Ako ikada puknem na poslu (opet)

to će biti i zbog ovih rečenica:

11. Daj mi jednog koji može puno nosit, al da nije prebahat by random obrtnik
12. Od tako mlade kolegice bi se očekivalo da se malo više angažira i animira dečke by random kolega
13. Koliko vi imate godina uopće? by random roditelji koji teško primaju savjete
14. Koliko te se tvojih učenika sjeti prije spavanja? i slični komentari by, čini mi se, svi (motherly figure, ljudi, motherly figure!)
15. (na početku godine, 1. sat) Samo mi odma recite, ak ću tu sjedit i ne radit ništa, jel to dosta za dva by gotovo svaki učenik
I netko je pitao... Nemam volje zapisivati njihove gluposti. Ima ih puno previše. Voljela bih ih potisnuti, ali mi nekako ne ide. Kako se nosim s njima? Lijeva obrva upitno podignuta, pa hvatanje rukama za glavu, i na kraju prasnem u smijeh. Jer mi je život jebena komedija. Kako god okrenem :P

Primjedbe

  1. Animirati decake?? WTF?? To su u kupleraj dosli ili u skolu?
    Dobro, s' kakvim retardima ti to radis? Cula sam svasta ali ovo..posebno 14..da ti se zgadi zivot..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah, ja i dalje tvrdim da sam motherly figure!

      Izbriši
    2. draga, u tim godinama kad pucaju od hormona ni jedna žena ispod 70 god. jednostavno ne ispunjava uvjete biti im motherly figure. pomirise s tim i kreni dalje! ja radim u osnovnoj, i već s osmašima se muka muči po tom pitanju! ;)

      Izbriši
  2. ja pitala.sve mi se cini da se ovo ne moze gledati s' vedrije strane:(

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. to sam dobila od jednog razrednika kad sam se požalila da mu cijeli razred kolektivno izbjegava moj sat više od mjesec dana.

      Izbriši
  4. Eto našla ti na šta ćeš se žaliti :D. I fuj za to pod 12. samo fuj

    OdgovoriIzbriši
  5. Bolje komedija, nego tragedija, ha ja :D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Za plakati. Pa i ne čudi me da su učenici takvi kad vidiš ko im predaje.
    Facepalm tako jak da mi je ruka prošla kroz mozak.

    OdgovoriIzbriši
  7. nije lahko nije lahko, bit ce bolje =D

    OdgovoriIzbriši
  8. 12., 15. i zaključak - isto i kod mene!:) Ja radim u jednoj sručnoj školi i većina đaka su momčići... Nekad ih volim jer me niko ne može nasmijati kao oni, ali uglavnom me izluđuju...

    OdgovoriIzbriši
  9. bolje se na sve nasmijati nego zaplakati od muke... mada znam da je svaki put nemoguće :-p

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja bih ispalio za sedam minuta da radim u školi. Skidam kapu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi