Tooth Fairy

Imam osjećaj da sam ovaj vikend za sebe imala samo onaj dio noći koji sam prespavala, što je za nekog penzionerski nastrojenog poput mene totalni fail. Umjesto da ležim, čitam i gledam filmove, ja sam pospremala, prala, peglala, kupovala špeceraj, obavljala obiteljske ručkove, bedinala zamorca i otišla na jednu dugu kavu s I. Na kojoj smo, među ostalim, pričali o tome kako se nismo izdivljali niti to namjeravamo. Totalno lame, ali divljanje me nešto ne privlači. Kad mi netko spomene divljanje sjetim se ili učenika ili nekih glupavih Amera koji vrište PARTEY! u kameru. No, to nije bitno.
čekanje na Trgu
Količina čudaka koje možete vidjeti vikendom navečer u gradu je nevjerojatna. Mislim, grad je i inače pun ljudi koji nožem čiste nokte i gledaju s kim će se posvađati, ali vikend im nipošto nije dan za odmor, pojave se još luđi i natjeraju vas da se naslonite leđima na neki zid (just in case) ili otvorite ogledalo da imate bolji pregled oko sebe i svakako stišate muziku da ih barem čujete na vrijeme. Nekad mi je pun grad kasno noću djelovao utješno, sad mi djeluje prijeteće. Maybe it's me...

I uđem u kafić koji je gotovo prazan i par koji slobodno možete proglasiti najiritantnijim parom stoljeća sjedne stol do mojeg. Ne na drugi kraj birca, ne dva stola dalje, ne na galeriju, nego do mene. Ne razumijem takve ljude. Pa se počnu cmakati. Oni glasni zvukovi cmakanja odzvanjaju cijelim kafićem. Mislim, koliko vam je godina, 5? Kakvo je to ljubljenje? Šta je to? Zašto meni na uho? Pa gdje uvijek mene nađu?
Ne znam... Stvarno mi nekad dođe da se odselim u neku zabit, nabavim si hrpu zamoraca i družim se samo s njima. Anti-stres dlakave loptice.
A kad sam već došla do te teme... Vjerojatno znate da glodavcima zubi neprestano rastu i da ih zato moraju trošiti glodajući nešto. E, sad. Postoji taj neki poremećaj kod kojeg životinja ne troši svoje zube kako bi trebala, pa ih je potrebno kratiti. Poremećaj je češći kod zečeva, ali ja eto imam zamorčića koji je prava mala lijena guzica i ne želi koristiti svoje zube za ništa što nije jestivo. A i tu je poprilično izbirljiv. Muku mučimo s tim zubima, pa pukne zub, pa čekaj da naraste, pa mu je jednom zub puknuo do živog dijela, pa je bio na antibioticima... Prije par dana, pukne njemu jedan zub. Klasika. Već sam navikla. Međutim, ovaj put on ne jede normalno, moram mu rezati hranu na sitne komadiće. Nikako mi nije jasno zašto, fali mu samo malo zuba, ali eto, on ne jede kao inače. I ništa, stavim ja njega u njegovu fensi torbu zbog koje me je prodavač u dućanu pitao smije li on biti moj zamorac (ne smije)
i odemo do naše drage veterinarke koju je zadnji put ugrizao za nos dok mu je davala pusu. Ona pogleda zub i prokomentira s mojim ljubimcem: "Malo pukne zub i mama odmah digne paniku. Ti bi da te se hrani, znam ja..." Uglavnom, pogleda ona malo bolje i vidi da je zlato mamino odvalilo sebi zub glodanjem kaveza, i da je problem rasklimani, a ne puknuti zub. Kojeg je onda izvadila i zaustavila krvarenje dok su meni klecala koljena pored stola. Beba je na očigled živnula kad je jednom rasklimani zub bio vani, čak je veterinarku nekoliko puta iz ljubavi gricnuo. I ona me uvjerava da će taj zub ponovno narasti. Nadam se. Umjesto antibiotika, dobila sam zadaću ispirati mjesto gdje je do petka bio zub čajem od kadulje. Koju oni jako vole, pa ne bi trebalo biti problema. I nema problema. Osim što je, dok sam ja otišla do kupaonice po novu vaticu, moj Englez stavio šape na šalicu čaja i počeo piti. Da sam znala da to i tako ide, ne bih se dva dana mučila vatom i štapićima za uši. I sad je sav dezinficiran, namočen u taj čaj od kadulje, nadam se da im to nije kao neka droga, jer ako je, onda se već navukao. Jedva sam ga maknula od čaja.
Veterinarka nam je spakirala i zub. Zubić vila nije ništa donijela, pa se razočarano durimo u kućici.
A mamu sutra čekaju tinejdžeri do podne i odrasli popodne, ispiti za odrasle, večernja škola, to uvijek bude zanimljivo. 

Primjedbe

  1. O siroče malo dlakavo, držim fige da zub brzo naraste! ♥

    Za ove što se glasno cmaču ne znam što da napišem, mogli bi ići u onaj moj odvratni post :D Jedno je dati si pusu a drugo kad vas cijeli kaf sluša. Valjda su oni neiživljeni pa moraju X_x

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma pusa je ok, ja sam skroz za luv, ali ovo... to si trebala čuti. kao da netko odvode odštopava.

      Izbriši
  2. A presladak je zamorcic! Valjda ce mu zbic brzo narast :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Dosad nisam znala ništa o zamorcima. A gledam ih već par dana kad kod prođem kraj jedne trgovine kućnim ljubimcima. Probudili mi se majčinski instinkti, šta li :). Želim mu brzo ozdravljenje

    OdgovoriIzbriši
  4. Pazi s tom kaduljom. Znam da su mi rekli da to utice na hormone ili tako nesto 8) Flafi je sladak ko karamela :)
    A ovde danas mirno i tiho..Svi se prezderali jaja pa po gradu ni zive duse. Gustali smo dobra 3 sata, cak ni materijal za ogovaranje imali nismo :)
    Sutra idemo u neke prirode (obec'o md)da skupljamo krpelje, valjda..

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam imala dva morska prasca, davno, uginili su mi i od tada imam zeku, jer duze zivi.Htela sam zaku koji ipak zivi 10 god.
    Prasicima normalno da puknu zubi, ali brzo narastu.
    Tako je mom prascu brzo opet narastao i izjednacio se da drugim zubicem
    Inace obozavam ove brbljive prasice.Jako ih volim!!

    OdgovoriIzbriši
  6. isuse, zasuzila sam na bebu i čaj od kadulje :)

    bivša profačica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha, nisu samo kod anleah proradili majčinski instinkti :)

      Izbriši
  7. Držim fige maloj antistres kuglici. Kao i sama vlasnica krznaša (malo me sram priznati da se i ja nazivam mamom :PP) u potpunosti razumijem tvoju brigu i bedinanje. A ovaj par čoveče get a room.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uh duša draga - držim fige da mu zubić naraste :)))

    Ahaha znam ja jedan par, skupa su 22463465356 godina, i svaki put kad dođu u kafić svi moraju čuti kako se ljube, iritantnoooooooooooooooo! Dođe mi da ih pitam koji k**** izvodite, kako vam ne dojadi!?? Nisu se izgleda našla u blizini jednoga takvog para, pa ne znaju kako je...

    OdgovoriIzbriši
  9. Bude zubić brzo narastao...a mami sretno sutra sa dragim, marljivim učenicima :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajjj, jest on sladak, cuvaj ga dobroo, bit ce sve okeej, =) =D

    OdgovoriIzbriši
  11. joj, divni ste vas dvoje, a on u svojoj fensi torbici, umrla sam! <3<3 :) Btw, potpuno razumijem majčinske brige, ja dignem paniku i oko najmanje sitnice! Drago mi je da postoji još jedna over-protective mother :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima nas još, jej! mene inače sram kod veterinara, uvijek ispada da dižem paniku oko ničega. ali imam dobru vet. pa je sve ok :)

      Izbriši
  12. divna je torba, divna je beba :)
    joj ti ljubimci tako se uvuku pod kožu, sve si za njih spremna učiniti
    sretno sa školicom sutra!

    OdgovoriIzbriši
  13. Jadnik se napatio. :( No, nije nis sto kadulja nece srediti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a tek ja... :))) mislim da je meni gore. kad je primao injekcije antibiotika, ja sam se rušila u nesvijest!

      Izbriši
  14. Skoro sam otkrila tvoj blog i odlican je!:)
    Procitala sam svaki post... Yay me:)
    Ne znam zasto, ali u moru ovih fashion blogova, vrlo rijetko naletim na neki tzv. lifestyle blog, i jos da je dobar. Tvoj mi je pravo osvjezenje!

    Puno pozdrava iz Podgorice:*

    A.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. WOW. to je stvarno kompliment! hvala na čitanju! :*

      Izbriši
  15. mukica, slatkica diiivni je! <3
    Neka mu brzo naraste zubic! :)
    Fensi torba je superkul hipi!

    OdgovoriIzbriši
  16. Joj, sad me rastuži, setila sam se svog milivoje prasca (tako sam mu tepala) i koliko mi nedostaje :) izljubi svog, sad odmah :D :*

    OdgovoriIzbriši
  17. krasni ste skupa :-D
    sjetih se svoje mišice milice (tako smo zvali našu zamorčicu)... znaš da mi nedostaje njeno skvičanje kad čistim voće ili povrće ;-)
    čuvajte se :-)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi