3 opcije

Nekako mi se čini, postoje svega 3 opcije nošenja s budalama. Prva, fuck it stav. Odustajanje od svake debate, jer te iskustvo naučilo da je polemiziranje s nekim preglupim da shvati tvoju genijalnu argumentaciju, uzaludno.
Druga, histerično vrištanje: "Pa ti si glup, majmune kretenski!" u lice budale, opcija kojom se ne postiže baš nikakav rezultat, osim eventualne satisfakcije deranja na nekog tko to zaslužuje. Pod ovo drugo ubrajaju se i zajedljive primjedbe, sarkastični komentari i preostali neopisani ispadi. Treća opcija je ozbiljno razmatranje životnog stava budale,
nakon kojeg možeš: a) zaključiti da je budala u pravu i preobratiti se na glupanizam ili b) vratiti se prvoj ili drugoj opciji.
Da se razumijemo, meni je kristalno jasno da je najbolje ovo pod 1, prihvatiti da je netko glup i maknuti se. No, budale se množe nevjerojatnom brzinom i nitko im ne govori da su budale. Uskoro se nećemo imati gdje maknuti.
Nekako mi se čini da nam je potrebna čitava vojska ljudi za korigiranje kretena. Ljudi koji će hodati gradom noseći neku letvu i pošteno odalamiti svakoga tko kaže nešto glupo. Onako, odgojno odalamiti. I produžiti dalje. Do iduće budale.
Vjerujem, nakon nekog bi vremena ljudi počeli paziti što pričaju. Vjerujem da odgojna letva može povećati IQ nacije. Zamislite samo Sabor. Iza svakog zastupnika stoji jedan s letvom i svaki put kad političar zine, hop, letvom po leđima. Pa ti laprdaj. Posebno tako treba ove koji bez sankcija seru kako je Hrvatska "normalna katolička zemlja". Letva! Nitko normalan ovu državu ne može nazvati normalnom.
Idući korak bi bilo nošenje gumica oko zgloba. I svi da to nosimo. Svaki put kad se uloviš da si rekao nešto glupo ili možda čak pomislio nešto glupo, potegneš i pustiš gumicu: pec! Jer svi mi previše seremo. Počevši od mene.

Primjedbe

  1. Meni nekako najvise lezi opcija 2..ionako se dernjam po ceo dan, pa sad jedno urlanje manje ili vise..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odličan stav, "jedno urlanje manje ili više" lol

      Izbriši
  2. letva, letva.
    a i drvna industrija bi se digla time na noge;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni nekako vise odgovara druga opcija. Kad neko bubne nesto glupo, svi znaju, da slijedi moj ironicni komentar, ili neki ubitacni pogled.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja glasam za letvu :D Može i lopata :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Broj jedan sam ja :D Osim ponekog sarkasticnog komentara, koji uglavnom ostane samo u mojoj glavi, jer smatram da je tako bolje za sve :D

    OdgovoriIzbriši
  6. hahah, dobar post, letvaa letva =D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja još uvijek učim da primjenjujem opciju 1. Ignore se nosi sa mojim životnim stavom i filozofijom (tipa, kako će oni znati da su idioti ako im ja ne kažem :D ), ali nekad treba misliti na sebe i jednostavno odšetati i izignorirati. Zbog vlastitih živaca.

    OdgovoriIzbriši
  8. Letva! Nema druge! Kad mu uputis jedan popravno-vaspitni udarac, onda se na njega posteno, popravno i vaspitno izderes.

    OdgovoriIzbriši
  9. najčešće si ne mogu pomoći pa se upuštam u debate bez kraja i konca i time u konačnici potrdim da sam ja ipak veća budala, jer mi prepirka ne donosi olakšanje nego usijanje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam taj osjećaj- kad ti na kraju dođe da vlastitom glavom udaraš u zid!

      Izbriši
  10. Dobra ti je ideja sa letvom a i ova sa gumicom.

    OdgovoriIzbriši
  11. hehehe :) trudim se reagirat kao pod jedan, ali uvijek ima situacija kad pocnem kao tri, pa predjem na dva i onda tek nekako predjem na jedan

    OdgovoriIzbriši
  12. ovo s gumicom je dobra ideja :D ali i da nosimo jednu rezervnu i njome gađamo druge :P

    OdgovoriIzbriši
  13. o daaaaa... trebalo bi složit kakvu peticiju pa da vidimo ;-D

    OdgovoriIzbriši
  14. S obzirom da sve dobre, inteligentne i witty komentare smislim tri dana nakon svađe, najčešće šutim i ignoriram.
    Šutim i ignoriram jer mi dođe da kažem "Ti si debil.", ali sam se naučila kontrolirati, zato jer onda debili misle da su pobijedili.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi