Propos de moi - partie avant la dernière partie

Random facts o navikama.
položaji u kojima ja mogu čitati su impresivni
popizdim kad mi netko kaže da se smirim
začuđujuće sam inertna kad se radi o nekim stvarima
sukobi među ljudima nekad me na sasvim sramotan način zabavljaju
ponekad u svojoj glavi samoj sebi dajem upute za normalno
i društveno prihvatljivo ponašanje

o mirisu osobe često ovisi koliko će mi se ta osoba svidjeti
lijena sam, ali se nikada ne uspijem prepustiti lijenosti jer moj mozak
radi punom parom, i redovito i mene natjera da se pokrenem
(a bilo bi super kada bi me natjerao da radim nešto actually korisno)
nikad ne znam što da kažem kad me netko pita kako sam i je li sve u redu.
ta me pitanja u potpunosti zbunjuju. možda zato što je odgovor kompleksan




Random facts o ljubavi.
gif vam je sve rekao
za to kako se ludo ja zaljubim, trebala bi postojati liječnička dijagnoza
tako su barem mene učili...
i koliko god da volim tog idealista u sebi,
toliko je s njim teško živjeti

Random facts o životu. I navikama.
ako nešto ne razumijem, onda su to ljudi koji ne nose gaće
ali popis stvari koje meni nemaju smisla je poduži
uvijek me začudi kad se netko pouzda u mene
volim se rano probuditi i ostati u krevetu uživajući u mirisu, zvukovima i svjetlu jutra
zbog navike smijanja kad to ne bih smjela, naučila sam zadržati ozbiljno lice i kad mi je smiješno.
zato se ponekad zaboravim smijati "na van"
zato se trudim da moje inner child ima sve što mu je potrebno
često
oduvijek
kako se činim i kako jesam su dvije različite stvari
ali učim...
... i pokušavam (bez obzira na to koliko je teško)
pobijediti strahove
samu sebe uvjeriti...
uglavnom uspijem... ponekad ne

Primjedbe

  1. Ma ja se ne slažem s ovim posljednjim! :) Rijetko dirljiv i iskren post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. iskren je, a sad koliko je driljiv vi odlučujete :)))
      i hvala!

      Izbriši
  2. prva sličica me nasmija. moji položaji za čitanje se brojnošću, nevjerojatnošću i besmislenošću mogu mjeriti sa kama-sutrom.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nevjerojatno je u koliko ovih sam sada pronašla sebe. Barem u 80% što je relativno puno. Stvarno super post! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. love this post and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. kako se uzme... ja nekako mislim da smo svi special. a ako smo svi, onda zapravo nije nitko?

      Izbriši
  6. super post! najdrazi mi je zadnji gif. u njemu se pronalazim potpuno ... divim ti se. blog ti je savrsen ♥ kao da citas moje misli ... i ja bih pisala, samo sto ja ne znam pricati. ja sve drzim u sebi tako ako nekog zanima sto mislim, dam im link od tvog bloga :)) pozz

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je ovo ispušni ventil, jer kao i ti imam običaj držanja u sebi

      Izbriši
  7. Sve se više prepoznajem :) Pogotovo ovo za ludu ljubav, i dijete kojeg paziš i maziš :)

    OdgovoriIzbriši
  8. 'Ajde dosta vise bicevanja same sebe!! Osim sto tvoj osmeh ide s' casom zuci, ti si jedno neverovatno stvorenje i rado bih te imala pored sebe kad pobrljavim i treba mi neciji zdrav razum da me presece. Tacka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bez smajlija. Probudila sam se ozbiljna.

      Izbriši
    2. čekaj malo, još jedan post klečim na kukuruzu u ćošku, a onda sam gotova

      Izbriši
  9. haahha,ja kad sam krenula u srednju skolu, odmah prvi dan su se potukle dvije djevojke, meni je bilo tako zabavno to gledati, imala sam popcorn i coca colu u rukama, moje prijeteljice strah u ocima, hahahha... ..i "ako nešto ne razumijem, onda su to ljudi koji ne nose gaće"..ahaa covjece, zaasto?? kako ?? ni meni nije jasnoo =D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš to! meni nekad dođe da zatražim kokice i fino se zavalim u neku fotelju i uživam u predstavi!

      Izbriši
  10. Da, sukobi drugih ljudi budu zabavni.Jao grozna sam!!
    Slazem se sa tobom u vezi toga!!A tek za mirise, pa to je i vise nego tacno.
    Ponekad se sama zacudim koliko toga mogu da osetim!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad netko ima ugodan miris, najradije bih se zaljepila nosom za njega :))) pravi sam freak za mirise

      Izbriši
  11. Ja sam doslovno jednom čitala knjigu onak zavučena pod krevet. I zadnji gif ti je totalni fail i not true :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. don't hate the gif.
      ne mogu se zavuči pod krevet, do poda je praktički. tako da to ide na moju to do listu, odmah nakon kupi krevet pod koji staneš

      Izbriši
    2. Ja sam mogla kad sam doma bila, sad ima mjesta pod krevetom ali je preblizu zidu da se zavlačim pod njega xD + imam cijeli kauč na raspolaganju a na njemu mogu 103 poze zauzeti :D

      Izbriši
  12. Ti bi pored mene doživela nervni slom, jedno vreme sam stalno govorila: "Smiri se" :D

    OdgovoriIzbriši
  13. nekim stvarima smo iste, a u nekima totalno razlicite :) i pokusavam se voljeti, sto vise, ali neke dane je jednostavno tesko, valjda s vremenom postajemo bolji u tome

    OdgovoriIzbriši
  14. Zasto?! O, zasto kad god neko pomene gace (tj. nedostatak istih) meni padne na pamet ona scena iz dubovanog Gospodara. ARGH! :D

    Ali ja ne nosim gace, Bobo! Nisam ih nikad ni nosio!!!

    Zadnji gif...
    Liar, liar,
    Pants on fire!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni na pamet padne kava na kojoj mi je prijateljeva djevojka u uskim trapericama objašnjavala kako ona nikad ne nosi gaće.

      Izbriši
  15. Najbolje da nista ne radim,i samo citam tvoje postove :D
    Zaista uzivam,dosta se i pronalazim,smijem i saznajem.
    Super ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi