Volim i ne volim

Volim smijati se zajedno. Ne volim kad nepoznati ljudi na blagajni u dućanu, bez pitanja, iz moje košare vade stvari i čitaju deklaraciju.
Volim kad se moji učenici smiju. Ne volim kad su moji učenici tužni. Za tuđe me učenike nije briga. 
malo što je više cool od kornjače na skejtu
Volim ustati rano kad ne moram nikamo ići. Ne volim ljude koji kopaju nos dok stoje na semaforu (svi vas vidimo). Volim kad moj zamorčić kihne. Ne volim kad moram kihnuti.
Volim puštati misli da lutaju. Ne volim mjesta na koja odlutaju. Volim ljude kojima odlutaju. A oni me često ne vole.
Volim ljude koji prepoznaju šalu. Ne volim slabiće koji ponižavaju druge ljude samo zato što mogu. Volim čistiti grašak. Ne volim kad me netko kažiprstom ubode u rame.
Volim se zamotati u deku kad je hladno. Ne volim ružne snove. Volim kad ljudi uživaju u hrani koju pripremim. Ne volim kad mi se šećer rasipa po stolu.
Volim cvrkut ptica. Ne volim one ptice koje lete oko moje zgrade i glasaju se kao pterodaktili. Kakve su to ptice? Lažem, i njih volim. Ne volim tjerati golubove s balkona.
Često razmišljam kako su životinje poput ljudi. Neki se rode blagoslovljeni, a drugi cijeli život nemaju nikoga i ništa. Volim ljude koji ne tjeraju napuštene životinje. Ne volim ljude koji vide samo sebe.
Volim kad mali skinhead kojem predajem prizna da sam možda u pravu. Do mature možda pusti kosu. Ne volim društvo koje djecu uči da mrze.
Volim kad ne moram ništa (tada mogu sve). Ne volim da mi se naređuje. Volim lagano sugeriranje. Nakon njega uvijek dođe dobra svađa. Ne volim neproduktivne svađe.
Volim kad mi J. pošalje članke koje moram pročitati. I uopće se ne ljutim što mi zadnji obećani još nije poslala. Volim ležati u hladu i slušati Kinkse.
Ne volim se opravdavati i ispričavati za nešto što nisam učinila. Volim utješni miris nečije kože. I fascinantne načine na koje ljudi razmišljaju. Ne volim griješiti i kad povrijedim ljude.
Volim kad mi se netko bezrazložno nasmiješi. Ne volim kad me netko zove "curo" ili "seko".
Volim se igrati riječima. Ne volim pantomimičare. Volim kad me netko nadmudri. Rijetko se događa.

Koji plačipičkasti post.

Primjedbe

  1. Volim pustati misli da odlutaju a ne volim gde odlutaju,hehe,isto. I mrzimmm kad ljudi cackaju nos,jebote zashto!!!
    I da,nisam skontala,a moram te pitati,sta predajes? ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. mogu se nadovezati?
    volim u hodu uloviti nečiji pogled, onako da hodaš i prolaziš pored nekog a ne možete se prestati gledati, i onda se nasmiješimo, oboje :)
    volim nepoznate ljude gledati u oči, hrabro i možda nepristojno, i onaj trenutak kad se pogledamo. prajsles.
    volim kad se sjetim sna, svojeg ili prepričanog tuđeg, i počnem se smijati usred ureda, ili tramvaja. ili na zebri:)
    i nitko me ne pita da podijelim smijeh. obično me pogledaju onim drugim pogledom. bezveze..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da možeš. ja sam u četvrtak imala javni napadaj smijeha. zarazila sam samo jednu osobu. više se nitko ne smije :(

      Izbriši
  3. Volim mog bata zubu, ali ne i njegovu busilicu. Volim Kobasicu ali ne i dlake koje ostavlja sa sobom. Volim da se ubacim u tudji tok misli i nevezano se nadovezujem :)
    Deklaracija? wtf?
    A ovog plavog umotanog mogu samo da potpisem..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zanimljivo je ovo nadovezivanje :)
      i ja mislim wtf. čitaj ono iz svoje košare

      Izbriši
  4. Volim sve ove stvari. Javi nam kako je prošlo s malim skinhedom :).
    Shit, na trenutak sam počela razmišljati o svim svojim glupostima, brr.
    I ovo baš nije plačpičkasto. Lijep post, pozitivan.

    OdgovoriIzbriši
  5. plačičipkasti, misli??? ali, dobar je :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Volim pustati misli da odlutaju a ne volim gde odlutaju.
    Ovo me se najvise dojmilo :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš je divan, u mom fazonu, uživala sam :).

    Ja volim kad me zovu djevojčice, a kad sam bila mala, mrzila sam kad me zovnu ''mala'' :D.

    I volim ptičice koje pjevaju, ali moram priznati da vrapci nekad znaju ići na živce, previše su kreštavi. A vrane ne podnosim.

    Ljude koji me ne vole, a kojima misli žele da lutaju... Ja radim na tome da misli onda zadržim za sebe :). Zvuči teško, ili nemoguće, ali bar pred spavanje uspijem. Izmorim se toliko da moram zaspati čim legnem na jastuk. Ako nisi zaslužio, moje misli se neće trošiti na tebe, ha ja!

    OdgovoriIzbriši
  8. Volim ovakve, licne, postove. Ne volim one o vampirima :D
    Pozdrav,
    A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da sam čak i sebi uspjela zgaditi vampire...

      Izbriši
  9. Uh, ovo bih trebao sprintati, izrezuckati i onda polijepiti po raznim mjestima po stanu, pa čitati komad po komad.

    OdgovoriIzbriši
  10. sori, ja sam još uvijek u šoku od prve stavke. Zar zbilja postoje ljudi koji uzimaju stvari iz tvoje košarice i čitaju deklaracije?!?!?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da. dosadno im valjda dok čekaju na red. ne znam. ali dogodilo mi se nekoliko puta.
      još mi se jednom dogodilo da mi zamorca u torbi pokušava neka baba iščupat iz ruke, nateže ona torbu prema prodavačici i viče: "gdje vam ovo stoji?" a ja s WTF i upitnikom iznad glave.

      Izbriši
  11. Hej, relax, to je samo kažiprst u rame :P :D
    A stvarno, zar neko uzima stvari iz tuđe korpe? O.o

    OdgovoriIzbriši
  12. <3 Volim sve što ti voliš!
    A taj prst u rame, uh...;)

    OdgovoriIzbriši
  13. ahahahha prvi gif je najjači xD doživljela sam i ja to..dr. put kad se netko samo približi mojoj korpici automatski se pretvaram u pandu!
    uff ja ne volim čistiti grašak :D vjerojatno zato kaj se moji pametni starci uvek sjete da bi mogla očistit koju kantu taman dok si ja friško nokte nalakiram -.-
    ''Volim kad ne moram ništa (tada mogu sve).'' true!
    najviše od svega ''volim'' da mi neko nekaj naređuje..onda u inat nebum to napravila!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! hvala! hvala! hvala da netko potvrđuje da se to događa. već sam mislila da je u meni problem.

      Izbriši
  14. Ovaj post mi je zakon samo nikako da ga stignem komentirati :)

    OdgovoriIzbriši
  15. ovo je jedan od boljih:))
    tera me na razmisljanje,ja ono sto volim uglavnom cutim a sto ne volim to znaju svi.Mozda i preterujem pa svi misle da ja samo ne volim:))
    Tako mi i treba ali ne mogu drugacije,a onaj prst u rame vodi u fizicko nasilje,slomila bih taj prstic najradije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, taj prst... ako ću se ikada s nekim potući oko nečega...

      Izbriši
    2. haha,u stvari ja ne podnosim uopste da me neko dodiruje.Podjednako mrzim taj prst kao i kad me neko grli ili lupka rukom dok prica!!

      Izbriši
  16. Nije uopste placipickast. :D
    I ja mrzim to bockanje po ramenu.'Oce mi nesto bit'!

    OdgovoriIzbriši
  17. Predobro:))) Slike su super:))) Volim cvrkut ptica i trčanje za golubovima;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Slatki plavi zamotani :D Slažemo se totalno


    Volim neočekivane kafe koje traju cijelu noć. Ne volim kad je "dobar provod zagarantovan" jer taj uopšte nije.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi