(ovo je, valjda) Hvala i znam (post)

Prije nego počnem s ovotjednim lekcijama i zahvalama, moram reći da nikako nisam zahvalna na ovom posranom novom izgledu blogera. Treba mi deset minuta da nađem svaku ikonu, zašto mora postojati ikona defektne olovke tamo gdje je nekada fino pisalo "novi post"?! Mislim, upalim ovaj drek i PRVO što vidim je prokleti video koji bi mi trebao pokazati zašto je ovaj izgled bolji od staroga. I krene reakcija:


OK, OK, skuliraj se. Jednom su to već napravili, nađi samo ikonu za vraćanje na stari blogger... Ali ikone NEMA.
OK, OK, znala si da to dolazi. Pogledaj taj video, prije nego kreneš sama kopati i izbrišeš si blog ili nešto... Kliknem na video i video ne valja. Are you fucking kidding me?! OK, OK, ovo je tvoj Hvala i znam dan, nemoj živčaniti. Uvijek imaš na čemu biti zahvalna. Probaj youtube. Videu treba 100 godina da počne. Ako me nešto nervira onda je to loading. Sjedim tako i čekam da puknem.
I onda krene fantastična izjava kako su unaprijedili i poboljšali izgled nadzorne ploče, tako da sve bude pregledno i nadohvat ruke. Nije pregledno kad sve natrpaš na jedno mjesto, pa kad moram micati glavu kao da pratim teniski meč da pogledom obuhvatim sve što mi se događa na nadzornoj ploči. Još k tome umirem od straha da ne stisnem nešto zbog čega će netko negdje lansirati raketu na nekoga.
Da nisam uspjela ubaciti gifove u ovaj post, mislim da bih tražila dok ne bi našla osobu koja se sjetila promijeniti izgled bloggera, osobu koja je dizajnirala novi blogger i one koji su to u konačnici odobrili, da im se propisno osvetim:

Tako... Sad kad smo s tim završili... Evo na čemu sam zahvalna. Zahvalna sam na tome što unatoč novom bloggeru, ja pišem post. Sviđa li mi se novi izgled?

Zahvalna sam na vašim komentarima, a posebno onim komentarima podrške na postove o meni...

Zahvalna sam što je moja krezubica dobro, sve je fino zaraslo i sad samo čekamo da zubić počne rasti...

Evo što sam naučila...
Da nisam tako rijetka biljka i da nas ima više koji nismo normalni ;)

I nešto mi se vrti po glavi... Kao neka lekcija, ali nisam sigurna da su mi zaključci dovoljno točni da je usvojim... Povrijediti nas mogu samo oni koje volimo, jer nam do mišljenja drugih i nije nešto stalo. Ali povrijede samo oni koji nas ne vole. Jer kad nekoga voliš, ne želiš ga povrijediti. Jesam li u pravu? Ili stvari nisu tako jednostavne?

Ne znam što da vam pametno kažem za kraj... Odnosno, znam. Kako ono kažu...? Plešite kao da vas nitko ne gleda. Radite kao da vam ne treba novac. Volite kao da vam nikada nisu slomili srce...

Primjedbe

  1. A kako je medeeeeeen! Sreca mala buci-buci :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad krenes u pohod na onog koji je menjao blogger, ja cu ti biti desna ruka. Doduse s' blogerom sam se snasla ali otvorim jutros gmail kad onog mog divnog zelenila nema a sve ostale teme cisto njesra..
    Nisi retka biljka nikako..ima nas puno al' smo pogresno rasporedjene (sad ce Anleah da doda - nismo, sve smo na blogu ili nesto slicno :))
    Samo ti bicuj (i ne zaboravljaj taj smajli :])
    Drago mi je sto je karamela bolje :]

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam incredi mail, pa sve mailove u njemu otvaram. ali kad dođem na gmail da ga očistim, čini mi se bit će mrtvih. znaš kako to ide, spriječi djevicu u čišćenju i biti ćeš očišćen (harvey keitel kao čistač je nula za mene)

      Izbriši
    2. Meni md rek'o da ne zeli da zivi u sterilnoj kuci..cuj, sterilnoj..nije sterilna, samo je sve poredjano po velicini i boji ;)
      Monika iz Prijatelja..

      Izbriši
    3. a kako bi drugačije bilo poredano? :)))))))

      Izbriši
    4. Kazem ja da smo se mi sve nasle :p. Ne mozes reci da nismo :)

      Izbriši
  3. i mene je to isto jutros dočekalo samo što sam ja nekako uspijela nabasati na to "vrati na staro" bar do 30tog kad se valjda nepovratno mijenja, i baš se pitam dobijaš li ti ijedan moj komentar jer mi obavezno poslije svakog komentarisanja stiže mail kako je komentar odbijen ili nešto slično ? A evo još jedan vikend and I have some catching up to do, to obavezno uključuje pod br. 1 čitanje tvojih postova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upravo ti mailala odgovor na to pitanje. sredila sam neke postavke, mislim da bi sve trebalo biti u redu sada. inače, ja tvoje komentare ovdje vidim... doduše, ne znam koliko ih puta pokušavaš staviti prije nego uspiješ...

      Izbriši
  4. Što smo agresivni :P :D Kakav bre novi izgled bloga? Ako je to ono na šta mislim, ja ga imam mesecima, stari maltene ni ne znam kako je izgledao :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ja opet kliknula da me vrati na stari. nisam za ovu promjenu i nisam...

      Izbriši
  5. o kakvoj promjeni vi svi govorite? meni se ništa nije promijenilo. no, meni se promijenilo sve prije par mjeseci, i bila sam pogubljena tjednima.
    što se tiče povreda, ma, na kraju, nije sve zlo. neke povrede su prave životne lekcije, i svakako vrijedno životno iskustvo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. napredna si! ja sam uspjela naći ikonu za povratak na staro, jej!

      Izbriši
    2. pretpostavljam da mijenjaju periodično skupine blogova, bez veze...

      Izbriši
  6. Ja sam to kliknula čim je došlo jer je bilo odmah negdje kad sam počela pisati pa reko fuck it, bolje da se prije naviknem :)

    Nosić roza awww °♥°

    Onaj gif nogom u jaja je i mene zabolio xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja sam to odmah kliknula, razmišljajući isto, da je bolje da se odmah naviknem, da naučim. pa nisam mogla ubaciti slike u post, stalno mi je izbacivalo da je neka greška. i odustala. ali vidim da su to popravili, pa ono, hepi mi. ipak sam našla način da se vratim na stari izgled. još malo :)

      Izbriši
  7. Kod mene jos po starom. Dobro je.
    Kjut, kjut, kjut krezubica. :3

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni piše iznad kako će se uskoro promeniti. Svaki put kad odem na Stats ili bilo šta osećam kao da mi neko pištoljem preti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako sam se i ja osjećala! kao u nekom hororu, znaš da dolazi po tebe, grrrr...

      Izbriši
  9. Ja sam imala stari izgled, pa novi, pa opet stari i onda se jednostavno presaltam na novi, reko', sto da izbjegavam neizbjezno. Jbg, naviknut ces se, nemas izbora

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma znam... ali ne volim kad me se dovede pred gotov čin. i nikako mi nije jasno čemu popravljati nešto što funkcionira?

      Izbriši
    2. To je zato da programer ne dobije otkaz :)

      Izbriši
    3. dobit će programer po jajima, ako još neko novo sranje uvede. i mpl će mi pomoći. mrtav je lik ;)

      Izbriši
  10. Ja jos nisam dobila taj novi izgled. A nadam se da i necu.
    Ova posljednja recenica ^^ :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hm... vjerojatno hoćeš, ali u nadi je spas :)))

      Izbriši
  11. Ja novi izgled imam otkako sam počela pisati blog, prije nekih 4 mjeseca :)

    Baš je medena *__* drago mi je da sve dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Dogovoreno, radit ću kao da mi ne treba novac. Plesat ću kao da me nitko ne gleda. Pisat ću postove kao da ih nitko ne čita.

    I još nešto, neki "nisu normalni" likove nazivaju quirkyalones i ima ih puno.

    OdgovoriIzbriši
  13. http://quirkyalone.net/index.php/2012/04/09/connected-but-alone/

    posebno ovaj dio "we must build the capacity for solitude in order to have real connection in our lives"

    OdgovoriIzbriši
  14. Ah... mrzim ovaj novi izgled bloggera, sve je neuredno i nepregledno i ništa ne mogu naći... imam neke postove u pripremi, ali me novi blogger totalno demotivirao :(

    OdgovoriIzbriši
  15. hug gif je divan :D a na novi blogger ces se naviknut, ja ga vec odavno koristim i nije tako strasan, trust me ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi