Nepomirljive razlike

Baš razmišljam kako ljudi naivno misle da možeš racionalno odabrati osobu za sebe. Nije to čak ni toliko naivno, koliko je glupo. To je kao da se pouzdaš u olovku da riješi matematički zadatak. Eto, to je mozak u ljubavi. Sretna olovka za rješavanje jednadžbe. Nema ničeg racionalnog u ljubavi. Na sreću.
Ne vjerujem da su "velike stvari" ikada problem. Ne možete mi to prodati. Kao što nitko ne pukne zbog velikih životnih problema. Nego zbog jednog ili gomile malih s kojima se ne može nositi jer ne postoji način da se s njima nosi. Čvrsto vjerujem da svi oni koji tvrde "Mi se volimo, ali..." lažu.
Ljudi se raziđu zbog sitnica. I može tvoja druga polovica (kako mrzim tu riječ, kao svinjska polovica, grozno) imati isti ukus za filmove i glazbu, biti iste vjere kao i ti, imati slične životne navike i porijeklo, i sve to nije jamstvo ničega. Zapravo, ako tražiš sve to, možda ne bi bila loša ideja da ostaneš sam. Što ćeš s nekim tko je tvoja kopija? Ne kažem sad da je jako lijepo kad moraš sam gledati britanske drame s Judi Dench jer ti dragi skuplja filmove Van Damma. Ali u stvarnosti, za vezu je daleko bitnije koliko glasno netko žvače od toga je li kršten. Naravno, živimo u društvu u kojem nitko neće reći "Razvela sam se jer više nisam mogla gledati na koji način pali svjetlo u hodniku" ili "Iselio sam se jer ne mogu više slušati onaj piskutavi zvuk koji ispušta svako jutro dok se šminka". To nije prihvatljivo. Prihvatljivi razlozi su prevara, obiteljsko nasilje... Ne "pobjegla sam zbog načina na koji čupa dlake iz nosa".
Uzmite kao primjer mene. Klasičan sam primjer izuzetno iritantne osobe koja otpisuje druge ljude na temelju ničega. A sama ima gomilu diskutabilnih navika. Kao popravljanje svega. Posebno zavjesa. Ili one da čitam s nogama na zidu dok mi glava visi prema podu. Ostavljanja knjiga posvuda. Od kreveta do kupaonice i balkona. Ili spavanja u kadi. Ili spavanja s čarapama otprilike 300 dana u godini. Ili napadaja smijeha onda kad se stvarno nitko ne bi trebao smijati. I još milijun sličnih stvari.
Ako ikada nađem nekog spremnog da to trpi, ne samo da me neće biti briga koje je vjere, nego ću osnovati njegovu crkvu, sagraditi mu oltar i slaviti ga kao boga. Koji očito i je. S druge strane, neke me slične specifičnosti kod drugih osoba patološki odbijaju. Sjećam se kako sam jednom J. predbacila zbog toga što uvijek uzme sladoled od čokolade i vanilije. Ziheraški. Da se radi o tipu, vrlo bih ga lako proglasila rutinerom koji je jednako sklon isprobavanju novih stvari u krevetu koliko i različitim okusima sladoleda. Nemojte me pogrešno shvatiti. Nemam ništa protiv toga da netko najviše od svega voli vaniliju i čokoladu. Ali uzmi jednom barem stracciatellu, kvragu! Ne moraš isprobavati tirkizne sladolede s rozim mrvicama. Ali što fali lješnjaku ili punču?
I tu moja mašta dolazi do izražaja. Već vidim budućnost i kako me tip odbija za nešto jer je sad 17:35, a to je vrijeme za čitanje povijesne knjige o Napoleonu uz slušanje Bacha u omiljenom naslonjaču. Do 18:10.
Ništa na ovom svijetu nije gore od dosadnih ljudi bez smisla za humor. Prvi put kad nekome moram objasniti foru, već imam 987 spremnih odjeba u glavi.
Nadalje, imam problem s povjerenjem. Malo kome vjerujem. U mojoj glavi, ljudi obično imaju skrivene motive. Za sve. Posebno su mi sumnjivi ljudi kojima se sviđam. Jer ja nisam likeable osoba. Potrebno je vremena da se mene zavoli. Meni je bilo potrebno jako puno vremena da se zavolim, a živim sa sobom skoro svaki dan (ha-ha). Ježim se od tipova kojima sam odmah prekrasna i preslatka i divna, istinski anđeo. Očito imaju problema s percepcijom.
Da stvar ne bude tako jednostavna, ni bad guys me nikada nisu privlačili. Ne zanimaju me zločesti dečki. Počnem ih odgajati. Profesionalna deformacija. Ja volim dobre, već dovoljno odgojene ljude. Ali da ne seru. Take me as I am, or watch me as I go, tako nešto.
Toliko trkeljanja o ničemu. Poanta je zapravo sasvim jednostavna. Svi ljudi su munjeni. Počevši od mene.

Primjedbe

  1. Baš si ovo dobro opisala. Ja ne kužim parove koji se poklapaju u baaaaš svemu, onak daj molim te. Mislim da su bitne stvari - povjerenje, osjećaj sigurnosti uz nekog i humor. Ak nema humora, hebo sve ostalo :D Po istom principu biram i prijatelje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma dobra komunikacija i humor su temelj svake veze. možete se poklapati u čemu god hoćete, ali ako šteka u komunikaciji, gotovi ste.

      Izbriši
    2. Istina, ja uvijek kažem za mog D da mi je kao najbolja legica xD Jer s njim mogu o baš svemu pričati, zna više o meni od bilo koga :) A sad što trpi moje ludarije i stvari od kojeg bi drugi pobjegli glavom bez obzira - nadoknadim mu to u naturi xD

      I slažem se da sitnice čine vezu - isto kao što to da ti dečko dofura ogroman buket ruža u ured ne znači da je to prava ljubav, tako i velike stvari kao što su religija na kraju i nisu ono što je bitno u vezi/braku. Bitno je da on trpi kad ja ostavljam stvari po svuda a ja trpim to da se on ne obazire na stvari koje on ostavi svuda već vidi samo moje :D That's love, right there xD

      Izbriši
  2. Joooj, sve stoji do zadnje riječi! Ja ne mogu smisliti ziheraše i štrebere, jeza me hvata od takvih. Moram priznati da sam, svojednobno bila slaba na zločeste dečke, ali nakon nekoliko (poprilično bolnih) lekcija sam naučila da mi se sviđaju fini dečki sa dirty mind-om ;) Nisam još srela takvog, ali trudim se iz petnih žila :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dirty mind je stvarno must! moj um traži još jedan takav!

      Izbriši
  3. Uu, nasla sam se u 90% price. Da li da se radujem ili da se zabrinem ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovisi o tome u kojih se 10% nisi našla :P

      Izbriši
    2. Ma u ovom delu o bed gajsima. Jedno dvaput sam se super isprzila :))

      Izbriši
  4. Volim tu pjesmu :).

    Tvoje loše navike koje si opisala su meni baš simpatične. Osim toga da ti smeta što neko stalno uzima čokoladu i vaniliju :D.

    I podsjetila si me da sam puno poželjela Seinfelda.

    OdgovoriIzbriši
  5. ja sam razocarana u ljubav.tako da me niko ne privlaci, heheh =( A ja ne jedem saldoled ako nema okus cokolada, a kad ima cokolada, onda uvijek uzmem kuglu cokolade, i jos jednu kuglu nekod desetog okusa da probam. al bez cokolade nista. =) =D

    OdgovoriIzbriši
  6. Poenta ti je pogodak u sridu, jesmo svi munjeni, svako na svoj način, samo nađeš nekog čiju munjenost voliš i obratno.
    A veze...veze su smiješna stvar. Ja sam mislila da nikad neću moći biti s dečkom koji ne zna ništa o Tolkienu, ne podnosi sci fi i pročita knjigu svako 5 godina, ali eto u suštini to su površne stvar :D, 2 godine i odbrojavamo dalje.
    A šta ćeš s nama blogerima kojima si draga iako te nikad vidjelo nismo :)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravicemo se da je nikako ne podnosimo i pisacemo joj zlobne komentare dok nas ne rastera kasicicom za kafu (ili pozajmi lopatu od Misty:))

      Izbriši
    2. Poslat će zamorca na nas :D Da nas izgrize svojim novonaraslim zubom xD

      Izbriši
    3. Mistique darlin', ti si samo uz jutarnju kafu posle neprospavane noci..smejem se ko glupi Avgust :)))))))))))

      Izbriši
    4. zubić još ne raste... :(

      ne bih ja vas nikad :P

      Izbriši
    5. Aww siroti zub al znajuć tebe, istrenirat ćeš ga da nas gricka zubnim mesom dok ne padnemo u komu od kjutosti :D

      (ps. jel se zgražaš kao jedna profesorica kad ja pišem ove englesko-hrvatske novotvorenice? xD)

      Izbriši
    6. nakon što sam čula "profesorice, oni dva se tučeju", sve mi je ok :)

      tim više što i ja svašta pišem ;)

      Izbriši
  7. Ja imam sreće pa sma našla osobu koja mi u potpunosti paše. Komunikacija s njim je kao s ni jednim najboljim prijeteljem ili prijateljicom.Naravno, i on i ja imamo neke svoje crve u glavi i guzici, ali na sve se navikneš. Milsim da sma našla pravu osobu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. I ja volim ovu pesmu...i volim mog dragog koji je moja sušta suprotnost i to mi je neopisivo drago, ja jedva trpim sebe, kako onda da trpim još nekoga ko je isti kao ja? O.o

    OdgovoriIzbriši
  9. Zašto uvijek čokolada i vanilija? :D Ja uzmem čokoladu i nešto voćno ili kremasto, ali najčešće je uvijek drugačije :) hehe.. a ovaj početak posta me dotukao.. baš sam nekako bzvz volje i odmah na početku sam shvatila da sam idiot, ali neke stvari sam malo kasno uvidjela.. išla sam racionalizirati ljubav, odabrala ono što mi je mozak predložio i gadno pogriješila.. gadno mislim da sada ona emotivna strana ispašta.. na svojoj koži vidim da se s nekim istim kao što si sam ne može nikako.. samo mi ide na živce.. i to zbog lijepog ponašanja (MOG ponašanja), a ne nečeg lošeg :( i tako bi htjela natrag onog koji je bio uvelike drugačiji od mene, ali sam ja bila s njim bolja osoba i barem sam nešto osjećala.. nešto lijepo.. ovo mi je jedna od najvećih životnih lekcija bila, da ne uplićem mozak u emocije.. ali mora netko biti budala i naivan, jel tako :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Crazy person here! Posjedujem mozak koji bi stalno nesto da "vergla". Svaku situaciju, rijec, gestu i sl. To nije dobro. Svakakve pizdarije ispadaju. Srecom neko je nasao nacin kako da to malo dovede u red. So...I got better.

    OdgovoriIzbriši
  11. uh kalkulacije, to nikad ne funkcionira. naucih na vlastitom primjeru. potpisujem ovo da nisam likeable osoba, mislim da cu se nacekat dok nadjem nekog tko ce me trpit, ako ikad nadjem nekog tko hoce. doduse prijatelji za sad djelomicno uspijevaju :D

    OdgovoriIzbriši
  12. super post, i ja se nalazim u dosta toga, pogotovo imam sličnosti s autoricom, jel...
    ja i moja "svinjska polovica" smo zajedno već 1 (JEDNO) desetljeće, i možda on nije najbolji i najdivniji dečko na svijetu, al je najbolji za MENE, bar još uvijek tako mislim... :)

    bivša profačica

    OdgovoriIzbriši
  13. slažem se, sitnice su ljepilo svakog odnosa. ako ljepilo drži, tak svejedno sve ostalo. dok god te veže sto stvari za nekog.

    OdgovoriIzbriši
  14. Joj svasta cu ja od tebe naucit! meni je problem sto ja previse vjerujem ljudima. I uvijek, al' bas uvijek to radim. Nikako da naucim vise, iz svoje greske, da nikome ne smijem vjerovat!

    OdgovoriIzbriši
  15. Pass this on!

    Enivej meni su se veze do sad uvijek raspadale zbog krupnih stvari. Niti sam posebno perceptivna osoba pa sitnice većinom ne zamjećujem, a i ove krupnice su bile dovoljne da zasjene sve drugo :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, mogao bih sad rantati o ovim i sličnim stvarima, ali neće izaći ništa pametno i onda ću samo sâm sebe iznervirati i na tome će ostati. Stoga neću.

    OdgovoriIzbriši
  17. dobro je ovo,ali ja se vec dugo ne borim sa takvim mukama.
    Shvatila sam odavno da moram pronaci nekog cije mane mogu da podnesem(posle gomile onih koje nisam mogla da podnesem ma kako fini momci bili).
    Mane mog muza su benigne a vrlina najveca je sto je pristao mene da podnosi i ne gundja mi zbog toga i sto je moja najbolja prijateljica sa kojom i posle skoro 1000 godina imam o cemu da pricam i cemu da se smejem.
    Volim tebe i tvoje postove sto me u ove sitne sate teras na razmisljanje:)))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi