Mir i ljubav. Svima.

Nikada mi nije bila jasna netrpeljivost prema seksualnim manjinama. Jednostavno ne mogu shvatiti zašto se boriti protiv nečega što baš nikako ne utječe na tvoj straight (u svakom pogledu) život.
Jedan od većih šokova doživjela sam kad sam, gledajući u vijestima snimku Pridea u Zagrebu, među mnoštvom koje je životinjski urlalo na sudionike parade, ugledala ženu. Žena srednjih godina, da nije bila izbezumljena i da joj lice nije bilo izobličeno bijesom, izgledala bi, čini mi se, sasvim normalno. Kako izgled vara... Priznajem da je njezin spol odigrao veliku ulogu u mom šoku. Radim u muškoj školi, i - nažalost, nije mi strana agresija koja izbija iz mnogih muških jedinki, a usmjerena prema svemu što je različito. Ali vidjeti ženu, pripadnicu nježnijeg spola kako bi ubila drugo ljudsko biće da je u tome ne sprječava kordon policije, na tu me sliku ništa nije pripremilo. I iskreno, nema toga što se meni više gadi od izraza lica te žene, koji je daleko bolesniji od bilo čije seksualne orijentacije. Danima sam slagala scenarije u vlastitoj glavi. Je li pronašla muža s ljubavnikom? Možda je zaručnik na dan vjenčanja pobjegao sa svećenikom koji ih je trebao vjenčati? Ni jedan od smišljenih scenarija nije mogao biti uzrokom tolike mržnje. To je mentalni sklop koji bi trebao dobiti nekoliko stranica u medicinskoj enciklopediji i više rasprava u televizijskim emisijama, a sve pod parolom: zatvorimo takve u institucije. Bolesni su. Treba im pomoći.
Hajde da priđemo ovoj temi s nekoliko aspekata. Kao prvo, jedna od netolerantnijih skupina su straight muškarci. Njima je nenormalno, odvratno, odbojno, bolesno, uvrnuto, treba ih ubiti, vidjeti 2 muškarca koji se, štajaznam, drže za ruke. Ali nemaju ništa protiv toga da gledaju dvije žene kako se drže gdje im drago. Licemjerno? Ma, kakvi!
Posebno su mi simpatični oni muškarci koji ne mogu naći ni curu, a kamoli dečka, no misle da im prijeti opasnost od gay - muškaraca, koji valjda jedva čekaju da naguze kakvu primitivnu hrvatsku muškarčinu. Ako još niste naučili, gay - muškarci IMAJU UKUSA. Analni seks je protiv Boga. Ali nije protiv Boga razvaljivati žensku guzicu. To je Bogu milo.
Drugu skupinu netolerantnih čine "tolerantni". Znate te. To su isti oni koji kažu da nisu rasisti, samo baš ne vole crnčuge. Oni koji nemaju ništa protiv homoseksualaca, samo im smeta da oni jednom godišnje hodaju ulicom ne skrivajući da su gay ili bi.

Tolerancija je po definiciji PODNOŠENJE RAZLIKA, tako da ne možete tvrditi da ste tolerantni, ALI... Zapravo, tolerancija podrazumijeva da vam se nešto ne sviđa. Stisnite zube, začepite usta i otrpite. Ako već ne možete promijeniti stav.
Treća skupina su netolerantni koji pod krinkom, najčešće vjerskih uvjerenja, slobodno mrze. Najčešće su to "veliki" vjernici koji nemaju pojma u što točno vjeruju kada se pozivaju na svoja vjerska uvjerenja, oni koji nisu u stanju protumačiti ni "Voćku poslije kiše" a kamoli Bibliju, oni koji su baš skloni prvi baciti kamen, koji će djetetu dati ime Marija Magdalena, ali će bez problema susjedu nazivati kurvetinom.
A Bibliju itekako treba tumačiti. Jer kada je se shvaća doslovno, ona nema smisla. Znate na što mislim? Adam i Eva koji su imali dva sina. A gdje su ostali ljudi? Ako niste totalni ignoranti, znate da Adam=muškarci, Eva=žene itd. Nije mi sad cilj tumačiti ikome išta. Ali nemojte biti poput onih blesavih kreacionista koji imaju muzeje o Stvaranju gdje prvi ljudi jašu na dinosaurima i slično.
Ako ste vjernici, tek tada trebate biti tolerantni. Jer ne postoji religija na svijetu koja promovira nasilje (ma koliko nas u to željeli uvjeriti) i ne postoji Bog koji mrzi. Homoseksulanost nije stvar izbora, ali mržnja jest.
I da ovaj poduži post privedem kraju... Ovako ja gledam na stvar: moja heteroseksulanost nije stvar mog izbora. Ni na koji način nisam odabrala da mi se sviđaju muškarci. I ne mislim da bi me netko trebao diskriminirati, ponižavati, vrijeđati ili mlatiti jer me privlače muškarci. Ali ja imam sreće, živim u društvu koje moje opredjeljenje (glupa riječ, jer kao što sam rekla, nije kao da se za to možemo SVJESNO opredijeliti) smatra normalnim. Lucky me. Ako ste heteroseksualci možete se držati za ruke s najdražim ili najdražom, izmjenjivati slinu na javnim mjestima bez da vas napadne hrpa skinheadsa, ne morate brinuti hoće li vaš zaljubljeni pogled netko definirati kao pederski i javno vas osramotiti. Imate daleko više slobode i daleko veća prava. A da ih uopće ničime niste zaslužili. Nije li to nepravedno?
Sve bi to možda i držalo vodu da ne živimo u maksimalno uvrnutom društvu koje tolerira daleko gore stvari od nečijih seksualnih navika. Mi toleriramo ubojstva, silovanja, krađe. Mi toleriramo pedofiliju, milijunske prevare, iskorištavanje položaja, korupciju, fizičko i psihičko zlostavljanje u obitelji. Odmahujemo rukom na daleko gore stvari. Ali nam smeta kad se dva muškarca ili dvije žene vole. Možda je u tome problem. Da promoviraju mržnju, bili bismo na njihovoj strani. Ali ljubav?! Pa to je uvrnuto! Ne postoji povijesna ličnost koja je promovirala ljubav i mir, a da je nismo priklali, upucali ili razapeli.
Kod nas je trenutno aktualno pitanje treba li lezbijskim parovima dopustiti umjetnu oplodnju. Tema o kojoj neću. (Iako narod koji izumire ne bi trebao biti toliko izbirljiv. Ja sigurno neću rađati s ciljem da opstanemo.) Treba li homoseksualnim parovima dopustiti da usvoje dijete. Također tema o kojoj sad neću. Ali, da vas pitam ovo: jamči li heteroseksualnost da niste kreteni? I da ćete biti fantastični roditelji? Da - ako će neko dijete imati dvije mame ili dva tate, vjerojatno će ga zezati u školi. Vjerojatno će se morati boriti s brojnim predrasudama. A sad da vas opet pitam... Imate mamu i tatu. Jesu li vas ipak zbog nečega gnjavili u školi? Naočala? Debljine? Pjegica? Učenja? Maminih cipela ili tatinih brkova?
Ali u pravu su... Dvije žene koje odgajaju dijete ili dva muškarca koja odgajaju dijete odgojiti će jedno zbunjeno dijete. Za razliku od nas ostalih koje su odgajali heteroseksualni ljudi, nas bistrih genijalaca kojima je sve u životu kristalno jasno, nas koji nismo nimalo sjebani.

Primjedbe

  1. Bravo za ovaj post! Sramota je da se uopste o ovako necemu mora raspravljati. Inace, netrpeljivosti na bilo kojoj osnovi mi je vise preko glave.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post!!!
    O ovome se može pričati i pričati, ali jedno će uvijek biti jasno - ljudi će uvijek, ali uvijek biti spremni da osuđuju druge, da se miješaju u tuđe živote, i da daju sebi za pravo da oni odlučuju o nečijim životima, o tome s kim će živjeti, koga će voljet - a zašto to rade, ili nisu zadovoljni svojim životima, pa se odlučuju tješiti tuđim sudbinama, i nastojati da im unište život, da bi se oni na pet minuta osjećali dobro, ili počnu srati o vjerskim načelima, svi danas Bogom dani vjernici, nema većih, svi se u božije ime kletu i govore Bog to ne dozvoljava. Ja se pitam koliko je tih vjernika uzelo Kur'an ili Bibliju u ruke, pa lično pročitali božiju riječ koja kaže: mrzim homoseksualce, treba ih ubiti???
    Koliko znam nijedna vjera ne propagira ubijanje, nasilje, osvete, pitam se gdje su to onda oni pročitali, ili možda mi imamo krive knjige???
    Odakle pravo jednom vehabiji da se u Sarajevu uzdigne i baci kamen na učesnika gay pride-a??? Ako su toliki vjernici za koje se prodaju, kako se usude učiniti nešto što im vjera ne dozvoljava??? Vjernici moš' misliti
    Draže bi mi bilo da me odgajaju gay roditelji, nego neki tamo koji vjeru tumače na svoj način i to primjenjuju na meni - neka hvala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jedna od najdražih mi knjiga je Hadrijanovi memoari gdje se opisuje ljubav između cara Hadrijana i mladića Antinoja. Uvijek mi je bilo fascinantno kako je homoseksualnost bila dobro prihvaćena kod tih starih naroda. Nekad mi se čini da čovječanstvo koliko god ide naprijed toliko ide unazad. Ja kažem samo mi ne diraj djecu i životinje, a na druge načine kako se ko hoće da voli njegova/njena/njihova je stvar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. najluđe mi je kad netko homoseksualnost naziva modernim izumom. neka malo prolistaju povijesne knjige, pa će vidjeti da ništa naše vrijeme nije izmislilo, sve su već odavno radili... samo su i drugačije gledali na to.

      Izbriši
  4. Imala sam nedavno raspravu s drugom o tome da li treba dozvoliti gay muškarcima da usvoje dijete. On ih je poistovjetio sa pedofilima, kao, šta ako ga siluju. WTF?! Onda sam ja pitala, a šta ako dijete siluje otac iz heteroseksualnog braka? Odgovor je bio toliko nebulozan da se neću truditi ni pisati ga ovdje. Uglavnom je to tema kojoj nikad nema kraja i najbolje je držati mišljenje za sebe. Jedno znam - tolerancije nam fali na tone.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. toliko bolesnih roditelja ima, non-stop u novinama čitam o kojekakvim fritzlovima, a nijedan od tih očeva nije gay... ali ne možeš s nekim ljudima normalno raspravljati.

      Izbriši
  5. Kuburim sa predrasudama i debilima oko sebe, na istu temu, evo link na jedan post na facebooku, otvorila sam ga na Public, just for you :D

    https://www.facebook.com/EnaHodzic/posts/155185884604062

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stigla sam do pola i nisam mogla dalje..

      Izbriši
    2. Na kraju dođe jedan dragi momak i začepi im usta :)

      Izbriši
    3. ja sam stigla do kraja i to je baš mal hepi end rasprave :)

      ali mi je nevjerojatno kako se svi homofobi (općenito sad govorim, ne mislim samo na ovu raspravu) redovito vade na slobodu govora i mišljenja, istu onu slobodu koju tako žestoko niječu onima koji misle i govore različito od njih.

      Izbriši
    4. Ah, sad mi je žao što nemam FB. Ubi me znatiželja :)

      Izbriši
    5. Upravo to, oni kao imaju slobodu mišljenja i praktikuju je ali gay ppl nemaju tu slobodu. Anleah, otvori, možeš i ako nemaš facebook, naštimala sam na public.

      Izbriši
  6. Jako si to sve dobro sročila! Nemam niti jednu primjedbu! Slažem se sa svim.

    OdgovoriIzbriši
  7. Da i ti nisi skoro gedala "Paradu"?
    Salu na stranu, i ovo je jedna od rasprava u kojoj kao da gazis po minskom polju. U Bibliji kazu da homoseksualnost nije normalna, a onda taj isti svestenik koji propoveda to, obljubi dete..to je, kan'da normalno..
    Seksualnost NIJE jedina definicija licnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. slažem se u potpunosti. mene je više od parade inspiralo što se zadnjih nekoliko dana spominjalo kako su neki neonacisti tražili dozvolu da marširaju zagrebom i čula sam previše komentara tipa "ako mogu pederi..."

      Izbriši
  8. Pf, sad si na crnoj listi za odstrel, gotovo, bolesna si koliko i oni koji se usude zaljubiti se u isti pol :P :D
    Svaka ti je zlatna, što bi moja baka rekla, i evo jedne sličice, mislim da će ti se svideti
    http://29.media.tumblr.com/tumblr_l4c09iiizU1qblhajo1_500.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. totalno sam bolesna. a sličica je prezakon!

      Izbriši
  9. Ja sam se zbilja umorila od objašnjavanja ljudima kako zbilja nije bitno što neko radi u spavaćoj sobi sve dok ne radi nešto na štetu nekom drugom biću.. zbilja mi je žao što smo tako zadrto društvo.. i da se bar usvoje sva ta djeca po domovima, pa bože bolje je da ih usvoje dva oca ili dvije majke nego da odrastaju bez ikoga.. ali rijetko tko to shvaća :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam na šta misliš... i meni je iscrpljujuće boriti se s tim primitivizmom, u bilo kojem obliku.

      Izbriši
  10. Stvarno odličan post, drago mi je da si se dotakla i ove teme. Moram napomenuti kako mi je grozno što neki ljudi misle da nisu rasisti ili homofobi i ponosni su na svoju toleranciju a onda ipak kažu da ne bi dozvolili gay parovima posvajanje ili da neka oni svoju vezu drže za sebe, unutar svoja 4 zida. I onda ti kreni objašnjavati što je ustvari tolerancija a što homofobija. Žalosno u kakvoj sredini živimo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Odličan post! Ne kužim što ljude toliko živcira kod homoseksualaca? Što se mene tiče tako mi je svejedno.. U biti bilo koje opredjeljenje mi je ok, religijsko, seksualno itd ako je osoba normalna i ne gnjavi me s time. Kao što imaš kršćane koje ni ne čuješ i one koji te pokušavaju obratiti na svoje tak imaš i homoseksualaca koji su super i onih koji te pokušavaju uvjeriti da si i ti u biti gej. Kako meni ide na živce čim mi netko pametuje i prisiljava na neko mišljenje to mi smeta, ali to mi može smetati jedna osoba a ne svi pod istim opredjeljenjem.

    Ovi što mrze sve i tamo urliču na gej paradu su debili kojima je IQ vjerojatno jednak sobnoj temperaturi. To da je među njima bila i neka "gospođa" me ne čudi jer je ipak netko odgojio (nazovimo to tako) ovu hrpu debila koji urlaju pa je bilo samo pitanje vremena koja će biti dovoljno hrabra stati iza svog sinka koji je eto na sreću hvala Isusu i Mariji i svima tamo u Bibliji, hetero.

    Kad smo već kod posvajanja i roditelja - zamisli da si solo žensko i želiš umjetnu oplodnju. U Americi je to nešto normalno, ako imaš posao i uvjete zašto ne? Kod nas bi vjerojatno i takvu ženu zatukli kamenjem jer je, zamisli, odlučila postati majka a nije htjela završiti s nekim krkanom koji joj ne odgovara. Ali što ćeš, mentalitet kod nas je u većini božemesačuvaj.. Eno gledam jučer onu ljubav na selu, lik ne može nać curu i jedva nađe i nogira ju jer je on teški kršćanina a ona pravoslavne vjere. A vamo lik gadan i glup, ali to zna. I vjerojatno "zna" da je držanje za ruke između dva muškarca kažnjivo pa bi prvi tam stajao u redu i urlikao.. uf -.-'

    Joj raspisah se :D Sorry :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, i ja sam vidjela ovu ljubav na selu. makar, meni nisu jasni ljudi koji se tamo prijave. ima toliko načina za upoznati nekog novog i nepoznatog i dovesti si ga doma, bez da te rtl snima. možda im je glavna želja biti na tv-u.
      no, to nema veze s gay postom :)))

      meni je uvijek drago kad se raspišeš, ne brini!

      Izbriši
  12. Odlicnooo, odlicno si sve napisalaa, tako jee

    OdgovoriIzbriši
  13. Ma ljudima se nista ne moze dokazati... Odustala sam od komentarisanja ovakvih tema u drustvu jer ja koja podrzavam ljubav dvoje ljudi, bez obzira na pol, budem cudna a svi oni koji nekoga mogu otvoreno da mrze-ispadnu normalni...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, upravo tako. na kraju je primitivizam normalan.

      Izbriši
  14. joj ja bih napravila novine od tvojih postova i dijelila na svakom koraku.. i ovaj ću da podijelim na facebook-u, hope you don't mind :D potpisujem sve.

    OdgovoriIzbriši
  15. Uh htjela sam ti pisat kak je genijalan post, al onda sam zapela na Eninom fejsu i nanervirala se sva :o

    OdgovoriIzbriši
  16. ne znam uopce sto bih ti napisala, toliko mi se neizmjerno gadi sto si neki daju za pravo gledat u tudje krevete i zivote. taman sam zadnjih dana pogledala dva ljubavna filma u kojima su glavni likovi gay, osupnula me kolicina negativnih komentara na imdb-u a sve scene su napravljene izuzetno ukusno i potpuno kao sto bi ih radili u filmu u kojem su glavni protagonisti straight

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi