Zašto su muškarci uvijek zabrinuti za veličinu svog penisa?

Zato jer bi i trebali biti. Znam da vam dugujem još neke postove o vampirima, ali vampiri neće nikamo pobjeći, ionako su mrtvi. A ovo moram odmah s nekim podijeliti. Spojim se danas na Facebook (znam, znam, ne znam što mi je došlo) i vidim sliku prijateljevog prijatelja. Tip ima jednu od kretenskijih slika kao sliku profila. Self - shoot duck - face douche, rekli bismo. Mislim da su mu usnice već ostale u toj pozi, jer na svakoj prokletoj slici ima isti izraz lica. Ne mogu da se ne sjetim kako su nam roditelji govorili da će nam oči ostati tako, ako budemo gledali u križ. E, pa ovom se tipu to dogodilo s usnicama. Crkavam ja tako od smijeha na njegove poze, šteta da ne postoji "zaljubljen u sebe i to jako" status veze... I naravno, prisjedne mi smijanje. Jer ugledam nešto najodvratnije, doista: ništa odvratnije nisam vidjela na fejsu, a vidjela sam svašta. Tip se slikao u gaćama. U pamučnim, bijelim gaćama pred ogledalom. Mobitelom. I stavio tu sliku na internet.
Priznajem, osjećam odbojnost prema muškarcima u gaćama. Ako nisam zaljubljena u njih, izgledaju mi fuj. Čak i oni modeli za donje rublje. Jednostavno ima nešto bljak u tipu u pripijenim gaćama. Bez obzira na ostatak tijela. Baš nekako fuj. Vidjeti nekog muškarca na fejsu u gaćama ispunjava me posvemašnjom nelagodom. Nije problem u muškarcima, koliko u gaćama. Ne znam, i nemam potrebu to dalje analizirati. ALI, ono što mi nije jasno je sljedeće: ako si već toliki debil da stavljaš na fejs svoju sliku u pripijenim gaćama, nije li red da u tim gaćama nešto i imaš?
Znam da se gomila jednako stupidnih žena naslikava polugola i da ne izgledaju sve sjajno, ali ne znam nijednu ženu toliko glupu da stavi sliku praznog dekoltea na fejs. A kako bi rekla moja S., nas ne mogu male sise sjebati kao njih mala kita.
Čovjek je htio svojim pločicama impresionirati zaluđenu gomilu curica, virtualnih prijateljica. Dovoljno mladih da još nisu naučile da je ono ispod, važnije od pločica.
I nitko, ali nitko nije komentirao sliku kako spada. Nikakvog ha - ha, bez viceva na račun veličine nečijeg paketa, bez prijateljskog uguraj-u-te-gaće-barem-kakve-smotane-čarape savjeta. Nada. Zero. Zilch. Samo Oh, tako si zgodan. I slična sranja.
Nekako mi sine da tu zapravo leži problem današnjeg društva. Društvo je nekako izgubilo svoju korektivnu ulogu. Toliko smo korektni da smo zaboravili da imamo evolucijsku dužnost sprdati se s drugima, kako bi se oni prestali ponašati kao kreteni. Ali kako sada stoje stvari, prije ću ja morati poraditi na svojoj toleranciji prema budalama, nego što će se društvo popraviti.
znate li liječnika koji ovo prepisuje?
NAPOMENA: ne zanimaju me komentari iskompleksiranih tipova Ali nije on kriv što mu je mali ili bijesni ispadi onih koji se pitaju jesam li lezbijka jer ne svršavam na sliku tipa u gaćama.
priznajem
Internet je pun ismijavanja žena jer su debele, mršave, imaju male sise ili prevelike sise, nemaju guzice ili imaju prevelike guzice, pa oprostite što si uzimam za pravo da iskomentiram kitu neke budale. Koju ne bih ni komentirala da nije budala. Odnosno, nemojte mi oprostiti. Zamjerajte mi doživotno. I don't give a fuck.

Primjedbe

  1. hahahhahaha naslov i prva recenica su apsolutno urnebesni, a tip jao jao koja budala moras bit za stavljat takve slike na fejs. zao mi ga je sto nema nekog da mu offline rece da bi mu bilo pametnije da sliku makne jer se sramoti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. možda mu je netko i rekao, ali se ne da smesti... tko zna...

      Izbriši
  2. Pa nije on kriv..mozda ne ume da kropuje :)))))))) A jel su to neke markirane gace (one sto se oblace za prazike) ili obicne bele domacinke??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. neke pripijene bijele, imaju i neku markicu, ali premalu da pročitam (no pun intended)

      Izbriši
  3. Amen sestro! Bitchy u pohodu da učini svijet boljim za potomstvo :*.

    OdgovoriIzbriši
  4. lol, nemam primjedbi na ovaj post osim da si totalno u pravu :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. ma da je i inženjer... :D
      preegocentričan za to, čini mi se!

      Izbriši
  6. Mnogo mi je zanimljiv ovaj koncept napuštanja korektivne uloge u društvu. Često to vidim i na blogovima. Komentira se samo da bi se komentiralo i udijelilo kompliment, da bi vlasnici blogova nastavili pratili tvoj - sindrom facebooka - lajkaj slike pa će i tebi drugi lajkati. Bljuf.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja tako mislim =( eeeh zalosno

      Izbriši
    2. pa da, činimo debilima medvjeđu uslugu toleriranjem...

      Izbriši
  7. Imam savrsen komentar za tog jadnika. Michael Fassbender - Shame...i to u gifu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahahahahahahahaha, sjajno si me sjetila!

      Izbriši
  8. hahahaha, genijalno!! ja mislim da je ovim postom dobio što je zaslužio :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ma seljacina. A jos vece budale su oni koji to komentiraju i podrzavaju. Stvarno Ne razumijem takve primitivce!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja baš neki dan razmišljam kako ni meni to nije privlačno, vidjeti muškarca u pripijenim gaćicama (mislim da sam vidjela reklamu za Almu Ras kad sam to pomislila). Osim ako nisam zaljubljena u njega, jel. Valjda zbog toga mrzim i one slip kupaće kostime.

    Na fejsu se svašta nađe, ja sam se prestala iščuđavati. Zato i ima toliko budala, jer nam je tolerancija ili bar rezignacija porasla toliko visoko.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hahaha užas xD A to da mu nitko ne govori da mu je mala tuki je isto kao i kad naletiš na sliku predebele gadne ženske gdje joj svi komentiraju - joj kak si slatka, kak si super, kak ti je sjenilo che che.. Onak wtf, izgleda ko trol, kog lažete..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potpisujem. Ljudi stavljaju neke idiotske slike iz kupaone (ili u gaćama) niti svjesni da izgledaju debilno dok puče usnice, guraju sise ili što već u prvi plan a ekipa se strovali sa komentarima tipa sexi, sjatko, kjutač i sličnim izrazima od kojih ti uši krvare. A da neko iskreno komentira i kaže sori ali what were you thinking odmah bi ga proglasili za "hejtera". I tako završava svaki oblik komunikacije sa manje inteligentnim osobama koje ne znaju dati pametnu kontru ili argument pa samo završe diskusiju i ubace haters gonna hate. I ovo je zadnji put da sam upotrijebila izraz hejter.

      Izbriši
    2. lol, nema više "hejtanja", onda...
      i nećemo hejtat grde ljude. osim toga, ljepota je u oku promatrača. ne očekujem ja da sad ljudi koji su meni ružni ne stavljaju svoje slike na fejs, nisam toliki snob. ali slike u gaćama su neprimjerene, bio ti ljepotan ili rugoba. nebitno. a što se tiče ovog sjenila u komentaru, to je kad ti je netko drag pa hoćeš reći nešto lijepo, a ne znaš što. ili ako padaš na sjenila.

      Izbriši
  12. Odvratno. Ne kužim kako oni sami mogu misliti da je to kul ili privlačno, ljudi su stvarno sve gluplji i gluplji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma bilo bi mi jasno da to šalje curi na mob, ali staviti na fejs-yuck.

      Izbriši
  13. Ti si meni kraljica majke mi kako ti to sve uklopis svaka ti cast

    OdgovoriIzbriši
  14. Odličan post, u potpunosti si u pravu :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Hahahahahaha, nisi razmišljala da je tip možda hteo da bude iskren i otvoren prema svime, a ne kao 90% primeraka ženskog roda koji zavaravaju mužjake brusevima, raznim push up-ovima i jastučićima, pa kad se skine - ćorak :P :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma sumnjam. tip valjda misli da je on neki prizor.

      Izbriši
  16. Slip gaće fotke dozvoljene su u samo jednom slučaju:
    * imaš "golden balls"
    * i Armani ti je platio hrpu $$$$$$ za fotosešn


    P3

    OdgovoriIzbriši
  17. Zato jer bi i trebali biti. Znam da vam dugujem još neke postove o vampirima, ali vampiri neće nikamo pobjeći, ionako su mrtvi. A ovo moram odmah s nekim podijeliti.

    Ja ću se upišat, ovo ti je najbolji post EVER :DDD

    I apsolutno se slažem. Oni nas komentiraju bez pardona. Well, tables are turning. Bičez. I to :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. roflmao, hvala na ovom "najbolji post ever". tables are definitely turning!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi