Žderachi živaca

Stvari koje bih eliminirala iz svog života. Da mogu i znam kako.

11. ulizivačke ulete nadređenim osobama. Naš je ravnatelj jako duhovit i talentiran i... (pred njim)
12. čudne izjave nepoznatih ljudi, koje se tiču njihove intime i čine da se osjećam awkward
13. nepotrebnu dramu i izmišljanje zapleta tamo gdje su stvari tako lijepo jednostavne
14. pitanje: "Opet si u kadi?!" (ili kako to I. kaže: "Ti buš si svu kožu skinula...")
Volim biti čista i volim ležati u kadi dok mi se prsti ne smežuraju do neprepoznatljivosti, pa je li to takva mana?!
15. ponavljanje rečenice da nisam normalna. Čula sam i prvi put.
16. upite imam li koga i kako ljubav
17. kad netko prtlja po mojoj vege hrani u frižideru i komentira da izgleda čudno: "Jesi sigurna da je ovo još dobro?"
18. pametovanje budala
19. proglašavanje nečijih zadataka "našim" zadacima
20. izjave tipa:
jer me samo potaknu da kažem:
Now, fuck off.

Primjedbe

  1. Haha, stavka 12 posebno :D Glasam za treći deo :D Sigurna sam da imaš materijala za još par delova, znam da bih ja imala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. treći dolazi u subotu, četvrtog nema (bar nije još u planu)

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Dobro de..kompletno 18:))
      'El mogu da dodam i one lenstine koje cekaju sve "na gotovo" i posle kukaju kako su umornea prst pomerile nisu ?

      Izbriši
    2. samo dodaj. ovo je trebao biti interaktivan post!

      Izbriši
  3. Citam i mislim u sebi : to sam ja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. 11,13,15,19...ma svaku si ubola. Kada nađeš siguran način kako ih se riješiti molim te podijeli s nama trep trep

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. osim nekog krvavog pohoda, ništa mi ne pada na pamet... a i taj je teško izvediv. glupost je najmoćnija sila u svemiru

      Izbriši
  5. Ghaha, i ja isto reagujem na pitanje kako ljubav. Bleee, šta te briga. Inače, to ljudi pitaju samo da se oni mogu pohvaliti nakon što ja odgovorim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem! Meni je 16 baš zapelo za oko i hvala ti na gifu koji mi sad omogućuje točan i ispravan odgovor. Mislim da sam baš jučer pisala sličan komentar.

      Izbriši
  6. Hahaha! Sad sam pročitala i prvi i drugi dio i umirem!:D
    Ti si genije!

    OdgovoriIzbriši
  7. I moj bi svijet bio puno jednostavniji da sve ove stvari netragom nestanu :)))
    kao i uvijek, savršen izbor slika :D

    OdgovoriIzbriši
  8. 12, 13, 16 i 18 i mene izbacuju iz takta!

    OdgovoriIzbriši
  9. 13.,16.,18., i vidim bit ce nastavak sutra, jedva cekam ! =D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi