I want to eliminate...

... i ovo:

21. "kako si mogla reći" komentare
22. grupni rad na bilo kojoj radionici, seminaru i u bilo kojoj životnoj situaciji
23. seminare, sjednice, radionice i ostale sastanke koji traju predugo, a da se na njima ništa korisno ne nauči
24. ljude koji na navedenom pod 23. uvijek imaju još neko pitanje na kraju
25. trenutke u kojima osjećam da ne reagiram kako bih trebala i kako se od mene očekuje, ali svejedno ne znam što se točno od mene očekuje ni kako lažirati reakciju
26. trenutke kad baka odluči rešetati pitanjima majku usred obiteljskog ručka
27. mogućnost da me se uplete u nekakve blesave, nezrele, balave razmirice koje me se uopće ne tiču niti me zanimaju niti se njima želim baviti
28. razuvjeravanje tipa "sigurna sam da nije bilo tako" i "vjerojatno si krivo shvatila". Nisam glupa, ok?
29. pitanja o razmnožavanju, lagana sugeriranja i kad mi moja ginekologinja kaže da imam lijepo položenu maternicu. Kladim se da to svima govori.
30. ovaj dio mene koji može ovako nabrajati do sutra isto bi trebao otići
31. kao i pretjeran osjećaj odgovornosti i krivnje
Done. For now.

Primjedbe

  1. Ne volim ni ja grupne radove, puno bolje funkcioniram sama... pogotovo grupne radove na faksu jer na kraju napravim 90 posto posla jer su drugi ili lijeni ili glupi pa ispravljam njihove greške :/ .... a i s 28. se jako dobro slažem... :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogu priznati da si ih podosta nabrojala, mada vjerujem kad bi se svi zadali da ne bi znali stati :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. 31.
    A što se tiče 29. imam 26 godina i mama me već duže vrijeme maltretira sa tim da ode vrijeme, treba rađati, postala sam blago histerična što se toga tiče.

    OdgovoriIzbriši
  4. grupni rad za mene ne postoji :) volim sve sama obaviti i moram priznati da mislim kako ću ja to najbolje i da mi ne treba nitko drugi. i ovo kaj je rekla marinica, obavim 90 posto posla jer želim to napraviti kako se spada, a ne da cijela grupa nastrada zbog jedne lijenčine ili onoga kojeg boli ona stvar za sve

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako si me nasmijala sa ovim postom pogotovo ono sa maternicom i onaj gif dolje ..savršeno..

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene smeta kad me ljudi ispituju zašto sam tako bitter stalno i zašto se ne promijenim. Dakle, da gazim ono što jesam samo da bi tebi bilo lakše gledati me? Hmmm, ain't that sweet...

    OdgovoriIzbriši
  7. Prokleti broj 29. KAD MI BUDE CEIF! Sad ocigledno nije. :3 Polozena? Wha'?

    OdgovoriIzbriši
  8. o, 28 mi je definitivno favorit... istjeruje ubilački nagon na površinu ;-D

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, grupni rad..kod mene na faksu su ove godine smislili da je timski rad fenomenalan i da će se tako raditi seminarski, a negde i polagati ispiti, grupno, mi smo svi jedno, zajednička kolektivna ocena, jej...ne mogu da prestanem da im upućujem jedan veeeeliki WTF pogled O.o

    OdgovoriIzbriši
  10. od 25 do kraja se slazem s apsolutno svakom :D

    OdgovoriIzbriši
  11. 21, 25, i 28... hahah dobar post =) =D

    OdgovoriIzbriši
  12. The look na 24 = lol :D
    A di ćeš boljeg komplimenta od toga da ti je maternica lijepo položena :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi