Oh, this ain't rude. This is uppity.

Nisam sigurna kako sam došla do prve knjige prema kojoj je snimana serija True Blood, ali nakon nje, pročitala sam i sve ostale u kakva dva tjedna. Charlaine Harris je žena koja piše tako ZABAVNO da svako malo poželite prekinuti čitanje i pljeskati rukama, uzbuđeni zbog zapleta ili raspleta kakvog ste priželjkivali. Obično sam tiha dok čitam, a kako čitam stalno, to je hvale vrijedan običaj. Međutim, ove su me knjige pretvorile u vrištuće čudovište koje je konstantno razgovaralo samo sa sobom, smijalo se dijalozima na sav glas i plakalo nakon što je pročitalo posljednju knjigu (zato jer je posljednja).

Obično se grozim remakeova, filmova ili serija prema knjigama... ALI ovaj put nisam mogla odoljeti, morala sam vidjeti kako su knjige uprizorene i koliko ću mrziti autore serije nakon što pogledam istu.
E, pa ne mrzim ih. Nekad me iživciraju, to im priznajem, ali većinom su ok. Ne seru previše po svetim riječima gore navedene dame, a dijelovi koji su mi super glupi tiču se likova koji uopće nisu njezini. Da, u seriji postoje likovi kojih u knjigama nema. A nekima su produžili životni vijek - posebno me to veseli zbog Lafayettea koji je pregenijalan i prezgodan (sjajno ga tumači meni poprilično hot Nelsan Ellis, jedini muškarac koji mi je napet s umjetnim trepavicama i šljokicama)
i Russella Edgingtona, koji nam se navodno vraća (nadam se, jer sam plakala od muke na samu pomisao da su maknuli tog luđaka iz serije, dušu mu je dao Denis O'Hare).
Sjećam se kad sam počela gledati seriju. I nakon prve scene žestokog vampirskog seksa bila sam:
Možda čudno, ali mene je količina seksa, nasilja i krvi iznenadila. Mislim ok, znam da je to serija o vampirima, ali u zadnje su mi vrijeme sve serije nekako mlake, pa nisam puno očekivala.
No, ova je serija nabrijana u potpunosti. Dijalozi, oh, dijalozi! Serija s tako pametnim dijalozima da je poželim gledati s papirom i olovkom da bilježim. Ovo su samo neki dijelovi koje mogu upotrijebiti u stvarnom životu. Ma koliko to neprikladno bilo... Šteta da nisam vampir. Bilo bi efektnije.
najčešće ostanem pred vratima :(
this is so me... osim što nisam sigurna da mogu nekoga priklati... nisam to još probala
ovo čuvam za kad me netko pošteno raspizdi
precious fairy vagina... znam da vam se barem jedna takva našla na putu

Za sutra vam spremam sličice hot ljudi iz True Blooda. Do tad, sanjajte ;)

Primjedbe

  1. Gledala sam nekoliko epizoda, interesantna je...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovu nisam nikad gledala ide na listu, najviše zbog vampirskog sexa da budem iskrena :)

    OdgovoriIzbriši
  3. I mene je taj vampirski seks zaintrigirao, na kojem to kanalu ide serija, HBO? :))

    OdgovoriIzbriši
  4. a joj, cini se tako zanimljivo, vidjet cu da pogledam koju epizodu kad bude na Tv, =) =D,

    OdgovoriIzbriši
  5. Eric :3
    Nova knjiga izlazi 1. maja. :D
    Sada si me natjerala da pogledam citavu seriju. XD

    http://quotesofsvm.tumblr.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. koja nova? kako nova? neki prijevod ili je nešto napisala što ja nisam pročitala? ja sam ih sve prčitala i originalu...

      Izbriši
  6. True Blood. jednom kad sam krenula, dcvije sezone su pale u u sedam radnih dana. mogla bih opet ;) njam

    OdgovoriIzbriši
  7. Viđala sam da ih najavljuju a nisam ni jednom gledala, moraću :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf, teško da ću se zainteresovati za ovo, teeeško :D.

    OdgovoriIzbriši
  9. Imam dvije sezone na DVDu, ali nisam uspjela ni prvu cijelu pogledati. Dunno why. Knjige, on the other hand...I might try that :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Super se prisjetit nekih epizoda ovako! Jedva čekam a krene nova sezona.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tako i ja znam pljeskati i skakutati po sobi iz nekog neodređenog razloga...

    A ontopic, nisam gledao True Blood dok mi frend nije popio mozak. Pogledao, OK, idemo dalje. Ali da su knjige redovito bolje, helJeah!

    OdgovoriIzbriši
  12. Češljajući stare postove (jer nisam tako davno otkrila blog, a sviđa mi se) nedavno sam naletjela na ovaj, Nikad nisam gledala seriju "True blood", a nisam znala ni da je rađena po knjizi. Imala sam neku odbojnost, valjda zbog "Twilight". Evo sad sam skinula prvi dio knjige, pa se bacam na čitanje. Jesi možda čitala "Salem's Lot" od Kinga? Meni je to dosad najdraža knjiga od vampirima.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi