Uranjeni "Hvala i znam"

Imam snažnu želju podijeliti neke stvari s vama, iako nije petak. Nadam se da ovo nije neki proročanski impuls, prije nego odapnem (dakle, pomolimo se svi da se čitamo i u petak i još mnogo petkova). Još me drži sreća od neki dan, nisam toliko euforična, što je dobro, ali i dalje sam u glavi okej (jej!). Malo Claptona:
Uz misli i događaje dana...

1. svi maturanti kojima sam ikada predavala odabrali su me za najdražu profesoricu, a ono što sam im predavala za najdraži predmet
ja na van
ja iznutra
pred ostalim kolegama
2. iako me maturanti vole, niži me se razredi dovoljno boje da radim u miru
ovo još uvijek pali kod prvašića
drugi razredi i dalje vjeruju mojim prijetnjama
3. kad smo već kod škole, pitaju me opet danas (ne znam zašto svuda i stalno nalijećem na to pitanje), treba li uvesti seksualni odgoj u škole. Kažem ne. Čemu učiti nešto što dolazi prirodno, instinktivno? Što je sljedeće? Lekcija iz disanja?

Borimo se protiv represije, odgajajmo pametne ljude, izliječimo glupost, i neće biti spolnih bolesti ni trudnih tinejdžerki. Za ime Božje, prestanite uvoditi nove predmete u škole!

4. postoje neki ljudi koji me vole unatoč mojoj ekstremnoj blesavosti. Ne želim ih nepotrebno stigmatizirati, pa ovaj put bez inicijala ;)

5. život je čudo.
Jebemu... Nastavim li ovako, morat ću promijeniti ime bloga...

Primjedbe

  1. Hehehe... Nemoj da menjas ime :D I ja sam nesto bas radosna ovih dana, prosto letim... Ocene valjda i tako to ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely!
    Great blog!
    Maybe you want us to become followers. If so leave your link at my commentas box and I'll follow you back.
    xoxo
    Nina

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha, danas nam je, studentima, profesorica skoro kao taj klaun prijetila. Malo smiješno, al eto :D.

    Kad te maturanti vole, onda si dobra, baš dobra :D.

    Ja se ne bih bunila da takav predmet uvedu u škole. Šta su sve one iz moje srednje pričale i pitale... (A sve zato što nisu čitale Teen i OK! kao ja haha.)

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo pa čestitam :) Baš je lijepo dobiti takvu potvrdu nakon svega što prođeš s njima :)

    OdgovoriIzbriši
  5. super! drago mi što si sretna i bravo na odabiru za najprofu, to je velika stvar!

    OdgovoriIzbriši
  6. Mislim da su napravili pravi odabir, dobro ti radiš svoj posao i dobre savjete dijeliš. To su napravili iz čiste sreće što im više niko neće prijetiti stolicom :p.
    I ne znam, mislim da ne bi bilo zgorega da uvedu taj predmet jer priroda se ne pobrine za posljedice poslije svega. To je strašno koliko su današnja djeca neinformisana o bolestima, trudnoću neću ni da spominjem. To je najgora bolest :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovako ja kažem... dok nije bilo natpisa na sanitaru "ne gutaj" i "ne stavljati na glavu" na plastičnim vrećicama, nitko nije bio toliko glup da to čini. što više toga dobivam servirano, to smo svi zajedno gluplji. mojoj generaciji seks bez kondoma nikada nije pao na pamet, a nismo imali seksualni odgoj. današnji klinci odmahuju rukom i govore da kondome "ionako nitko ne koristi". da ne govorim o tome koliko se bojim da se neki pobožni program seksualnog odgoja progura u nastavu, pa da napaljene tinejdžere pozivaju na asptinenciju i govore da je kontracepcija smrtni grijeh. da se razumijemo, poprilična sam konzerva po tom pitanju, meni petnaestogodišnjaci i seks ne bi trebali stajati u istoj rečenici. ali stvarnost je drugačija.

      Izbriši
  7. Hahahaha broj 1 mi je ulepšao dan, potpuno :D I čestitke :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Jel dodeljuju i beneficirani radni staz uz stavku 1? :)))
    Posto hvala dolazi od ucenika, misija je kompletna :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitam ti na tom što su te odabrali za naj profu, to mnogo govori i sigurno je mnogo truda i balansiranja za to potrebno! Imaš svo pravo biti toliko vesela pa i još više.. hehe :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Cestitam. Stvarno imas razlog bit sretna :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Daj ti svima njima fino peticu u zalaganje.

    OdgovoriIzbriši
  12. Cestitam! U slucajevima poput ovog pobjednicki ples je OBAVEZAN! :D

    OdgovoriIzbriši
  13. čestitam!
    što se tiče seksualnog odgoja, ja sam za njegovo uvođenje, jer radi se o odgoju, a ne o (upravo pokazujem kažiprst jednom rukom, i krug palcem i kažiprstom druge).
    po meni, svi bi trebali u školi imati predmet o financijama i seksualnom odgoju, jer ne znamo dovoljno ni o jednmo ni o drugom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jasno je meni da se radi o odgoju, samo mislim da smo mi koji ga nismo imali u školi sasvim solidno ispali, i da smo daleko odgovorniji od klinaca danas. koji sve dobiju servirano.
      što se tiče novih predmeta, s jedne strane govore da treba rasteretiti nastavu, s druge, svaki novi ministar priča o 2-3 nova predmeta koja bi uveo, jer mu se sprdnulo. te seksualni odgoj, te građanski odgoj... kao da se te stvari ne mogu uklopiti u postojeće premete, etiku npr. ja već radim i jedno i drugo.
      da ne počinjem o tome koliko je frustrirajuće kad o reformama govori netko tko je školu vidio takoreći samo na slici. ona provala s vjeronaukom zadnji i prvi sat mi je bila jedna od dražih. nitko se ne pita koliko bi dana u tjednu taj vjeroučitelj trebao raditi da popuni satnicu (tjedan je naprosto prekratak), i da bi trebao sjediti u školi s nekom pauzom od 5 sati između satova, što se kosi sa svim pravilnicima koje imamo. naravno da bi bilo idealno da vjeronauk bude samo prvi i zadnji sat, ali idealno je najčešće NEMOGUĆE.

      Izbriši
  14. Oh, stop it you... :D :D :D kako mi je samo medena ta fotkica :) at i me, kao i uvek, totalno oraspolozis :)))

    OdgovoriIzbriši
  15. I ja cestitam =D od srca =) =D

    OdgovoriIzbriši
  16. necu kvarit svo ovo pozitivno raspolozenje tu, nemam nista lijepo za rec :mrgud:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa nisam te valjda ja naljutila?

      Izbriši
    2. ma kakvi, ovo je bio jos jedan od onih dana koji su imali divan potencijal, a onda mi ga sjebalo :/

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi