Hvala i znam

Hvala na ovom blogu
jer sam na njega ponosna kao na malo što u životu

hvala na povrću posađenom u vrtu
jedva čekam da ga smlavim ovo ljeto

hvala na nedužnom, no ipak jako zabavnom flertu
malo što mi toliko uljepša dan

hvala na djetinjastom ponašanju
bratovo lice nakon što gurne bosu nogu u tenisicu u koju sam
nagurala dlakavi privjesak za ključeve: neprocjenjivo


hvala na gugutavim, cvrkutavim, mekanim lopticama

hvala na iznenađujuće iskrenom i neočekivanom prijateljstvu

hvala na nultom stupnju tolerancije na glupane
nedavno sam ga uvela

i hvala što kakva god da jesam, barem imam duha
to mi nitko ne može zanijekati


Naučila sam par stvarčica i ovog tjedna...

biti normalan je precijenjena kategorija


ako vodim računa samo o onome što ja želim usrećit ću barem jednu osobu


otpor je uzaludan, samo se prepusti


jer ako treba biti, bit će


a ako neće, fuck it, bit će nešto drugo
stavite ovu sliku kao pozadinu na mobitelu i krenite

Uživajte u vikendu, ako nekoga zamarate, pazite da to ne budete vi sami...

Primjedbe

  1. Svi smo mi ludi na svoj način.

    Ja sam se danas ludo provela par minuta družeći se s pužem, mogla bih sličan poster napraviti kao za tog goluba :D.

    OdgovoriIzbriši
  2. Le wild pigeon appears! Mora da je "nesto" u zraku jer i ja danas imadoh susret sa vrlo interesantnim golubom. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. odvalila sam na ovog goluba :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Dlakavi privezak :)) Osecam da se bas obradovao :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Da, zbilja - hvala na povrću i neozbiljnom ponašanju! Nemam vrt, ali mlađi brat je odlučio posaditi neke biljke u stanu i ne znam na što će se ličiti, ali neka! :D Čak je i čili posadio.

    p.s. pingvini - rofl, scena s žoharima im je najbolja :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Garbage <3

    i super je ova zadnja sa znakom, odlična :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahaha ovaj pingvin koji mlati po kupusu :DDD Baš je fora ovo nabrajanje. Na kraj godine kad pogledaš sve na čemu možeš biti zahvalna imati ćeš ogromnu listu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. aaa bas fino da si ponosna na svoj blog, jer je bas divan.. ja ga puno volim, koliko tek onda ti, hehe =) =D

    OdgovoriIzbriši
  9. Je, bogme... Al ptica mi je uljepšala dan... Čak bih se kladila i da sam je negdje vidjela! :D :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Jes, flert koliko god beznačajan bio uljepša čitav dan :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi