Tolerantni

Jedna od mojih većih mana je nemogućnost kontroliranja pojedinih emocija. I subjektivnost. Hm... Kažem da su mane, jer ih većina ljudi pripisuje nezrelosti, emocionalnoj nestabilnosti ili neuravnoteženosti općenito. Iskreno, sasvim je svejedno kako ćete to nazvati i čemu to pripisujete. Bitno je da ako dirnete u nešto moje, ne odgovaram za svoje postupke.
Nije me briga tko je zapravo kriv, tko je ovdje u pravu, zašto se netko ponaša kako se ponaša, ja sam uvijek na strani osobe koju volim, pa makar to značilo da ću u tri ujutro zakapati mrtvu prostitutku u vrtu nečijeg susjeda.
Fuck it. Sve za ljubav.
No, ovo nije post posvećen samoanalizi. Ovo je post posvećen onim glupačama (i pojedinim glupanima) koje su se usudile dirnuti u moju J. Dakle, upravo obožavam ljude koji su jaaako tolerantni i liberalni, kojima su mir i ljubav na jeziku i koji su u svojim glavama valjda nova generacija hipija, samo (naravno), još miroljubiviji i skloniji prihvaćanju drugih.
Jer ti isti ljudi, kad actually trebaju tolerirati nekoga tko možda ne pripada njihovoj subkulturi šupaka, dižu svoje tolerantne noseve u zrak i u najmanju ruku ignoriraju jednu apsolutno otvorenu, pametnu, lijepu i njihovim stavovima blisku osobu. Koja je sasvim slučajno moja J. Ma fuck off, šupci!
Nevjerojatno je kako se ta ekipa fura na jedno, dok njihovi umovi (otvoreni poput uma prosječnog nacista) briju na nešto sasvim drugo. I jako su si važni u tim svojim stavovima, i sačuvaj Bože da u njih netko dirne, i sačuvaj Bože da im netko pokaže da čovjek može biti ekološki osviješten i koji se put i istuširati. Samo zato što te prati roj muha, ne znači da si povezaniji s prirodom od nas ostalih. Ali ne spuštajmo se na njihov nivo.
Žene su kategorija za sebe, kad treba osuđivati. Ja sam osoba koju iskreno razveseli druga lijepa žena, i J. i ja smo valjda sate i sate provele diveći se nečijem nosu, noktima, očima, tušu, rumenilu, zubima, ma svemu... S druge strane postoje prave bitches koje preziru svaki nos pravilniji od njihovog, svake nokte uređenije od njihovih, svake oči zanimljivije od njihovih, svaki tuš i rumenilo nanesene kako ih one nisu sposobne nanijeti, svake zube pravilnije i bijelje od njihovih... You get the picture.
I te bitches u meni bude najgoru i najveću bitch od svih. Jer lako je srati po nekome kad se vi kravetine držite zajedno, a ona je solo. Isprobajte to dok smo obje pred vama, i moji će vam dugi nokti završiti u nosevima, spremna sam vas vući za nosnice i s vama preorati zemlju na totalno samoodrživ način.
A ako jedna od tih nadobudnih još k tome baci oko na dečka moje frendice... Oh, boy...
Stvarno žene, je li ikada ijedna čula za žensku solidarnost? Zašto postoje žene koje se osjećaju ugroženima ako druga žena ima nešto što one žele? Je li to ženska verzija borbe za teritorij? Ženska verzija zapišavanja ćoškova? Pa onda umjesto da uključe svoje jebene mozgove barem jednom u svom jebenom životu, one frkću nosevima na ono što smatraju boljim od sebe. Dođe vrijeme u životu, ljubavi, kad bi se trebala riješiti tih svojih kompleksa.
Prestati se skrivati iza akti i kojekakvih drugih izama, izaći iz zaklona svog društva i pošteno se pogledati u ogledalo. Ja čvrsto vjerujem da ta slika nije tako loša i da bi ti se mogla svidjeti. Samo se prestani jebeno mjeriti s drugima i mrziti ih samo zato što su oni svoje komplekse već odavno zakopali. Prihvati moj savjet. Ili nemoj. I don't give a shit. Samo ne diraj u moje.
Ali da se vratim bitnome. Dugujem J. još koji hug. Jebiga, kad nisam hugger, pa zaboravim.
I sredit ćemo to, na ovaj ili onaj način. Sve će biti ok. Ok?
Ostali... Ako uopće ikada dođete u napast da budete dismissive bitch kao gore spomenute, think twice. A onda to nemojte učiniti. Još bolje, priđite toj osobi i dajte joj kompliment. Cijelom svijetu dobro bi došlo malo više ljubavi i prihvaćanja. U praksi, ne samo u teoriji.

Primjedbe

  1. aaaj kako dobar post, i kaako divan savjet na kraju ! =D

    OdgovoriIzbriši
  2. baš me zanima tko je izazvao ovu reakciju ;)
    ja sam svjedočila zapišavanju teritorija prije par tjedana. da, postoji.
    što se tiče grupnog osuđivanja, malo imam previše godina za to i nisam baš nikad pripadala takvim klanovima. ne znam, uglavnom su žene oko mene i ja s njima previše zauzete vlastitim životima.
    mogu pretpostaviti da se netko ježi kad vidi moje nokte, jer ih grizem. ako si itko želi boostat ego na tom polju, nek slobodno pogleda kako mi izgledaju nokti na stresan tjedan.
    za kraj, želim i tebi i tvojoj frendici više mira, vjerujem da uopće nije fora imati takve situacije, ali situacija će uvijek biti. uvijek. jer uvijek će biti nekoga tko je manje sretan u životu. probajte ne uzimati takve stvari tako jako s srcu. netko tko se tako ponaša ne zavređuje toliko vaše energije, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Zene se dele na najbolje prijateljice i smrtne neprijateljice :))Zenska solidarnost mi je nepoznat pojam (ionako vise volim da se druzim sa muskarcima)
    Volim da vidim lepu, zgodnu i doteranu zenu (to se ovde retko desava) i ne mogu da je ne iskomentarisem. Ponekad mi dodje i pred noge da joj se bacim.. :)
    A to obelezavanje teritorije..nismo li to prerasle jos u srednjoj skoli?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne bih ti bila na putu kad se naljutiš :).

    Čuvaj J. a ostale bitches - ko ih šiša!

    OdgovoriIzbriši
  5. Takva sam i ja sa svojim legicama - ja im se smijem smijati u facu, zezati ih, šprdati ali ako ih itko krivo pogleda kopam oči! :)

    Što se tiče ljudi koji komentiraju druge to je već odavno poznato da je ljubomora. Jer ako ti netko ne paše što imaš komentirati. A te grupice gdje su sve cure copy-paste već sam opisivala u jednom starom postu i ne želim trošiti riječi na takve praznoglave kokoši.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lakše mi je kad to izbacim iz sebe, makar ovako :)

      Izbriši
  6. Ovo je taako sladak i dirljiv post! Možda ljudi i smatraju te tvoje osobine manama i pripisuju ih nezrelosti, ja ih pripisujem hrabrosti, srčanosti i ljubavi! A ovo osuđivanje i prosuđivanje, i to još u omjeru 10 na jednu, ne znam...takve osobe nisu dio mog svemira. Hvala bogu. U svakom slučaju, tvoja J je sretna što ima tebe! :)

    Btw, ova Bette Davis mi je pregenijalna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Netko te je gadno naljutio.. ma pokaži tim zločestim curama tko je glavni :) Nekad mi se čini da su muški prijatelji puno bolji i iskreniji od cura...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nedavno sam i o tome nešto čula od muške osobe, tako da...

      Izbriši
  8. poznata i, prije svega, jako žalosna situacija. nikad mi nebudu jasni takvi ljudi, a između ostalih ni moja bivša frendica. ne samo da sam se naslušala o drugima kakvi su i kakvi bi trebali biti neg sam se i ja sama našla na njezinoj meti. nisam savršena, daleko od toga al sam s godinama naučila prihvatiti sve ono zbog čega sam prije čak i u suzama znala završiti. sjećam se kad sam počela nositi fiksni aparatić (za koji su mi trebale godine i godine da skupim hrabrosti) ova kuja, umjesto da me ohrabri koji put, cijelo mi je vrijeme nabijala na nos da moji zubi nikad nebudu ravni i savršeni ko njezini. opće neću pričati kak sam u k**** bila. a nedavno je izjavila da sam debela. ovaj put me nije uspela s*ebat al zato ja nju jesam haha. znam i ja biti kučka po potrebi, a ovo je tek početak. ne samo da je mene povrijedila mali milijun put neg i gotovo sve moje frendove. i da, normalno da sam debela kraj nekog kome i hlače br.34 padaju. kad sam izjavila da bi radije imala par kila viška neg manjka i bila anoreksična ko neki malo se zamislila...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja takvu "legicu" uopće ne bih držala u svojoj blizini - najbolje ti to otepst što dalje.

      Izbriši
    2. radim na tome iako nije lako (živimo u istom selu, a pretpostavljate kak je to na selu)..

      Izbriši
  9. o da, sve mi zvuči poznato... zavist mi se čini kroničnom ženskom boljkom, na žalost :-(

    OdgovoriIzbriši
  10. Nije mi poznat pojam ženska solidarnost, urbani mit :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah, ja sam naivna. i redovito ugodna prema ženama.

      Izbriši
  11. Zenska solidarnost je miiit... Ima onaj skrnavi vic na netu kao muz se nije pojavio do kasno ujutru kuci pa kada je zena zvala njegove prijatelje svi su ga pokrivali, a u obrnutoj situaciji zeni ni jedna prijateljica nije pritekla u pomoc. Peta fotka u postu to savrseno pokazuje... Sa muskarcima i muskim prijateljima je drugacije, izbalansiranije... Nema preteranih emocija (volim te kuco-maco-cico najvise na svetu), ali za zakopavanje prostitutki, znam da bih pre zvala druga kojeg nisam cula nedeljama nego drugaricu sa kojom pricam svaki dan... Mada, ja imam problem sa poverenjem, tako da mozda nisam merodavna...
    A mozda sam i dalje besna sto kada mi je najbolja drugarica skinula decka niko nije stao na moju stranu...

    Anyhow, ima dobrih zena, ali mislim da je umerenost u svemu resenje...

    Divan post, kao i uvek :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi