Lazy

Ne sjećam se da mi se ikad radilo manje. Ili spavalo više. Osim očitog (lijena sam), postoje i ne tako očiti razlozi zašto se samo rastežem po krevetu. Primjerice, sad je ono doba godine kad za to što trebam učiniti moram surađivati s velikim brojem ljudi, od kojih se svaki ponaša kao dobitnik Oscara i Nobelove nagrade u jednom, pa ih moram moljakati i šarmirati da nešto učine i da to učine u određenom roku. Nakon trećeg flerta, gubim interes. Za život. Totalno mi je ispod časti treptati i smješkati se kolegi, kako bi napravio nešto što mu je ionako jebeni posao.
Inače mi to nije problem, odradim to šarmiranje s jokerovskim osmijehom dok mi se čeljust ne zgrči, ali ove mi se godine to stvarno ne da. Surađivati. Jer su nekako svi skloni raditi znanost od svake pizdarije, a meni fali energije, volje i koncentracije da pratim slijed njihovih kretenskih misli.
Drugi dio tog problema je besramno zanemarivanje prijatelja. Možemo se družiti ako se okupite oko mene koja ležim i buljim u strop. I ako ne očekujete da govorim. Ili se smijem. Ili vas slušam. Jako vas volim, ali spava mi se.
Gotovo ništa mi se ne da, i gotovo nigdje mi se ne ide, i gotovo nikoga mi se ne gleda. Čak sam odbila Pictionary večer s bratovim retardiranim prijateljima, kad igramo PES.
I nisam mu otišla na utakmicu. I nisam danas pomazila zamorca. OMG, ja sam loša sestra i loša guinea pig mama! S druge strane, danas sam skuhala nekoliko ručkova :) Možda bi me to spasilo, da mi je kuhanje bilo ikakav problem. I da nisam vrištala svaki put kad bi me netko došao nešto upitati u kuhinju. What?! WHAT?!
No, dobro. Dosta ovog trkeljanja. Samo sam htjela reći da sam lijena. I da sam cool with that.

Primjedbe

  1. Ja sam preležala ovih par dana jer sam bolesna. Muka mi je od kompjutera, serija, tv-a, kreveta i neudobnog jastuka (kako god zaspim, zaboli me glava), bljak, bljak, hoću vani, makar i na kišu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pa nije smak svijeta ako te hvata takav period... proći će to kad-tad... a ipak nisi toliko lijena da napišeš post što znači da stanje nije još kritično :) Tvoji te prijatelji vole i progledati će ti sigurno kroz prste dok ne dođeš u svoj normalan tempo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Proci ce to s' prvim suncevim zracima :) A i kraj godine je blizu..

    OdgovoriIzbriši
  4. oooo, kako bih se i ja prepustila 'lijenosti', ali jednostavno nemam vremena!
    X(

    OdgovoriIzbriši
  5. nemam ništa protiv lijenosti ;-D
    ali ti zamjeram što nisi pomazila zamorca, jadničak mali :-(

    OdgovoriIzbriši
  6. Totalno mi je jasno kako ti je. Ja bi trebala sada učiti više nego ikada, a koncentracija mi je ravna nuli. Cijelo vrijeme mi se spava i nemam energije za ništa. Inače mi nikada nije bio problem učiti, ali mislim da će mi ova dva tjedna do kraja škole biti najduža :S
    Mene zanima što ti misliš o maturi? Znam da si profesorica pa me zanima što ti kažeš na svu tu buku oko toga. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Potpuno se isto osjećam, koordiniram na jednom predmetu sa dvoje kolega i nekako uvijek sva organizacija i logistika pada na mene! Popizdim od tog u sekundi!
    Plus, bliži se kraj godine, umirem za malo odmora i mrvicom mora, a sad treba najviše zapeti. Neeeeeee :(

    OdgovoriIzbriši
  8. svatko ima pravo na lijene dane :) tko bi uvijek bio super zainteresiran i super vrijedan :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ungh ja bi rado sad malo obaveza i rada nekog, nisam mislila da cu to ikad rec al dosta mi je ljenosti, puno je zabavnija kad imas sto za radit

    OdgovoriIzbriši
  10. Svi mi imamo te lijene momente. Mene posebno ovih dana hvataju, možda zbog ovog glupog pospanog vremena. Ali, opet, imam i one momente nesnosne euforije kad trčim na sve strane. I onda se tako međusobno smijenjuju i nikad nije dosadno!;))

    OdgovoriIzbriši
  11. To nas sve redom neki proljetni umor šora, baš sam pričala jučer s D2 koja je isto profa, kaže jedva ustaje ujutro, dosta joj je svega. Dugujem već pet kava ljudima (i tebi između ostalog ;) a nikak da se pokrenem X_x Ali pomazi zamorca, stopalom ga bocni dok se izležavaš ili nešto :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi