Hvala i znam

Kad sam počela s ovim Hvala i znam postovima, doista su mi bili potrebni. Trebala sam naći dobre stvari oko sebe, kao što osoba koja se utapa treba pojas za spašavanje. Lately, teško mi ih je pisati. Nezahvalno od mene, znam. I nije da nemam na čemu biti zahvalna, samo su mi trenutno te stvari toliko očite, da ih... pa... očito uzimam zdravo za gotovo. Cijeli ovaj uvod ne služi tome da vam kažem da ih više neću pisati, baš suprotno. Govorim vam da nastavljam, samo... Iz neke druge perspektive. So bear with me dok se ne naviknem i dok ne počnem pisati dobre postove petkom. I'm doing my best... Izdržite.
znam da je ova stvar isprostituirana do krajnjih granica, ali briga me

Hvala na dragim ljudima koji me okružuju


hvala mom mozgu... nekad mi je stvarno zabavno s njim

hvala na obitelji, užasni su, ali su moji... valjda

hvala na trenucima kad ispadnem totalna glupača... I don't mind... smiješno je


hvala i na namjernom glupiranju... to je isto smiješno... svima osim mojoj mami


hvala na onim trenucima kad mi se ne radi ništa, pa samo ležim
i dopuštam krivnji da me ždere... postanem produktivna nakon njih


hvala na Cookie Monsteru... cool tip


na kraju... hvala na prihvaćanju... puno mi znači


A ponešto sam kao i naučila... npr. sinulo mi je da moram imati neki stupanj retardacije da gledam OVO napeto kao što to ja gledam... hm... hvala Lj., da nije njega nikad ne bih saznala :P
isto smo nedavno zaključili i o ludim ljudima. tako da sam luda i retardirana... ili ne...
ja zapravo i mislim da sam luda... tako da ne mogu biti luda?

onda sam ponovila gradivo o strahu

koji je možda koristan mehanizam, ali ne treba stalno biti upaljen

a imam i dva recepta za vas... poprilično su slični... jedan je za ljubav

drugi je za sreću

Pripremite malo ljubavi i sreće ovaj vikend... Učinit će vam dobro!

Primjedbe

  1. Bolje je kada ti imaš prave razloge da budeš sretna a ne da se moraš podsjećati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na Recipe For Love dodajem - one big sausage xD A za tebe jer si vege - one big cucumber xD hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vumaaaaan! :3
      http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120315120611/merlin1/images/1/14/Happy-oh-stop-it-you-l.png

      Izbriši
    2. skoro sam nešto sad rekla za ovaj vege dio, ali pristojna sam pa neću :D

      Izbriši
    3. Ne moraš ni reći, većina nas zna šta bi rekla i šta si pomislila :D

      Izbriši
    4. Mislim da je gore ostaviti našoj prljavoj mašti da sami pogodimo što si mislila jer tko zna što tek nama pada na pamet xD Btw sad me stid kakav sam ti link za jpg ostavila na mom blogu kad rečeš da si pristojna xD

      Izbriši
    5. lol, ajme koliki bi to bili tulipani da su moji :)

      Izbriši
  3. Post je lijep kao i prijašnji :). Ova stvar o strahu me trenutno tjera da uradim nešto ludo, ali nisam sigurna da mi je to pametno. I da, često se i ja pitam, ako glupi ljudi ne misle da su glupi i ja ne mislim da sam glupa, da li to znači da sam glupa?

    OdgovoriIzbriši
  4. Odvalila sam na onu mačku koja pada sa stolice :))

    OdgovoriIzbriši
  5. hahahhahahaa!! Mačka i pas koji padaju!!

    OdgovoriIzbriši
  6. ahahhahah macka je presmijesna, , heeh =) a i meni je jucer neko poslao taj ''Slinky on a Treadmill'' video na fb, men je nigdje veze ! =D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ako ova kisa prestane do sutra, ima da djelim free hugs. XD

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovaj tvoj hvala i znam je uvijek dobar uvod za vikend.. lijepo si napisala, kao i uvijek :) Maca me oduševila.. mislim, jadna maca padne, ali nema veze, smiješno je!

    OdgovoriIzbriši
  9. macaaaaaaa i cukoooo :D genijalni su. Morala sam prvo obrisati suze od smijeha pa tek onda da nastavim citati :)
    slinki <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja i dalje razmišljam je li moguće ovo sa slinkyem ili je to neki sorcery :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Sviđa mi se stan ove prokastrinatorice koja lupa nogom... ^^

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi