ono ništa. čak nisam ni crazy cat lady. za to mi fale mačke.

      Izbriši
  9. Hahaha... ako se bude kad odrzavao neki kasting na temu 'a magnet for freaky grannys' predlozit cu te :D Definitivno je prvo mjesto tvoje!! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Danas si mi u trgovini pala na pamet kad sam susrela jednu slatku bakicu koja se fino ponaša.
    Reko' kud je Bitchy nije srela da malo dihne od ovih zmajeva :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Granny Attack! Heeebootee! Dobro si zivu glavu izvukla! Da nije prodavacice bilo babe bi se potukle. Uzas!

    OdgovoriIzbriši
  12. HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHA...a ja tako volim bakice :P

    OdgovoriIzbriši
  13. ja znam da se tim babama ne provode zadnji dani cekajuci po redovima, ali nije da imaju gdje puno pametnije bit, a i godine ne opravdavaju njihov nedostatak odgoja. ni meni nije problem pustit kad pitaju, ali prakticki nikad ne pitaju nego idu na silu pa se ja zainatim

    OdgovoriIzbriši
  14. Babe ko babe, ali ih moramo zbog godina ispstovati.
    Ali znam kada sve to izmakne kontroli, pogotovo ako budu bezobrazne ili cak po malo nasilne i nesto ostvariti na sili.
    Post je lud i bas sam se nasmejala!!

    OdgovoriIzbriši
  15. hahahah jel curica il dečko? :P
    meni takve babe redovito dignu tlak. gore su od onih razmaženih derišta koja se bacaju po podu i vrište zbog neke glupe igračke. ove su valjda uz sve to u stanju pobiti se tam na licu mjesta. čude :D

    OdgovoriIzbriši
  16. haha,koliko si mi samo priča sad otvorila u glavi:)
    ali neću ti uzurpirati post svojim susretima u banci,pošti,prodavnici,...

    OdgovoriIzbriši
  17. Joj i ja kad vidim neku zmaj bakicu sjetim se tebe. Ovome sam se baš ismijala uvijek nekako kad sam u bad mood-u naiđem na tvoj post ismijem se, i krenem dalje rasoložena haha :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Ah, a meni se uvijek desi obrnuto - da me napadaju i prodavačica i babe u horu. A meni se žao svađati jer su mi, kakve god bile, te babe i dede uvijek dragi nekako.

    Totalno zanimljiv zaplet, samo mi nekako fali tvoja reakcija tu :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi