Hvala i znam

Imam takav nedostatak inspiracije da sam ljuta sama na sebe. Sjedim, buljim u ekran i nemam pojma o čemu da pišem. Glupača.
Nije da nemam na čemu biti zahvalna, imam. Vjerojatno sam nešto i naučila. Ali misli su mi poprilično nesređene i sudaraju se onako randomly, kao da imam neki fliper u glavi. Malo koja pogodi pravo mjesto. Ali pokušat ću...

Zahvalna sam na:
poslu na kojem još uvijek mogu


smijanju i ismijavanju... život je daleko zanimljiviji kad nemaš takta


dobro je biti ja i ne dopuštati ikome da ima problem s tim... malo za promjenu


zahvalna sam na sreći

Evo što sam naučila...
 

i...


Uživajte danas! Budite zahvalni!

Odmorite se ovaj vikend! Čitamo se opet kad ću actually imati nešto za reći!

Primjedbe

  1. Keep it simple silly! <-- like! :D
    Polako, bice inspiracije.
    I wish you a very awesome weekend!

    OdgovoriIzbriši
  2. ja isto nemam inspiracije nešto u zadnje vrijeme...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni ja... :( a prema postovima ostalih, ima nas dosta...

      P3

      Izbriši
  3. Vidi, petak je!
    Ne moraš ni imati inspiracije. Vrijeme se napokon popravilo, temperature sigurno rastu, idi van provedi se u prirodi, možda ti onda inspiracija dođe.

    OdgovoriIzbriši
  4. slazem sa sa komentarom iznad!:) A slikice su genijalne, inspirativne...

    OdgovoriIzbriši
  5. Super! Odlična mi je ova treća od kraja "Why complicate life?" ali nekad treba imati muda za sve to odigrati tako ležerno :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ni ja nemam inspiracije. ovo vrijeme unisti sve. Nit imam kakvu priliku za slikanje, za outfit post. Nista :/

    OdgovoriIzbriši
  7. joj, ja imam previse inspiracije, =D

    OdgovoriIzbriši
  8. Čitamo se :). Nadoći će inspiracija, nemoj da se nerviraš bezveze.

    OdgovoriIzbriši
  9. joj ta inspiracija je kuja, jednom kad pobjegne tesko se vraca, al nadam se da ces je sustic i obuzdat :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hahaha, ma bježi, dakle, kad nemaš inspiracije pišeš 3-4 posta sedmično? :P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi