I to sam preživjela...

Okej... Nela je htjela da stavim sliku tenisica spomenutih u prošlom postu... Ali nemam sliku. Imam možda nešto bolje. Volju da vam ispričam o najodurnijim tenisicama ikad.

Negdje u srednjoj školi, taman kad sam počela shvaćati da I don't give a fuck za većinu stvari, moje je otac mojoj majci rekao da je siguran da sam se priključila nekoj sekti i počela se drogirati. Sigurna sam da je moja majka skoro umrla od smijeha i rekla ocu nešto mudro poput Ne seri. Kako bilo, starog je uhvatila manija vraćanja kćeri na pravi put, a kako to drugačije učiniti nego da joj kupiš kakvu roza majicu i tenisice s rubom na kojem su cvjetići, tenisice koje vrište Barbie čim ih pogledaš. Ja sam bila dovoljno cool u srednjoj da isfuram što god. Ali takve tenisice... Strašno. Zbog moje me užasnutosti majka pozvala na red i naredila da ih nosim. A kako bih umanjila štetu, ja sam ih proglasila tenisicama za tjelesni, onima koje su predobre da u njima hodam po vani. Nekako sam računala da je bolje vježbati u njima u smrdljivoj dvorani pred tridesetak ljudi, nego ih nositi javno, pred tisućama.

S tim smo svi donekle bili zadovoljni. Prvi sad tjelesnog u novim tenisicama bio je sat za pamćenje. Prvo sam jednu glupu tenisicu ispustila s visine na pod svlačionice i primijetila čudan bljesak. o.O Opet... I opet... I povezala. Moje fucking Barbie tenisice svjetle. OMG. Rezervnih nemam, došla sam u martama koje ne mogu proći kao oprema za tjelesni... I'm screwed. Frendica mi šapće da u dvorani to nitko neće primijetiti, jer nitko ne gleda drugima u stopala.

Silazim tako iz svlačionice u dvoranu i nailazim na mrak. You got to be kidding me... Profesor nas usmjerava u mračnu dvoranu  govori da će se svjetlo sad upaliti, samo što nije. Na prstima, da me tenisice ne izdaju, ulazim u dvoranu. Pipkamo se u onom mraku, stojimo u nekoj čudnoj vrsti. Zbunjeni i dezorijentirani. Prijatelj me pita kako sam odjednom tako visoka. Stojim na prstima, eto kako. I profesor izdaje naredbu: Počnite trčati! Bože, za što me točno kažnjavaš?! Sudaramo se tako u onom mraku, kad se profesor opet zadere: Stop! Svjetla se pale u tom trenutku, kao u nekom filmu. On nas vrati u vrstu. Na licu mu titra osmijeh. Pita: Kome svjetle tenisice? Svi se pogledavaju. Ja dižem ruku i kažem: A meni...

Čudna stvar, tenisice su nedugo nakon toga nestale. A ja nemam pojma kako. Ozbiljno. Nemam.

Primjedbe

  1. Ako slučajno nades te tenisice, javi...

    :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ozbiljno nemam pojma gdje su završile. majka ni dan danas ne vjeruje da sam ih slučajno zagubila. ali jesam. najozbiljnije.

      Izbriši
  2. Hahah,bas si me nasmejala. Zamisljanje ove scene na fizickom mi je ulepsalo vece. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala što si mi otkrila novi zanimljiv blog :).

    Moji su imali stresove kad sam probušila nos u prvom srednje i stavljala puno crnog kreona na oči i nosila samo crno. Zato sam im danas za ljubav sva ko cvjetić :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja nisam bila takva nikad. samo barbi tenisice... blam

      Izbriši
  4. A jookk..kod mene ovo ne bi proslo :)Jos u trecem srednje..brr. Imala sam ja jedne roze..u sestom osnovne..toliko su mi divne bile da sam ih prala skoro svaki dan, samo da izblede. Srecom su bile divnog kvaliteta, pa se ubrzo raspale :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. siroče... zamišljam te kako ih pereš do iznemoglosti :D

      Izbriši
  5. traume iz adolescencije:))
    Kad smo se uselili u novi stan mama mi je priredila iznenadjenje,roza sobu!!!Novu,novcijatu,znaci godinama nema menjanja!Imala sam i roza luster sa resama,i roza tepih,i posteljinu,sve!
    Narednih 15 god. nisam kupila nista u toj boji, cak ni roza karmin.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kad krene, onda bas stvarno krene.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, eto ti traume za čitav život.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma, oporavila sam se. bila sam: you wish you were this cool!

      Izbriši
  8. hahaha daj ne seri da su i svjetlile. Ovo je odlično i podsjeća me na mog tatu koji je bio isto clueless što se tiče takvih stvari i kupovao rozo i girlie dok sam ja bila u grunge fazi i imala redom sve crne stvari u ormaru.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je to bio šok. kao da cvjetići nisu bili dovoljni. a kad sam došla doma i rekla mami da i svjetle, ona je skoro umrla od smijeha

      Izbriši
  9. btw i ja sam promjenila adresu bloga
    http://chameleonatheart.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahahahahahhah xD
    Stvarno nemaš pojma :P

    OdgovoriIzbriši
  11. haha, i mene su moji molili da se okanem darkerskih obleka i šminke... uzalud im trud ;-D
    a ovakve patike, samo ne barbie nego neki muški lik, nosio je moj klinac u vrtiću i naravno, svi su bili oduševljeni, svaki klinac koji drži do sebe imao ih je na nogama ;-D

    OdgovoriIzbriši
  12. hahaha mogu mislit profesorov izraz lica kad je skuzio svijetlece tenisice. i kod nas su jedno vrijeme bile popularne, ali koliko se sjecam ja ih nisam nikad imala.

    OdgovoriIzbriši
  13. joj,tako sam se dobro zabavila čitajući ovo! Ok, da nije bilo ideje tvoga tate, vjerojatno ne bi niti zapamtila taj sat tjelesnog ;-))

    podsjeća me na to koliko sam mrzila one plastične sandale za plažu... jednom sam ih u moru izula i kao pravila se da su mi skliznule dok sam plivala... sretna... no netko je čuo mamine jadikovke, izronio sandale i sutradan ujutro su me dočekale na prozoru kućice! Bed!

    OdgovoriIzbriši
  14. Neko je kidnapovao patike :O

    http://ingue.su/wp-content/uploads/2012/03/Aliens-meme.jpg

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi