Has anybody here read a real book about vampires, or are we just remembering what a movie said?

Za 3 dana gospodin George Clooney napuniti će 51 godinu. A film u kojem je Clooney posebno njam je From Dusk Till Dawn. (Iako je on njam u svim filmovima, pa čak i Syriani.) Vjerujem da ste ga svi gledali. Ako niste, ne poznajem vas. Ozbiljno. Odričem vas se.
Jer what's there not to like? Rodriguez i Tarantino. Harvey Keitel koji je seksi još od Piana. Vjerojatno jedini seksi Harvey na planetu. Prelijepa Salma Hayek. Soundtrack.
Ok, Salma se kasnije pretvori u ovo:
Ali, let's face it, i takva je zanimljivija od Juliette Lewis koja ima preiritantni naglasak u filmu i glup izraz lica 96% vremena. Ali da budem iskrena, meni je taj film posebno drag zbog ovih muškaraca i njihovih malih uloga:
Danny Trejo (jedan od interesantnijih likova koji su se ikada pojavili na filmu), 
Cheech Martin (nema filma ili serije bez njega bez njega, ali ozbiljno- u čemu taj čovjek NIJE glumio?),
kultni Fred Williamson (koji lik) i
klanjam-mu-se-do-poda-zbog-svega-što-je-ikad-učinio Tom Savini. Nakon toliko njih, samo sam očekivala da u kadar još uleti Hitchcock.
Onda, vampiroljupci? Koji je vama najdraži dio ovog filma?

Primjedbe

  1. Joj sad sam pljeskala ko malo dijete s rukama dok sam vidjela ovaj post! Koji ludi spoj glumaca, glazbe i žanrova-to samo Tarantino i Rodriguez mogu.
    Postoji i drugi dio i treći ako se ne varam. Gledala sam drugi ali mi se nije baš usjekao u pamćenje ? Da li si ih ti možda gledala ?

    Btw budeš pisala o Anne Rice ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. gledala sam! 2. dio mi je čak bio i fora (ali ja fakat mogu gledati sve, dok je o vampirima).

      Izbriši
  2. Meni je Salma koncentrat žene i ženstvenosti, nisam baš neki ljubitelj Clooneya, al je njuška u Ocean's 11...A Piano...mislim da mi je to film no.1 svih vremena..Tarantino mi je ok, al ipak trebam posebno bit raspoložena za njega :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čitala sam Drakulu od Brama Stokera i dobra mi je, Coppola je film napravio dobro se držeći radnje.
    From Dusk till Dawn mi je jedan od najdražih filmova i teško mi je izdvojiti najbolji dio. Možda to kako je Tarantinov lik tako bolestan u filmu :), Salmine savršene (SAVRŠENE) obline, ono kad Cheech nabraja kakve se pussy imaju, crotch revolver :), bend (Tito i Tarantula), muzika općenito...

    OdgovoriIzbriši
  4. Ufffff...najseksi pesma ikada je iz ovog filma :D
    A ja imam sramotno priznanje - ne volim Klunija :/ :D

    OdgovoriIzbriši
  5. You mean like a Time-Life book? :D

    Preokret iz krimi komedije u horor u ovom filmu je preokret svih vremena...još kad Tito zasvira: Druže Tarantino, mi ti se kunemo... :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pa ona citira!!!!!!!!!!!! znaš da te volim? :)))

      Izbriši
  6. gledala, ocito srecom jer se ne bi dobro provela na ovom postu ^_^ al moram priznat da se ne sjecam skoro nicega osim da mi film nije bio nesto :odlazisesakritprijenegostobudeupucana:

    OdgovoriIzbriši
  7. jako dobar film, ali ja volim Tarantina, pa možda nisam mjerilo.
    i da, George su tu dobar. i muzika, i kad Salma niz nogu slijeva alkohol Tarantinu u grlo..;) i pucačina!!;))

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf jedan od najdražih filmova moje mladosti :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlicno!!! :D
    Tarantino i Rodriguez <3
    Stvarno je tesko u ovom filmu izdvojiti samo jednu scenu. :3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi