Smisao života

Listi mojih prekršaja nema kraja. Toliko sam nekorektna da bi mi možda bilo i neugodno, da nisam... pa... toliko jebeno nekorektna. Kada bi pakao kao stvarno mjesto postojao, meni bi već poslali razglednicu s porukom "čekamo te" i slikom nekog demona kako lašti vile za mene. To da sam u stanju smijati se ljudima znate već odavno, ali da sam u stanju smijati se jednom čovjeku već nekoliko dana (smijati se njemu, ne s njim) i da mi suze krenu od smijeha čim ga se sjetim, to niste znali. Nisam ni ja. Ima to i svojih dobrih strana. Nije uzalud Mark Twain rekao da se u raj ide zbog klime, a u pakao zbog društva... Svaka čast klimi, ali meni je vječnost previše vremena u društvu dosadnih.
No, da se vratim tipu koji me nasmijao. Obožavam internet zbog toga što mogu komunicirati s ljudima iz cijelog svijeta i zaključiti koliko smo svi slični... Ima nečeg utješnog u tom. Opet, na svašta se stvarno naleti. Nađe me tako neki Pakistanac ispitivati o životu u Hrvatskoj i žali se na teške uvjete života kod sebe. OK, znam, uvjeti jesu teški. Ti ljudi nemaju struje po 12 sati dnevno, primjerice. Yet, redovito se javlja... *scratches her head* Čovjek je ogorčen na ostale pripadnike svog naroda koji su "bijedni psi" i "robovi tradicije", kukavice i materijalisti. Dok je njemu sasvim jasno da smisao života nije u... Wait for it...
credits go to Lj., koji će sa mnom trunuti u zatvoru
ako ovaj diktator-wannabe ikad zavlada svijetom
Ako već sad ne umirete od smijeha, prekorektni ste za čitanje mog bloga. Stvrno jeste.
Čovjek se tako raspituje o zdravlju mojih roditelja, zanimanjima mojih prijatelja (nisam mu ništa rekla, možete prestati paničariti), i svojim snovima da živi u državi u kojoj vlada ne vrši represiju nad vlastitim narodom, državi u kojoj žive liberalni i napredni ljudi, gdje nema primitivizma. I gdje mene nađe?!
Iskreno, sasvim mi je jasno da se želi doseliti. Već ga vidim kako prelazi dalek put u gepeku nekog auta... Možda glumi sjedalo...
Prelazi dalek put da bi našao samo novu represiju, nove probleme, nove primitivce i nove kukavice. Da bi shvatio što je primitivizam i što znači robovati tradiciji. A možda bi shvatio i da čovjeka malo što u životu veseli kao getting laid...

Primjedbe

  1. Mescini da ovaj oce da te zeni al je vrlo suptilan pa jos nije stigao do tog dela :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja mislim da on hoće da se uda u Hrvatsku :D, budi ti oprezna. I zamisli kako je njemu fucked up kada hoće da dođe na Balkan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ahahahhaha, da da i ja to mislim,, haha =D

      Izbriši
  3. Ako zeli na Balkan-onda mu je stvarno lose...

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahahaha! Ne znam ja ništa, dalje od gifa Deana Winchestera ne vidim :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Sheldon<3 ocekujprosidbu za neki dan... i krave, ovce i slicno uz to :p

    OdgovoriIzbriši
  6. Tih ženidbenih kandidata na netu koliko hoćeš :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Mislim da sam jednom pričala s tipom iz Palestine (ili je Afganistan bio :/ - loše se osjećam što ih izjednačavam, pa se ne mogu sjetiti, ali šta se može) i došli smo na sličnu temu. Reče mi da nikad nije spavao s djevojkom (a ima nekih 26 godina) i da čeka da se oženi. Ja mu nisam povjerovala. Mada opet kontam da sam prava neznalica i da je moguće da je istina.

    Gdje tražiš strance? Omegle? :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Jebote ocito sam previse korektna, men' ovo nije smijesno, nego tuzno i frajer bi se trebao raspitat prije nego sto krene trazit zenke za udaju preko neta, mogo bi iz hrvatske trceci pobjec doma

    OdgovoriIzbriši
  9. Još jedna previše korektna :( nije mi smešno, kapiram da u situaciji u kakvoj većina ljudi jeste gledaš da pobegneš negde, pa, bilo gde. Šta on zna kakvo je stanje ovde na Balkanu, kada si u biip, misliš da je tvoje biip najveće i da je svuda bolje :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma treba da smo sretni,izgleda da ima i gore od ovog mesta gde smo.Do sad sam mislila da sam u proslom zivotu nesto debelo zgresila kad su me bacili ovde:))

    OdgovoriIzbriši
  11. I am going to hell! Sorry people!
    Ako dodje do Hrvatske, slobodno ga uputi da svrati malo i do Bosne. Ima da uziva. Welcome to the Balkans. Enjoy your stay!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja se nekako smijem SA Sheldonom. Ovo je fakat gif za screensaver. Ili sve ekrane...

    OdgovoriIzbriši
  13. Strgala sam se na ovaj dio sa stolicom i zadnju rečenicu :D Falilo mi tvoje pisanje :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi