Aux contraire mon cher, he could eat the whole colony

Prvi film o vampirima, a vjerojatno i jedini (koliko se sjećam) koji me pošteno uplašio bio je Intervju s vampirom. Paradoksalno, nisam preveliki fan Anne Rice. Volim njezine priče, pod tim mislim da mi se sviđa ono što ona smisli, no njezin način pisanja mi je zamoran. Ali to nema veze s njom, koliko sa mnom. Film je izašao 1994., kada sam ja imala nekih 10, 11 godina. To što mi je ujak dopustio da ga gledam unatoč maminom: "Gledaj, gledaj, pa kasnije nećeš moći spavati" učinilo je da se osjećam baš odraslo i zrelo i ne-bojim-se-ničega-a-pogotovo-ne-filmova. Friška figa. Zajebite T. Cruisea i B. Pitta, mene je u tom filmu na smrt isprepadala Kirsten Dunst.
Mene su u životu isprepadali samo OVAJ FILM (apsolutni pobjednik, nadam se da sam stavila pravi trailer, jer me previše strah čak da trailer opet pogledam), OVAJ JEBENI KLAUN (iako mi je Tim Curry baš drag) i CLAUDIA. I mislim da sam mirna jedno vrijeme. Dok ne snime film o pantomimičaru silovatelju i trbuhozborcu koji ljudima kopa oči i čupa zube, ništa me ne može uplašiti. Vratimo se na trenutak odvratnoj Claudiji. Ima li išta užasnije od demonskog djeteta, zlog, koje nikada ne odraste? Na nekoj racionalnoj razini, jasno mi je da postoje ljudi koji razumiju Claudiju, žale je.
Emotivno, to je jedan vampir koji treba kolac ASAP.
Pogledala sam sasvim dovoljno horor filmova da znam da je najpametnije prvo ubiti dijete, jer je ono najgore. Nemojte mi sad moralizirati. Znate da je.
kolac u srce, odrezati glavu i
napuniti usta češnjakom (just in case)
i još zakopati srce na raskrižju u ponoć, ili kako to već ide
(uglavnom, ubijte je, ubijte!)
weird
 Recite mi... Moralizira li Brad malo previše za jednog vampira? Što bi Tomu da se pretvori u scijentološkog luđaka? I koliko vas plaši Kirsten?
spooky

Primjedbe

  1. brrr ne volim horore, to su filmovi koji me uvijek izmuče.

    ali Kirsten me ovdje ne straši, nekako mi je baš kul :D

    OdgovoriIzbriši
  2. A meni intervju bio bas laganica :)
    Jedini film od koga jos uvek imam traume je http://www.imdb.com/title/tt0200800/

    To su bila vampirska vremena..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. leptirica je sutra na redu. nema šanse da je zaobiđem.

      Izbriši
  3. ne volim Kirsten u tom filmu.
    inače, ja se bojim horora. upozorena sam da se klonim japanskih, i to poslušno činim. pogledala sam Krug,američki, i bilo je ok, jer nisam gledala sama i bilo je usred dana i osoba s kojom sam gledala je STALNO imala neš za iskomentirati vezano za logičke rupe, pa sam guštala.
    inače, horori i ja..ne ne

    OdgovoriIzbriši
  4. Kukavica sam poprilicno, mada sve klasicne horore koje sam gledala nisu mi bili strasni... Vise se plasim psihopata i intelektualnih ubica od maski... Ali kada vidim neki film sa duhovima, ne gledam ga jer ih se uzasno plasim. Od nasih se i dan danas uzasavam Lavirinta...

    OdgovoriIzbriši
  5. Horori...no problemo. Just keep 'em comin'. Naravno, pod uslovom da valjaju.
    Nemam problema ni sa Klaudijom. Such a cute vampire child! XD
    Film pogledala 1996. Bio je to "Sta ste propustili dok se pucalo" maraton. Nisam imala pojma ko je Anne Rice, niti sam citala knjigu. Ljubav na prvi pogled, iako mi na prvu izbor glumaca nije bio cemu. Toma nisam nikako mogla zamisliti kao vampira. Zeznuh se. Covjek je skinuo Lestata u potpunosti.
    Louis je takav. Stalno pekmezi. XD Kao sto i sam Lestat rece: Oh, Louis, Louis. Still whining, Louis. Have you heard enough? I've had to listen to that for centuries! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Intervuj mi je <3 odličan film koji ne plaši nego izaziva razne vrste emocija koje nemaju veze s strahom. :D <3 Brad je na istoj morlanoj razini ko ovaj Edward :P Kristeeeen~ <3 <3 <3
    Grudge japanski je fucking jeziv i još uvijek nisam shvatila faking poantu osim "ONI SU SVUDA"... Začudo, mogla sam spavati 15 min nakon pogledanog filma. Snom pravednika, lol. Ovaj ONO, kupila sam knjigu od Kinga, 1 i 2 dio su debeli ko knjige iz medicine i sva sam sretna. :D Sad razmišljam dal da prvo pogledam film ili pročitam knjigu, hm.

    Najstrašniji horror, hm? Zasad čeg se mogu sjetiti - Krug. Nisam ljubiteljica horora, ali nekad mi je znatiželja jača od razuma. Priznajem, plašljiva sam i to je dečku zabavno. Dok ja vrištim, on umire od smijeha. How wierd... Jedino ga pošteno preplaše horor igre i to kad sam ja prisutna jer onda nesvjesno vrištim i pridonosim već užasnoj atmosferi.

    Btw. kad smo već kod zle djece... Film Omen ;_; Nije strašno koliko je jezivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, ja volim horor igre. ali ja sam ona koja se smije vrištanju i namjerno plaši sve oko sebe, bilo hladnim rukama za vratom bilo skakanjem na noge i sl.

      Izbriši
    2. Jao, to instant plašenje! Ja sam zlostavljana time! :P Čisto zlostavljanje!!! Amnesia se sad igra, navodno je najstrašnija zbog atmosfere. Ovako ja vrištim na Amnesiu: http://www.youtube.com/watch?v=yDzqpXA_h6Q

      (p.s. ova je najbolja: http://www.youtube.com/watch?v=YRqayjGOpYc ima čak i grudge igra :>)

      Izbriši
  7. ja volim horore.. i samo su mi oni i zanimljivi, hehe.. a film "Intervju s vampirom" nisam gledala cijeli, a i davno sam gledala pa se ne sjecam, =/

    OdgovoriIzbriši
  8. volim pogledat dobar horor, volim onaj osjećaj kad mi se dlake na vratu naježe... ali radije ih gledam u društvu nego sama, ako moram sama onda isključivo dok je vani svjetlo... kukavica, šta ću :-(
    meni je intervju bio dobar, ali ne pretjerano strašan... najstrašniji su mi japanci, šta je - je... ali s.king je nenadmašan - dok čitam njegove knjige ne usudim se ni disat, dok to dođe na film izgubi se sve ono što sam u knjizi vidila, uvijek me razočaraju ekranizacije njegovih djela, šteta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, mašta smisli bolje stvari od scenarista

      Izbriši
  9. Nisam fan horora, ali sam par ključnih pogledala. U posljednje vrijeme sam u kinu išla pogledati Woman in Black sa jednako iritantnim Danielom Radcliffeom i mogu reći da je, barem meni,film poprilično jezovit..A mislim da je definitivno najjezovitiji film/serija svih vremena IT, nisam mogla spavati mjesec dana u mraku makon što sam to vidjela, ipak je S.King maher :) Slažem se, ima nešto jako creepy u demonskom djetetu, njih se prvo treba riješit! ;) Što se Toma tiče, meni je on bio i ostao drag, zato što je sjajan glumac i po meni, jedan od najautentičnijih vampira ikad, ako ne i najautentičniji, a što mu je trebalo ovo luđaštvo sa scientologijom, ne znam, šteta..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Btw, totalno sam se navukla na True Blood, ali mi Eric i dalje nije napet, a Bill je pa se pitam jel možda nešto sa mnom nije u redu...:)

      Izbriši
    2. to je do karaktera. daj im obojici vremana. jednom da ti se zgadi, drugom da ti priraste srcu.

      Izbriši
  10. Intervju obozavam,inace me horori ne plase,redovito se nazivciram zbog glupaca koje bjeze na tavan umjesto van,i sl. Plase me klaunovi i one drvene lutke od trbuhozboraca,to mi je full jezovito,a Kinga obozavam,knjige su mi puno bolje od serija i filmova snimljenih po njima...

    OdgovoriIzbriši
  11. Sjecam se dobro, docek 2011 Nove godine. Mi cure slavimo kod mene u stanu. Na TVu se prikazuje ovaj film. Onako se sve skupile u jedan cosak i vristimo na uzasne scene. Al' niko se nije plasio Kristen, ne znam zasto. Al' prelijepa je!

    OdgovoriIzbriši
  12. IT mi je zauvijek usječen u pamćenje! ona scena s lavaboom, uf...i tim curry, brrrrr.

    iako, kad sam to opet lani pogledala, nije bilo TAKO scary!

    bivša profačica

    OdgovoriIzbriši
  13. Već znaš što mene sve plaši jer sam imala post o tome, a u ovom filmu me više plaši Tom (kojem sad i u starim filmovima vidim ludilo u očima) nego Kirsten i njeni čudni zubi :D Btw njeni zubi mi nisu kjut xD Btw btw u Billi tu kod okretišta na blagajni radi cura koja liči na Kirsten pa kad god D i ja idemo tamo komentiramo - Ajmo na blagajnu kod Kirsten :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Nisam gledala i ne gledam hororce. Prilično sam labilna i znam što je bolje za mene :D

    Ako gledam gledam s bratom i onda ko 10-godišnje curice skupa peremo zube i provjeravamo jesu vrata zaključana.

    Inače me više plaši atmosfera nego krv. Saw mi je bio više iritantan nego išta drugo, dok se suspense i iskakanje pizdarija odasvud uvijek prestravi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, i moj brat je takav... popali sva svjetla u kući

      Izbriši
  15. nikad nisam bila ljubitelj horora, ali sam ovo ko klinka s gustom s frendovima gledala. nisam ga nikad gledala ponovno pa se bas i nesjecam klinke, a ni detalja

    OdgovoriIzbriši
  16. Moram se složiti s tobom - i meni je Kirsten bila najjezivija u ovom filmu. ja inače obožavam sve što je paranormal...:)

    Btw, new follower here!

    glass @ I'm a reader, what about you?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da ne ispada da se samo ja plašim vampirske djece! blog po mojoj mjeri, pratim natrag

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi