Meh

Ne znam što me uhvatilo zadnjih tjedan dana, samo mi se spava. Sad bih trebala napisati nešto zabavno, pronicljivo, duhovito i nadasve inteligentno, ali vjerojatno neću. Ono što bih trebala mi nikad nije bilo posebno napeto. Pretpostavljam da bih se opet mogla pozabaviti random stvarima koje volim ili ne volim, ali jedino što mi pada na pamet je san.
Ako ćemo o snu, uvijek sam bila ranoranioc. Skroz me pratio osjećaj da je spavanje gubljenje vremena i da je daleko pametnije ustati i raditi nešto. Stvari su se promijenile... Nekako ne stignem odspavati 8 sati nužnih za funkcioniranje.
Danas dođem s posla i zaspim. I probudim se tako pospana, da se baš pitam što sam sanjala.
 

Na poslu mi je dosadno za popizdit. Ove nove generacije me ubijaju. Tako su nemaštoviti i neduhoviti, da meni dođe da napravim neku spačku, čisto da ne umrem od dosade. Umara me njihov manjak duha.
Ali imam dva sjajna učenika, koja, of course maksimalno iskorištavam za sve, od uređivanja školskog lista do reklamiranja škole. I to je ok, dva su sasvim dovoljno da mi drže glavu iznad vode.
Sjetila sam se danas svoje profesorice filozofije iz srednje i jedine njezine... hm... rečenice koju sam upamtila. Glasila je: Iako... kao što vidimo, ovaj... Nije Marx... jel?
Ta mi je rečenica dobar pokazatelj kamo ne želim ići. Jednom sam poslana na razgovor s ravnateljem jer sam bila vulgarna na satu talijanskog. Naravno da nisam. To što je profa imala prljavu maštu, nije moj problem. Ali tada nisam imala ovu pamet pa da joj to kažem. Btw, ravnatelj je bio profesor vjeronauka. Jupi jej.
U srednjoj sam dobila barbie-like tenisice od starog. Bile su grozne na toliko razina da zaslužuju vlastiti post. Jesam li spomenula i da... Ne, bolje da to ne spomenem.
Zadnji dan škole, ja sam još ispravljala njemački i matematiku. Kemiju sam ispravila dan prije. Nakon toga Jarun. Te smo godine išli na Jarun.
Ove mi je godine 10 godina mature...Radim s kolegom koji je maturirao one godine kad sam ja rođena. A on nije ni izbliza najstariji u zbornici. Čisto sumnjam da ću dočekati penziju. Vjerojatno će me na samrtnoj postelji neki činovnik prodrmati i reći da još nemam dovoljno staža da umrem. Najgore od svega, ja i dalje mislim da je život dobar.

Primjedbe

  1. Pre nego sto zaspis idi vidi post kod Zuzi ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Iako je vrijeme fakat za spavanja, mene neka hiperaktivnost uhvatila. Nidje veze! O.o
    Da pomognem pri razbudjivanju. :D
    http://www.youtube.com/watch?v=MDBLhdSy5t4

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi je super ovaj post.
    Igor

    OdgovoriIzbriši
  4. spava mi se da jedva citam,mislim da sam i preskocila nekoliko reci:))A ne volim ici rano na spavanje,uzivam u tisini kad mi muz,dete i pas spavaju.
    Ubija me ovaj Novembar u maju,srokao mi se i pritisak i sad sam like zombie

    OdgovoriIzbriši
  5. ja bi trenutno ubila da mogu zaspat, al naravno nista od toga jer sam popodne spavala. znam da si ti u potpuno suprotnoj situaciji, ali mene ubija sto apsolutno nista korisno cijeli dan ne radim i onda ne mogu ni spavat kako treba. nadam se da ce se uskoro stvari po tom pitanju mijenjat, makar vapila za malo sna tad

    OdgovoriIzbriši
  6. imam i ja tih faza kad mi se čini da ću propustiti milion stvari zato što spavam, isto sam tako ranoranioc, ali me u zadnje vrijeme drži faza dubokog, čvrstog i nepomućenog sna :)

    OdgovoriIzbriši
  7. taman si me pogodila ovim postom :D

    dan je sugav, spava mi se neizdrzivo, unatoc kavi, sve bi dala da se mogu vratit doma, zamracit sobu, pokrit dekom po glavi, zagrlit psa i spavat do sutra ujutro :(
    a tek je 9i20, buhuhuhu...


    nije mi uvijek ovako na poslu, inace mi dani brzo prodju, ali danas sam posebno zgazena :/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan!;) Shvatila sam da sve više vremena kradem od sna kako bih postigla sve da obavim. I sad sam kao zombi. Ili ću početi da pijem neke tabletice za super ili da spavam...;) I pored toga, i svega drugog, i ja mislim da je život prilično dobar!:D

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam danas ustala u 10 (prije 9 min lol i odmah na komp) i krepana sam svejedno. Volim ustati rano, do 9 obavim sve điđamođe po netu i onda radim a sad ću lapit do podne i onda odustat od posla i otići praviti neki desert za D-a da ušutkam grižnju savjest što nisam ništa radila xD

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovih dana mi je drago što sam nezaposlena i ne moram nikud ići :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne znam kaj bi ti dala da staviš sliku od Barbie tenisica :P

    OdgovoriIzbriši
  12. znam o čemu govoriš... ako mi se desi da začorim popodne, makar i na 5 minuta, nakon buđenja mrzim i sebe i ostatak svijeta pa to izbjegavam u širokom krugu :-p
    meni je još uvijek noćno spavanje gubljenje vremena, imam još previše naslova za pročitat ;-D

    OdgovoriIzbriši
  13. ahhaha, ja sam skoro ustala, a sinoc sam kasno zaspala oko 4h .. sad moram uciti, i raspolozena sam, volim ovo vrijeme, =D smijesne slike, hahaha =D

    OdgovoriIzbriši
  14. I ja sam bas lijena zadnjih dana, samo mi se spava, nista ne ucim. :/

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni u petak peta :)

    I umorna sam, pospana i sva nikakva. Mislim da je nešto u zraku.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi