Prvomajski

Vjerujem da nisam jedina koja je na par dana zbrisala iz grada. Zato me ni nije bilo na blogu, osim što sam već pripremljene postove o vampirima objavljivala redovito. Za to da stisnem objavi trebalo mi je i po dvadeset minuta, pa sam, čim sam maloprije ušla u stan izljubila svoj router, koji sam milijun puta prije nabila što šakom, što nogom, i kunem vam se, danas samo što mu nisam uvalila jezik, koliko sam bila sretna što ga vidim. Više se nikada ne žalim na spori internet, nakon što sam petnaest minuta čekala da mi se otvori google.
Vratila sam se divno osunčana, kao bauštelci koje viđate po zgradama, opalilo me sunce na vrtu pošteno, vrat, lice i jednu ruku (o, da), ali kako je to jedino što me unatrag ne pamtim koliko opalilo, neću se ni na to žaliti.
Trebao je ovo biti samo kratki povratnički post, ali onda su mi neki susjedi tamo na selu dali bolju ideju. A krenulo je tako da sam kao i svako popodne kuhala kavu, kad mi je ujak zalupao na prozor cereći se od uha do uha i pokazujući u nekom smjeru. Izađem ja van, i shvatim da mi je pokazivao odakle dopire pjesma. Čuj mene, pjesma... Pijana dernjava. Hrpa nekih seljačina u 4 popodne dovoljno zgažena da zapjeva, pjeva neku jezivu ljubavnu pjesmu o tome kako će on (ili ona) bez nje (ili njega) leći u hladan grob. Odmah je jasno da se ljudi vesele za praznik.
stopala za stručnjakinju
Nije moj ujak neki mazohist pa da se smije što netko zavija, a brda prenose zvuk do nas, nego zna da ja imam problem s tim takozvanim "spontanim" pjevanjem. Za početak, u spontanom pjevanju nema ničeg spontanog.Već sam u nekom komentaru kod Pippy spomenula da bih lakše podnijela da se pored mene netko spontano zapali, nego spontano zapjeva.

Kad kažem spontano pjevanje, ne mislim na pjevušenje, mrmljanje, fućkanje. Mislim na ono kad osoba koja uopće nema sluha (a ti najviše vole pjevati) "spontano" predloži pjevanje, prebaci ruke oko ili preko prve osobe do sebe i počne revati tako da ne samo da vam se digne kosa na glavi, nego i dlake u nosu. Dok sam danas tako ispijala kavu i slušala koncert, došlo mi je žao što na vrtu nemamo mrkvi, pa da u svako uho zapiknem jednu, zajedno s onom zelenjavom. Ne znam zašto me to baš toliko nervira, zašto fantaziram o tome da takvima začepim usta na grozomorne načine, možda sam u prošlom životu održavala audicije za neki primitivni talent show. Ne znam... Znam samo da koliko god ne mogu bez glazbe, toliku želju imam da pobijem one koji me maltretiraju svojim pjevačkim eskapadama. I ne, pobijem nije prejaka riječ.

Toliko o tome. Znam da među vama Đurđa ima vlastiti klub obožavatelja, pa evo mali fotosešn...
Đurđa istražuje
Đurđa je razvila neku čudnu naviku da ide od maslačka do maslačka i uništi ih. Ona, jasno, ne može puhnuti u njih pa ih kljunom skroz razruši i onda ode do drugog. Pokušala sam baku uvjeriti da joj je kokoš OČITO neurotična (ja se u to OČITO kužim). Baka kaže da se samo igra. Kokoš koja se igra...
Na slikama gore je američka brama, za one koje zanima vrsta. Jedna od skuliranijih kokoši koje sam ikad vidjela. I upoznala, jer kokoši moje bake ne gledate, njih upoznajte i družite se s njima.
prijateljice u hladu

Mačak zaključuje da je centar moje pozornosti rupa u zemlji u hladu, pa tjera kokoši i pozira.

I za kraj jednog sasvim solidnog dana, čini se da će kiša. Fale mi još samo tavanski prozori.

Primjedbe

  1. baš slušam kako grmi..idem po balerinke koje leže na tavanu..dobrodošla natrag:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno da ne leže na tavanu.ja nemam tavan u stanu. leže na balkonu.

      Izbriši
    2. hahahahahahaha! joj, kako ja volim tavane.

      Izbriši
  2. Imala sam istog macka...:D He is so cuuutteee :))
    A pevanje...pa neki ljudi imaju jako puno samopouzdanja i misle da drugima to ne smeta :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Slike su bas fine i smijesne, Durđa je glavna.. Ja volim pjevat, al imam najruzniji glas na planeti, dugo sam patila za finim glasom.ali kako starim navikavam se..HAHA =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znači ti si jedna od tih, lol! glavno da se ti navikavaš ;)

      Izbriši
    2. hahahahahah da ja sam ta, =) hahahah

      Izbriši
  4. Đurđa ftw :)

    Ne znam više da li ja nekako energijom namamim životinje ili one mene namame, znam da uvijek nađemo jedni druge :)
    Danas sam mazila divnog cuku, i po ko zna koji put, htjela ga (je) ponijeti kući.

    O pjevanju ne bih danas. Još imam traume.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mene već dugo nisu napale, moram se pohvaliti

      Izbriši
  5. kidala sam se od smijeha na ovaj post. koncentrirana duhovitost. bijah u uvjerenju da je đurđa do sada već skončala na roštilju ili u paprikašu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma kakvi... đurđa će otići prirodnom smrću, što znači sama od sebe. baka ih ne kolje, osim ako su jako bolesne (ako ih napadne jastreb pa osakati, da se ne muče i sl.).

      Izbriši
  6. WB ^_^ Đurđa je zakon :D ♥ Baš si se lijepo naodmarala a sad iš natrag na posao :D

    ps. imala sam i ja iskustva sa sporim internetom i zato s puno ljubavi brišem prašinu s našeg rutera xD

    OdgovoriIzbriši
  7. ah, volim ove ruralne postove, kokoši su prva liga, o Đurđi da i ne govorim, a ova američka kokoš je ogromna, ili?! sve u svemu potpuno te razumijem što se tiče ubilačkih poriva prema osobama koje nemaju sluha,oni voooooleeee pjevaaaatt!! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. O pjevanje. Mene u biti iziritiraju svi (pre)glasni zvukovi tako da nije samo do pjevanje. Ja bjesnim i na malu djecu, kola hitne pomoći kruuumpira stričeke podjednako. A tek na motore...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma jučer sam imala tu pjesmu s jedne i hrpu vrišteće klinčadije s druge strane, tako da znam o čemu pričaš.

      Izbriši
  9. Jao, Đurđa je zakon, hahah.

    Ja sam jučer provela dva sata u busu sa nekim studentima koji su na glas pjevali narodnjake. Onda su počeli puštati muziku na mobitelu. Sreća pa je prijateljica dovoljno neurotična bila da im kaže da stave slušalice i otkriju čari takvog uživanja u muzici :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a što bi drugo pjevali, tipično, grrrrrrrrr....

      Izbriši
  10. A nije 1 maj ako nema spontanog pevanja..jos ako se na kraju potuku, kompletan dozivljaj..

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja sam jučer bila žrtva pijanog pjevanja (mi to zovemo revanje), frendica i ja od muke nismo znale što da radimo pa smo pobjegle brati šparoge

    OdgovoriIzbriši
  12. o da, i meni dođe da oglušim kad čujem samu sebe... ali koji put me ponese... nitko nije savršen ;-D
    krasno je tebi bilo u životinjskom carstvu :-D

    OdgovoriIzbriši
  13. i mene je sunce lagano opalilo, pa sam laganini neurotična ko Đurđa! :)) i maslačke bi trgala da nisam alergičar! :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Đurđa FTW.Što se tiče pijanog pjevanja i općenito našeg balkansog slavlja meni se jučer sve to zgadilo više nego ikad u životu, daleko im kuća bila.

    OdgovoriIzbriši
  15. Ma, super oni pjevaju samo ih je tesko slusati. XD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi