Nedostatak inspiracije

Zabrinjavajuće je da nemam o čemu pisati, ako se nemam na što žaliti. Valjda bih i mogla naći nešto... Ali nekako mi se ne kopa po tome. Lijepo je za promjenu biti sretan i odbijati negativne strelice od sebe. 
Zato me razveselilo kad sam vidjela ovo, odnosno ovo. Slobodno me sad tagirajte za što vam drago, jer ionako ne znam o čemu da pišem. Prijedlozi za teme su isto dobrodošli.

Sad na posao... 

1. Što trenutno čitate?
Više toga, kao i uvijek... "Zašto mrzimo", Rush W. Dozier, Jr. za posao;
"The Gun Seller", Hugh Laurie iz osobnog zadovoljstva;
"Women in Plato's Political Philosophy", Morag Buchan, jer me zanima kako sad gledam na tu knjigu koju nisam pogledala već par godina; 
a čitam i Williama Blakea jer me smiruje. Eto.

2. Što ćete čitati kad s tim završite?
Ovaj... Nemam pojma? Ne planiram unaprijed što ću čitati.

3. Kojih 5 knjiga ste uvijek htjeli pročitati, a niste?
Pročitam sve knjige koje želim čitati. Na ovoj listi mogu biti jedino one za koje još nisam čula. Pa ih ne mogu ni navesti ;)

4. Koje magazine imate u kupaonici?
Nemam.

5. Najgora knjiga koju ste ikada pročitali?
Nemam običaj dovršavati glupe loše knjige. Obično ih zatvorim i šutam nogom do smeća. Prvo što mi pada na pamet je "Koliba", William P. Young. Smijurija od knjige.

6. Koja knjiga je sad popularna, a vi je mrzite?
Ova navedena pod 5. Isto tako, ne podnosim klasike "Anu Karenjinu" ni bilo koji roman o ženskoj psihi pisan perom muškarca, bilo da se radi o Ibesenovom ili pokušaju Čehova (koji si je uzeo za pravo da opiše tri odjednom :P). Mnoge druge također ne volim. Potpuno razumijem svoje učenike, gadi mi se 80% lektira. I to sam malo rekla. Kad čujem da to netko voli, poludim.

7. Koju knjigu uvijek svima preporučujete?
Mislim da bi svi trebali pročitati Krležinog "Velikog meštra sviju hulja". To je životna lektira.

8. Tri omiljene pjesme?
"Djelo vjere", Tin Ujević (kojeg inače ne obožavam); "Čekaj me", Konstantin Simonov; "Ja sad idem van", Jiri Šotola. Iz razloga koje još nisam spremna podijeliti na blogu. Doduše, vjerojatno su očiti...

9. Gdje obično kupujete/nabavljate knjige?
Svuda. Knjižničarkama sam najdraža mušterija, u knjižarama isto provedem sate- najdraži šoping. Po izlozima uglavnom gledam knjige.

10. Gdje obično čitate knjige?
U kadi. Ali i u krevetu, na poslu, na putu do posla, na putu s posla, u kuhinji dok kuham, na mobitelu kad nekoga čekam... Ma svuda...

11. Jeste imali neke čitalačke navike kad ste bili mali?
Duh! Iste kao i sad. Otprilike.

12. Jeste li ikad kupili knjigu samo zbog naslovnice?
Ne. WTF? Iako, zadnja knjiga koju sam dobila je neki triler koji ima blood splatter na koricama, osjeti se pod prstima. Zakon na jedan strašno bolestan način.

13. Koja vam je knjiga promijenila život?
Svaka dobra knjiga mi promijeni život mijenjajući mene.

14. Omiljeni odlomak iz knjige?
Početak "Velikog meštra sviju hulja" i kraj "Puta Alije Đerzeleza".

15. 5 omiljenih pisaca?
Mrzim ovo pitanje. Jesenjin, Krleža, Majakovski, Blake. Peti se mijenja.

16. Omiljene prve knjige pisaca?
Isuse, nemam pojma... Ne mogu se ni prisiliti da knjige pamtim po tome kojim ih je redom tko pisao.

17. Omiljeni klasik?
Gogoljeve "Mrtve duše".

18. Pet počasno spomenutih?
Ja nemam pojma što bi ovo trebalo značiti...
Mo Hayder, "Birdman" jer je uznemirujuća na više razina;
Margaret Mitchell, "Gone with the Wind" jer je... znate već;
Martin Heidegger, "O humanizmu" jer sam diplomirala na njoj, čitaj: znam je napamet;
Miroslav Krleža, "Na rubu pameti" jer je najbrutalniji obračun s licemjerjem u Hrvata (a iz istog razloga preporučujem "Tri kavaljera frajle Melanije");
Jane Austen, "Sense and Sensibility" jer mi je Colonel Brandon fav lik svih vremena.

Najteži tag svih vremena. Doslovno osjećam bol jer sam morala izdvojiti neke knjige.

Primjedbe

  1. Hocu ja nekada da me neko taguje :( I ja volim da razgledam slike u izlozima :D

    OdgovoriIzbriši
  2. U sto volim selektivno pamcenje :)Ja Kolibu procitala i prosledila i odmah zaboravila..a nesto je svima bila vau. Znnaamm da treba da slusam samo sebe i tacka :)
    Poprilicnu rupu imam kad su hrvatski pisci u pitanju i vreme je da pocnem da je popunjavam :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliba je po malo uvreda za inteligenciju, ja kada sam je pročitala pomislila sam: "Ljudi, nemojte za*ebavati, molim vas" :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene onda prilično mrziš, jer je meni Ana Karenjina među TOP 5, iako ne razumijem čemu opisi prirode i lova na ptičurine na zilijon stranica...A Zameo ih je vjetar je priča za sebe. Ima kao neki nastavak te knjige "Scarlett", uhvatila sam ga u knjižnici na engleskom i koliko se sjećam nije loš..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da ima, ja ga imam doma citah, jesam bila zadovoljna, ali opet kad znam da nije nastavak pisala originalna autorica mi je malo blah i za mene njihova prica zavrsava onako kako je to autorica zamislila koliko god bi bilo lijepo imat nekakav drugaciji kraj

      Izbriši
  5. Sad me malo izbediralo što svi čitaju neke pametne, "prave" knjige, a moj sprženi mozgić trenutno ne može preraditi ništa što je zahtjevnije od Charlaine Harris...morat ću poradit na tome :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Gone with the wind.... "My dear, I don't give a damn." :3

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja se osjecam lose, jer citam samo ono sto moram za faks, =( ..

    OdgovoriIzbriši
  8. E dobro da si to rekla za Kolibu - moje religiozne kolegice su mi filozofirale kako im je to odlična knjiga, objašnjava im puno toga bla bla.. A sad vidim da sam bila u pravu što ju nisam išla kupiti i pročitati :) Dobro da se držim one - ak religiozni fanatik kaže ZA, ja kažem PROTIV :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim Krlezu,i Majakovskog,i Ujevica,ali i Crnjanskog,Boru Stankovica i Slobodana Selenica i Ivu Andrica...
    Mrzela sam lektire,a citala sam neprestano.Jednostavno nisam zelela da citam ono sto mi kazu da moram(od lektire procitala sam samo Revizora i Onjegina).
    Kolibu nisam citala,a sad i necu.
    Ne volim Kafku i Kamija,mislim da ih se malo plasim:))
    Prohujalo sa vihorom mi je bila omiljena decenijama,a i sad je u top 10.
    Kod klasika sam neodlucna,neke volim,neke ne.
    Trenutno citam epsku fantastiku,Pesma Leda i Vatre,po drugi put ceo serijal.
    Eto,kao da sam tagovana:))

    OdgovoriIzbriši
  10. <3 za gone with the wind, mislim da bi se mogla okusat u ovom tagu, ako me opet ne uhvati ljenost ^_^

    OdgovoriIzbriši
  11. Koliba mora biti najweird knjiga koju sam pročitala. Moja faca tokom čitanja i posle čitanja - o.O Jedino opravdanje za tu knjigu je droga :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Koliba je prekrasna knjiga.Nemojte da vas odvrati od čitanja ako kojim slučajem još niste pročitali.Ana Karenjina je vrhunac talenta jednog od najvećih pisaca svijeta(ja sam je čitala bezbroj puta)Jednostavno ne razumijem a mislala sam da imaš ukusa.Ustvari, ovakve knjige se sviđaju osjećajnim i suosjećajnim ljudima.Što izgleda da ti nisi?Ne znam uopšte zašto komentarišem(a valjda u odbranu vrhunskih književnih djela

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi