...and remember, the next scream you hear may be your own!

Eto, imamo tim. Sa mnom idu Lady Isis (koja se veseli izletu poput malog djeteta), pijani dajdža i njegova sjekira, Anleah u punoj ratnoj spremi, stručnjakinja za fotkanje duhova Cat girl:), Lejla za koju sam odlučila dodati nasilne tipove s kliještima i motornim pilama, Lana i njezino oko za detalje zajedno s njenim fotićem za fotkanje klaunova, pantomimičara i ostalih cirkuskih stvorenja, Kris jer želi biti sa mnom u ne-kič hororu (za sebe jamčim, za nedostatak kiča baš i ne), meow koja voli duhove, a ovdje će biti duhova nakazne djece k'o u priči, Amina kojoj je bitno da priča bude horor i već je vidim kako svojim tirkiznim noktima napada nekog klauna, i Iva čije sam smajliće protumačila kao pristanak.  Hajde, Misty, reci fuck it strahu i pođi s nama! A i svi ostali, ovo vam je zadnja šansa!

Imamo i theme song (našla Lady):
Dakle, here's the story. Grupa blogera odlazi na odmor. Na licu mjesta shvate da taj motel u kojem su mislili ostati djeluje... hm... napušteno. Ali lakovjerni kakvi jesu, odluče ostati.
seems legit
je li ovo nekad bio sanatorij ili sirotište?
jedna za Cat girl:)
Moram napomenuti prije nego priča krene da sam nenormalna kukavica i gunđalo, i da postoji mogućnost da se sjekira i bombe upotrijebe protiv mene.

Spakirani jesmo, vrata automobila se zatvaraju... Trči li netko za nama sa Čekajte mene! Izlazi li netko iz auta? Last chance... Sutra više nema povratka... Doslovno...

Primjedbe

  1. Nice! To zvuci savrseno... Vredeo bi odlazak definitivno... A ovo sve zvuci bas bas strasno me like! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Govorim tiho i nosim shestar u zadnjem dzepu. Drzim vam strah sve dok nas ne napadne jato pobesnelih shishmisha :))
    Dodaj crne plisane paukove (kao kulise za Marsovku :)) i par zombija (da se Misty ne oseca usamljeno).
    Podseca me na pocetak The Hountinga :shishmishsmajlikojiispustaonegadnezvukove:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim zombi klauna trbuhozbornu lutku, samo za mene :D

      http://blogs.amctv.com/horror-hacker/whos-the-dummy-fear-friday.jpg

      :D

      Izbriši
    2. oh, gledala sam taj film.... meni je tamo najgora ljudska diy lutka...

      Izbriši
  3. Zanimljivo...reče ona isprobavajući oštrinu sjekire.

    OdgovoriIzbriši
  4. I naravno vani je nevrijeme tako da nemamo priliku vratiti se nazad kad poželimo. :D

    Ili je nestalo goriva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i jedno i drugo! a može i treće... vidjet ćete sutra *evil grin*

      Izbriši
  5. Ok, I'm in ali nosim lopatu sa sobom :D

    OdgovoriIzbriši
  6. De se nekako dogovorite telepatski šta će vam se desiti dalje, da mi sutra bude zanimljivije gled... ovaj čitati :D
    Postalo mi je jezivo kad si dodala crne mačke.

    OdgovoriIzbriši
  7. Odgovori
    1. Možee! Ja ću biti zadužena za dramu,vrisku i bježanje, to mi najbolje ide :)

      Izbriši
  8. hahahahaa jest dobro , =D, joj, meni danas pukao nokat , kontam sad sve odrezat, al ne ne, trebat ce mi, =D, sta fali, to je samo jedan nokat, =D HAHAAH =D hvaala

    OdgovoriIzbriši
  9. Hoću jaaaaa, ja mogu da budem ona koja će da vam priča o istoriji duhova i shvatanju njihove uloge kod raznih naroda...u prevodu, ja ću budem dosadna ona :D

    OdgovoriIzbriši
  10. može, može!!! I'm in! Makar se bojim, al jebeš sad strah !

    OdgovoriIzbriši
  11. Aaaa ocu i ja! Sad kad je proshao prijemni mogu sve. :D I imam punu ratnu opremu.. ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. tek sam sad došla do laptopa.hvala na crnim mačkama :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi