Reklamni

Po običaju, otkrila sam još jedan blog, pa ako vam je do smijanja check out so relatable. A evo s čim se ja mogu poistovjetiti:



Primjedbe

  1. hahaha kak sam se dobro ismijala na ove gifove :D Posebno ona maca sto trazi mob lol xD

    OdgovoriIzbriši
  2. E hvala, sad znam na šta ću dangubiti umjesto da učim.

    OdgovoriIzbriši
  3. haha odlični :) poistovjećujem se sa skoro svime :)

    OdgovoriIzbriši
  4. hahahaah, te macke su najsmjesnije,,, to za skolu i telefon, hahahahahah

    OdgovoriIzbriši
  5. hahhaha i ja sam se posteno nasmijala :) Ova sa Joeyem mi je fav :D Super gifovi, obavezno moram skicnuti na tu stranicu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prvo skajdajvam, onda trazim fon koji je na sajlentu, a ako me neko zakaci danas dobice peglu u glavu (daleko mi monitor)

    OdgovoriIzbriši
  7. hehehe, stvarno sam se nasmijala :)) mislim da su mi kao i obično mačke najbolje :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Heh, ja više spadam u onu grupu ljudi koja se uopšte ne smeje kada neko ispriča šalu, vicevi su mi retko kad smešni, a ko znam ,možda ih samo ne kapiram :P :D
    A i mene ako zoveš u 3 ujutru, verovatno ću raditi sve samo ne spavati :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Joj ne ..sad nema šanse da se skinem kompa. Meni je najbolje onaj dedek sa kompom. :P

    OdgovoriIzbriši
  10. Hhahahha, dobri. Ja sam počela da smišljam ko će biti pozvan na moju vrtnu zabavu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Tesko mi je odabrati. Love them all. Svaki sam LOL-nula. XD

    OdgovoriIzbriši
  12. Je l' ok da ti na svaki post pisem da sam zaljubljena u tvoj blog?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi