Stvari koje bih eliminirala iz svog života...

... jer mi žderu živce. A nije ih moguće eliminirati.

1. telefonski razgovori s rodbinom
you don't say... osoba za koju nikad nisam čula više ne razgovara s osobom za koju ni ti nisi čula
2. face to face razgovori s rodbinom
ajde da preskočimo bonding time danas, upravo sam ručala
3. gledanje pojedinih ljudi kako se služe računalom
4. 90% zašto pitanja
5. trošenje energije na objašnjavanje stvari ljudima koji ih ionako nisu sposobni shvatiti, i to u slobodno vrijeme (as in: besplatno)
6. Zašto si živčana? pitanja u trenucima kad uopće nisam živčana (jer odmah postanem živčana)
7. čuđenje kad netko "pametan poput mene" nešto ne zna izračunati. Kreten sam za matematiku, ok?
8. Ozbiljno? pitanja
9. Stvarno razumiješ što je_______ (umetni filozofa po izboru) rekao o...
ali ne znaš... (vidi pod 7.) komentare. Koji dio kreten sam za matematiku ne razumiješ?!
10. vlastito pretjerano analiziranje tuđih rečenica
so... pokušavaš li mi reći da sam ružna ili neduhovita? ah... fuck it.
Voljela bih da je ovo cijeli popis. Ali tek sam počela...

Primjedbe

  1. Potpisujem! Svaku stavku....minimalno 3x! :D
    Fakat, tokom razgovora sa rodbinom pozelis iskociti iz vlastite koze i pobjeci vristeci.
    Jos jedan TOTALNI kreten za matematiku se javlja!
    Matematika + moj mozak = System error! Abort! Abort! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahahahha,obožavam ovakve postove :D Za ovo sa matematikom te potpuno razumem, saosećam :D

    OdgovoriIzbriši
  3. oh da. obožavam pitanja tipa: 'zakaj si nadrkana?' ili 'kaj se duriš?'.. onda tek popizdim! najgore je kaj nisam jednom rekla ljudima da mi ne postavljaju takva mutava pitanja jer NISAM nadrkana i NE durim se. možda samo imam loš dan. al nema tu pomoći.. isto ko i za ostale stvari koje si navela.. jedini način je uključiti IGNORE iako ni to nije uvijek lako (znam po sebi) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni nakon toga obavezno dodaju: "jadni tvoji učenici", kao da sam najveći tiranin na svijetu

      Izbriši
  4. Ovo mu dodje kao ubistvo po stavkama :)
    Br. 1 - jednom mesecno, 10 min sa najdrazom tetkom
    Br.2 - never (ili ako sam samoubilacki raspolozena)
    Matematika i ja nikad na zelenu granu ali ovo deseto..uhh..ne samo tudjih nego i svojih recenica..i posle me boli glava od mnogo razmisljanja :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je najgore kada mi mama kaže da usporim a ja još i nisam u svom najbržem modu, ne znam što ali to me uvijek izbaci iz takta.
    I ne znam što ljudi misle da čim ne znaš matematiku nisi pametan, neka pitaju Šekspira jel on znao matematiku.

    OdgovoriIzbriši
  6. glede matematike: ne daj Bože da me itko pita da podijelim dva broja....

    OdgovoriIzbriši
  7. uznemirujuće kako nam svima ne ide matematika p3 gdje si?

    OdgovoriIzbriši
  8. Seinfeld:) I ja umirem kada pojedini ljudi koriste racunar ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Br. 6 i 7, a ja bih u ove telefonske razgovore s rodbinom ubrojila majku :)

    OdgovoriIzbriši
  10. aaaj to prvo, mrzim se javljat na telefon, i kad sam sama kod kuce, nikad se ne javljam, a mobitel mi je uvijek iskljucen,. Sto se tice matematike, ostala mi je jos jedna matematika, ja matematiku moram znati -.-... i 6. Zašto si živčana? pitanja u trenucima kad uopće nisam živčana (jer odmah postanem živčana)... hahah, bas dobar post. =D,

    OdgovoriIzbriši
  11. Slažem se sa apsolutno svim navedenim :D

    OdgovoriIzbriši
  12. haha.odavno sam shvatila da si ti moj covek!

    OdgovoriIzbriši
  13. je l' to samo meni ide matematika? :D onaj dio s mozganjem mislim, ne sabiranje, mnozenje, dijeljenje i ostale racunske operacije :D

    inace, ja imam jednu ujnu nikako ne volim pricati s njom. Ubije me u pojam svaki put :D

    ovo zadnje mi je klasika i mrzim kad me pita sto se ljutis a ja uopste nisam ni iznervirana, kamoli ljuta -.-'

    OdgovoriIzbriši
  14. Ah već pomalo izbjegavam ta javljanja na telefon jer znam da to zove samo "stara garda" koja traži baku ili dedu pa im čim prije uvalim slušalicu. Počela su na veliko pljuštati pitanja o tome dal ja imam dečka i pošto ga nemam pa kako to, pa kad ja mislim familju imati i slično...

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja obožavam postavljati zašto pitanja i onda isfilozofirati odgovor ako ne znam pravi. Moj dečko poludi samnom xD

    Inače imam totalnu fobiju od telefoniranja i jedini ljudi s kojima telefoniram su D i moja mama.

    U ovo pod 6 još ubacujem - zašto se ljutiš? Onda kažeš ne ljutim se, onda oni kažu ma ljutiš se i onda se zbilja počnem ljutiti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je telefon nekako... čudan. ne svaki put, doduše

      Izbriši
  16. joj puno toga bi ja eliminirala, ali nekako ne ide. razgovori s rodbinom su problem ako se pocnu vrtit stalno oko istih stvari inace su ok, bar u mom slucaju

    OdgovoriIzbriši
  17. "6. Zašto si živčana? pitanja u trenucima kad uopće nisam živčana (jer odmah postanem živčana)" - e, ovako je meni zadnjih pet dana!:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. +1

      I naravno, zaključak: ma sigurno si u PMSu. Aaaaaaaaaaargh!!!

      Izbriši
    2. Oh, da! To je svima (čitaj muškom dijelu populacije) najlogičnije objašnjenje!

      Izbriši
  18. telefoniranje s rodbinom ne postoji kod nas, srećom :) da, i ja postanem živčana kad mi netko kaže da sam živčana :D a ovo zadnje...maher sam u tome! doduše, u zadnje vrijeme manje, ali dok sam bila mlađa i manje samopouzdana..strašno :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi