Jedan sretni

Postala sam već danas, ali moram želim opet. U nekom sam euforičnom raspoloženju. Faith in humanity restored! Pa se veselim. Neobično kako čovjek uspije biti sretan kad posloži neke stvari u svojoj glavi. Čula sam danas par loših vijesti, ali sam odlučila ne brinuti oko lošeg. Ono će doći, ili neće. Čemu unaprijed paničariti?
Teško je ne dopustiti drugima da te uvuku u neko depresivno stanje, teško, ali ne i nemoguće. Danas sam uspjela reći: "Odbijam razmišljati o tome sada. I nema koristi da se zamaram s tim." Otrpjela sam uvrijeđenu facu, ali fuck it, bolje i to, nego pokvariti si dan.
Nekome tako bude prirodno da se davi u samosažaljenju i traži sućut od drugih. Lakše je, znam. Ali na duže staze, ne donosi ti baš ništa. Pa možeš baš i zgrabiti život za jaja i štajaznam, poškakljati ga. Bolje nego plakati.
Danas je dan kad bez posebnog razloga ne mogu skinuti osmijeh s lica. Volim takve dane. Dane koji mi udahnu život. Dane kad mi je sve smiješno. Ali ne na onaj histeričan ne-mogu-vjerovati-koje-je-ovo-sranje-kakvim-sam-kretenima-okružena način. Iskreno smiješno.
Odlučila sam biti oportunist. Optimist, pesimist i realist su tako passe. Možda mi nije dano puno, ali to što imam planiram dobro iskoristiti.
Strah je koristan mehanizam. Ali nekih se stvari glupo bojati. I onog trenutka kad se odlučite suočiti s čudovištem iz ormara, shvatite da je to samo neki bezvezni kaput.

I da ste ok. Da vam ništa ne fali. Mislim fali... Fali vam puno toga. Ali svejedno ste ok. A biti ok je više nego što od života smijemo tražiti.
Sreća je kad si ono što jesi i kad te nije briga prolazi li netko drugi bolje.
Danas sam sretna i puna ljubavi i želim to podijeliti s vama. Zato:
toliko vas volim
Na kraju, 
that way
Shall we?

Primjedbe

  1. Yea, we shall! <3 Ovaj post pomaže! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. we shall:)
    inače, danas je Mjesec u perigeju, najbliža točka njegove elipse.
    za perigej kažu da se ljudi počnu tada čudno ponašati..;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, dan je baš nekako happy, u zraku je izgleda! Hvala ti na divnoj inspiraciji! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam sretna, ponekad! Kako samo lijepi budu ti trenutci :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj post mi sjeo kao budali pleska. Nekad nije dovoljno da sam sebi govoriš neke stvari već ti dođu do mozga tek kad ih neko drugi kaže.

    OdgovoriIzbriši
  6. baš lijep, nadahnjujući post! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala na lijepi post =D i ja sam danas happy =)

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš lepo što si happy danas i što si uspela sebi da kažeš zašto paničiti unapred, nema potrebe za tim...ali ja to ne mogu, malo (više) sam control freak i volim sve da znam unapred, sve da rešim, ako problem iskrsne da znam zilion opcija za rešavanje, da ispaničim unapred i da ga dočekam smirena, hehe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma i ja sam control freak, ali sad imam hrpu problema za koje nemam rješenja sada, a tek su na vidiku, pa sam odlučila reći fuck it

      Izbriši
  9. "Kad si srecan lupi glasno dlan o dlan.."..bio je ovo divan dan ;))

    OdgovoriIzbriši
  10. razveselio me tvoj post, tekst popraćen dobro 'pogođenim' slijama!

    OdgovoriIzbriši
  11. Aww baš mi je drago da si imala super dan, treba nam više tih dana kad smo bezrazložno hepi :) Ne nas hauntatt eeek xD Volimo i mi tebe :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  12. Wilde se i meni svidio <3

    I slažem se, OK je i više nego dovoljno, samo što OK nitko ne prihvaća. Ako nisi mahnito sretan ne računa se.

    OdgovoriIzbriši
  13. Tako i treba. Ja dosta radim na tome ovih dana...menjam neke stvari kod sebe. Juce mi je dan bio bas bas happy i nisam dozvolila toj jednoj osobi da mi ga sjebe (a dovoljna je jedna recenica)...trudicu se da tako i ostane.
    Uzivam u tvojim postovima, veliki pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi