I laugh in the face of danger, and then I hide until it goes away.

Zadnji Buffy-post. Evo što me Buffy naučila.
da preispitujem autoritete
kako biti prijatelj(ica)
kako se ponaša obitelj
da su gubitci dio života i da je u redu biti tužan
upravo
točno
uspjeh i neuspjeh obično su definirani time kako na njih gledamo
da nisam samo ja razočarana kad dobru foru potrošim na neduhovite ljude
da nisam jedina s ljubavnim problemima
kako biti dobra sestra
da je savršeno normalno kad te nervira tuđi pravopis
da smijem reći što mislim
da cure rasturaju!
da humor pomaže u svakoj situaciji

Što se tiče Twilighta, prva me knjiga zainteresirala, definitivno je bila drugačija. Druga knjiga mi je bila dosadna, treća je imala fora dijaloge, a četvrta je, ako mene pitate, teško sranje od knjige. Filmovi su loši, a prvi naspram četvrtog djeluje kao remek djelo.


Dosta o tome. Sutra je na redu True Blood.

P.S. pogledajte meni najdražu parodiju New Moon-a.

Primjedbe

  1. Mi smo kolegici s faksa kupili prvu knjigu Twilighta, valjda je tad nekad tek izašao i mi smo mislili da je dobro. Lol. Iskreno, prvi film mi se svidio.

    A ne može se ni usporediti sa Buffy :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je kod prvog Twilighta filma bila dobra kamera, tj citava ona hladna atmosfera. Ostalo mi je bilo meh.Ostale filmove nisam pogledala. Knjigama se nisam ni približila nakon sve te pompe oko njih.
    Dosad mi se nijedna vampirska saga nije približila Buffy.Džabe.
    Od filmova mi je drag Dracula by Francis Ford Coppola, ali ja sam sucker za Garija Oldmana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, u pravu si. ali prvi dio je imao jednog režisera, a ostali nekog drugog. ta žena koja je radila prvi film se barem potrudila i oko lokacija i svega. mislim, samo kad se sjetim da u prvom filmu pattinson djeluje zanimljivo (nakon početnog šoka), a u svim narednim je sve ružniji i ružniji.

      Izbriši
  3. Twilight...that feeling of hate when someone manages to completely messes up your favorite mythological creatures.

    Svaka cast. Nestrpljivo cekam True blood. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. i meni je Twilight beze, gledala sam 1 i 4.. jer prijateljice koje su gledale ga prije mene, toliko su ga pohvalile, i govorile da je predobar, i onda ja pogledam i razocaram se,,, ili nisam romanticna dusa, hahah.. uglavnom, cesto se tako desava. plus, odlican post,, fine si sttvari naucila od Buffy, =) =D

    OdgovoriIzbriši
  5. Bojkotiram sve tvajlajtasto :D Buffy pouke su zakon, takodjer sam sretna jer sam odrasla uz nju a ne Bellu, a True blood, ajd ako bas moras ^_^ to nisam gledala

    OdgovoriIzbriši
  6. Twilight nisam ni gledala ni čitala niti planiram :D Buffy obožavam, čitala sam kasnije i stripove koji su došli nakon Buffy (npr Melaka Fray koja je neki futuristički slayer) i sad pokušavam skinuti prvu sezonu ali nema seedera. A jedna od najspuki epizoda mi je bila "Hush" (sezona 4)

    http://whatculture.com/wp-content/uploads/2011/11/buffy-hush-gentlemen-400x300.jpg

    Eeeek!

    True Blood nisam gledala pa to neću moći komentirati :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa meni buffy nije zapravo bila spooky. više funny. dijalozi su im super. to je hum. serija po mom ukusu!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi