Siguran hit

Jučer mi brat onako u prolazu dobaci nešto kako Ava Karabatić planira napisati knjigu.
Iako vjerujem da je bolje čitati, nego slušati Avu (voljela bih da svaka riječ koja izađe iz njezinih usta ima lektora, urednika i minimalno 3 recenzenta, pa da se stignem zvučno izolirati prije nego ona progovori), ne mogu ne doći do zaključka kako kod nas stvarno bilo tko može napisati knjigu. Već sam OVDJE pisala o tome što mislim o celebrity knjigama (bilo je to davno, dok me još nitko nije čitao, lol), ali ako Ava nešto napiše, ja ću stajati u redu da to kupim. MORAM to vidjeti.
Ava kaže, nije sigurna hoće li knjizi od koje još nije napisala ni retka dati naslov Susjed ili Ključić mojih tajnih odaja. Ja, naravno, navijam za ovaj drugi. Na stranu što su njezine odaje malo kome tajne, još nikad nisam čitala nešto tako debilnog naslova. Vrijeme je da počnem. Nadam se da će i ona, poput Nives Celzijus, na predstavljanju knjige imati bar jednog popa i nekog poznatog novinara koji će pričati o tome kako je njezina knjiga glas svih hrabrih žena Hrvatske, kako daje nadu potlačenima i kako je jako malo trebalo editirati to što je ona napisala. Kao što Playboy jako malo fotošopira djevojke.
Do tada, svi i dalje pišu i čude se koliko je ta djevojka glupa. Ljudi se zabavljaju ismijavajući je. Glupa? Da vidimo... Ona zarađuje, a mi smo platili i ona 2 lista u novinama koje ona zauzima. Ona zarađuje, a mi plaćamo struju jer nju gledamo na tv-u. Tko je sada glup? Živimo u državi u kojoj možeš napraviti glazbenu karijeru samo ako nemaš sluha, imati hit, samo ako ti pjesma ima kretenske riječi, biti političar ako si podmukli podmitljivac kojem fali jedna moždana polutka... I za to nam nije kriva Ava Karabatić. Žena samo iskorištava činjenicu da smo svi mi, kao nacija, prokleti kreteni.

Primjedbe

  1. Istina. Svi kao toliko pljuju po svima a onda, od kud im tolika popularnost? Da ljudi ne kupuju te kretenske knjige naših poznatih "spisateljica" ne bi se radile nove.

    Tužno je jedino što u ovakvoj državi prije takva kokoš može pronaći publishera za knjigu nego netko pametan..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ps. gif br 2 - već te vidim kako sjediš tako šokirana jedno 2 dana nakon što pročitaš taj horor od Avine buduće knjige xD

      Izbriši
  2. ma vraga ona zaradjuje, zaradjuju novine koje se prodaju forsiranjem takvih gluposti koje onda budale gutaju. njoj valjda samo titra i dize nos u nebesa sa svakim novim pojavljivanjem u medijima jer misli da je netko i nesto. knjigu koju je ona napisala ne bi kupila ni da je zadnji papir a ja nemam cim dupe obrisat XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahhaha, nemoj tako, možda bude tiskana na papiru mekanom poput zewe

      Izbriši
  3. Hahaha,nedavno sam skontala ko je ona i to preko nekog glupavog klipa sa youtube-a. Prvo mi se zgadila,ali mi je ona prosto bila smesna. Sad je opste prisutna i kod nas zbog Survivor-a. Kad su takve osobe u pitanju, ne znam da li da se smejem ili da placem,ali interesantnije je smejati se tudjoj gluposti. ;)
    Njenu knjigu sigurno ne bih kupila,ali opet me zivo interesuje kako izgleda ta kolicina gluposti na jednom mestu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam je morala proguglati da vidim ko je ona. Život mi ostao isti. Danas svako može izdati knjigu samo ako izdavač nanjuši da će se prodavati, još tim drugim naslovom što sluti na sex, planut će. Čitala sam ja taj tvoj post, i stvarno ko te tjera da čitaš takvo nešto to ti prijatelj nije!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobar je on, samo ga je zanimalo moje mišljenje o toj knjizi!

      što se tiče dr. naslova, ja se ne mogu odlučiti vuče li više na seks ili na neku kretensku slikovnicu...

      Izbriši
  5. Tropic of Cancer4. travnja 2012. u 11:17

    Stara moja, di ti živiš, pobogu? Pa Ava je već izrecitirala svoj lirski ostvaraj pred kamerama. Pajsadovo:

    'Maska na licu me skriva,
    ja više nisam živa,
    suze su isprale boje, razvodnile snove moje,
    noćas me tješi tišina,
    a jedino što želim je tvoja blizina,
    otpala mi moja mala krila,
    one noći kad sam iskreno zaista tvoja bila.'

    *moja mala krila - nevinos od prkna (op. prev.)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kakve moćne pjesničke slike! žao mi je što sam propustila recitaciju, možda je uspijem naći na youtubeu!

      Izbriši
    2. našla! više od pjesme me impresionirao uvod, gdje priča kako joj je žao da u survivoru nema nekih testova znanja :)))

      Izbriši
  6. bože, meni se povraća od nje. mjerna jedinica za glupost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. reci mi samo jesi li primijetila njezina vječito poluotvorena usta? jel ona ima problema s disanjem ili bi to trebalo biti sexy?

      Izbriši
    2. Tropic of Cancer4. travnja 2012. u 21:32

      ja ne znam kak bi trebalo izgledat, ali znam kak izgleda. kao da ju netko klistira tabascom ;(

      Izbriši
  7. Ja ne znam ko je ona :D Ali, sve sto si napisala o nama kao naciji... je apsolutno istinito :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pojma nemam ko je doticna(a nesto mi se javlja da necu ni da guglam).Otkako nam ukinuse Novu, nemam uvid u hrvatske selebritije :smajlipovraca: Inace imamo mi biser nad biserima - nenadhebiva Marijana Mateus :)))))))))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oš reći Voluminizirana Marijana Mateus :P

      Izbriši
    2. eto vidiš, a je nemam pojma čime se bavi ta vaša, osim što se udala i rastala za švabu s konjskom facom

      Izbriši
    3. Niko ne zna :))Jedno vreem je bila kreatorka, uglavnom je udavaca, a sad cujem da ce neku skolu da otvara..Mislim, to ce tek biti hit :))

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Čitala sam neki dan na nekom portalu kako dotična ima stipendiju grada Splita kao jedan od studenata sa najboljim prosjekom. Jao, gdje i ja živim. Ako je to istina, pitam se kakav pribor djeci da kupim kad krenu u školu, olovke ili kondome. Bolje možda ovo drugo, očito kondomi dižu prosjek.

      Izbriši
    2. tebi se plače? ja upoznala ženu koja je završila talijanski i latinski, i sram ju je to reći, jer odmah svi kažu: "aaaaa... isto kao ava!"

      Izbriši
  10. ispočetka sam dobivala napadaje svaki put kad bih iti čula njeno ime... sad mi je samo tragikomična, nastojim se ne opterećivat tragičnim dijelom pa se samo cerekam :-D

    OdgovoriIzbriši
  11. Znate li kako će ta knjiga izgledati?? Imati će korice sa slikom dotične i 500 praznih listova. ( Poput one na šta čovjek misli osim sexa) - e samo će ovo biti na šta i o čemu misli Ava!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahahahhahahahhahahahahhahahahahahahahhahah! znači ava izdaje bilježnicu, a ne knjigu :)))

      Izbriši
    2. Na kraju će pisati, slobodni prostor sami ispunite "biserima koje ste čuli od mene" :)

      Izbriši
  12. Ana Karabatic... Jel' to ona sto je bila prije Maje Morales, a poslije Nives. XD Sestra gleda Red Carpet na Novoj, OBN-u, i drugim domacim kanalima... XD

    OdgovoriIzbriši
  13. Meni je Ava Karabatić ZAKON!!!! Da sam antropolog na njenoj pojavi temeljila bih svoj doktorat...

    OdgovoriIzbriši
  14. Ej-men na zadnju rečenicu :)

    Ja sam inače Nives progutala u dahu. Ovo zvuči loše jelda :o Na više razina :D
    (Radila sam na kiosku. To opravdava jednu lošu verziju rečenice :D)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja bih samo pozdravila svoje roditelje, a posebno mamu i tatu! :D

    OdgovoriIzbriši
  16. I sama sam htjela spomenuti Nives. A i knjizevnost se pretvara u nesto u sto se muzika davno pretvorila. Sreca sto ima nas normalnih koji shvatamo pravu umjetnost i nadam se da ce nas i dalje biti.

    OdgovoriIzbriši
  17. Joj Ava Karabatic stvarno ne znam dal se smijem ili plačem. Ko neka prometna nesreća- radije bi glavu okrenula ali neki sick poriv u meni me tjera da gledam.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sva sreća da nemam blagog pojma tko je to.

    OdgovoriIzbriši
  19. Cekam kada ce da pocnu da pisu i poeziju, to ce biti zanimljivo :D
    (naravno za smejanje)

    OdgovoriIzbriši
  20. One je vrlo vjerojatno cura poprilično niske inteligencije, ali mi ispadamo možda još gluplji što toliko na nju i njoj slične obraćamo pažnju i dajemo im toliko prostora u medijima...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi