That boy is sex on a stick!

Znam da od prvog posta o vampirima čekate Erica, pa evo vam ga... Nakon što vam pokažem ženu I'd totally go gay for...
 jer kad je vidim, ja sam ovako:
 a kad se sjetim da sam straight ovako:

no, bacimo se mi na bitno:
jedna u kadi samo za Lendoxiu
jeste li to tražile? ili možda ovo:

znam da meni ništa nije sexier od ovakvog izraza lica na frajerima
(kako se zove takva faca? pospana, nezainteresirana, ošamućena, razmišljajuća?):
ozbiljno pitam, traži se naziv za taj izraz lica
i na kraju, Eric ima pitanje za vas:

Primjedbe

  1. ajme...ajme ;)
    ona mi je tako jebozovna, a sjećam se svoje reakcije kad sam ga prvi put ugledala :))
    bam.

    OdgovoriIzbriši
  2. ih hvala sto si me se sjetila, al s ovim vampirom se ne bi kupala ovaj ispod njega ima nesto vise potencijala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne diskrimminiram moze i vukodlak ako nije pretjerano dlakav :)

      Izbriši
  3. Đizas, njih dvojica su najjebozovniji likovi na teveju IKAD.
    Ne mogu napisat ništa bolje od ovoga and it's all your fault :D

    Rekla bih pospano-nisamteslušaodosad :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh yes i would Eric !!! damn jedva čekam petu sezonu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja!!! ono, u kalendaru mi je to zabilježeno!

      Izbriši
  5. Moram početi gledati ovu seriju,mmmmmmmm........

    OdgovoriIzbriši
  6. Eric and Alcid! Oh, my!!! :3
    E to ja zovem zee vampire & zee werewolf!!! ,
    Ova zenska je haba, haba. Pam je uber haba, haba. :3
    http://www.youtube.com/watch?v=tXFwaK5xbEI

    OdgovoriIzbriši
  7. Ok, ja sam toliko zaintrigirana da sam skinula prvu sezonu i bacila se na posao :) Zatiltala sam na lika u prvoj epizodi, vampira koji tvrdi da se zove Bill :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne volim billa zbog knjiga. eric je much better, kako mu se lik razvija...

      Izbriši
  8. ma Bill je ...nebitno, čekaj da ovaj dođe:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A daaaaaajjjj, meni je Bill baš super, pojavio se evo i Eric prvi put i izgledao je ko tetka s nekom komičnom fen-frizurom, nije mi uopće lego..:(( znači, Bill ipak ispadne šupak na kraju, jbg, baš šteta

      Izbriši
  9. ajme eric <3 <3 svaki komentar je suvišan :)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Čini mi se da bi mogla početi gledati ovu seriju :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam Erica :) Ali znimljivo mi je kako mi glumac privatno nije nikakav, a kad ga vidim u seriji topim se :))
    Jessica je predivna, a Alcide je savršen :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja nemam pojma o kojoj seriji se radi :/ toliko o mom gledanju tv :D
    ali ova treba i ovaj fino nabildani lik su skroz sexy :)))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi