I hate being obvious. All fangy and 'grr!' Takes the mystery out...

Vampiri su mi oduvijek bili najstvorenja. Svaka priča mi je zanimljivija ako su u njoj vampiri. I podjednako volim ozbiljne i neozbiljne priče o vampirima. I kad kažem neozbiljne, tu prvenstveno mislim na Buffy, seriju u kojoj svaki vampir ima vlastitu osobnost, vlastite stavove i vlastite fore.
Buffy je ubojica vampira. Actually, Buffy ne ubija samo vampire, iako su joj oni glavna meta. No, kako živi na Ždrijelu pakla, svašta gmiže kroz gradić po imenu Sunnydale. Buffyin takoreći šef je Giles, knjižničar i The Watcher.
upravo sam shvatila koji je moj problem. pa ja sam watcher!
Buffy ima prijatelje koji su poprilično plašljiva stvorenja (čitaj: normalna). Willow na kraju ispadne dobra gay vještica, dok Xander nađe curu koja je bivši demon - Anya je lik koji treba citirati 24/7, toliko je genijalna.
Anya
Willow i njezin osmijeh samo za Misty
Xander i Willowin dečko Oz (pred-gay faza)

Buffy uz to što mlati vampire ima vremena i za nekoliko nekonvencionalnih veza. Prvo je tu Angel, vampir koji je proklet, pa ima dušu. Zato je redovito patnički nastrojen, jer ga peče savjest svaki put kad nekoga mora isisati. Postane bolji s vremenom, a dobije i vlastitu seriju.
Angel
Za one koji su viknuli Booth! imam poruku:
žalim slučaj, ali David Boreanaz ima samo jedno ime, a to je Angel.
Onda je tu Riley o kojem ne želim pisati iz principa. Iz istog razloga nema slike. A dobar dio serije kroz priču se provlači Spike, koji se u Buffy zaljubi krajem serije, što teško pada i njemu ni njoj. Njemu jer je ne može smisliti, a njoj jer ne može smisliti njega.
klasični Spike (šteta da ne čujete british accent)
Spike je vampir koji dolazi u Sunnydale sa svojom djevojkom Drusillom, koja je psihotična vampirica pored koje Dracula djeluje kao... anđelčić? Nevino djetešce? Mačić? Spike uistinu prođe svašta i teško da je neki drugi lik u nekoj drugoj seriji prošao takvu transformaciju, a da nije izgubio na autentičnosti. Spike je the vampire. James Marsters sa super kratkom kosom? Mljac. Ali nemojte guglati da vidite kako čovjek izgleda izvan uloge Spikea. Nije neki prizor.
A kako dobivam sve više komentara o tome kako je Spike njam, sutra o tome čemu me je sve Buffy naučila i kako je Spike dobio ime:
Oh, yeah...

Primjedbe

  1. Drusilla & Darla su mi bile zakon, ne znaš koja luđa xD A Spike je samo Spike, kakav James i bakarači, smeđa kosa ijuuu :D

    Ja sam jedno vrijeme mozgala da mi se buduće dijete zove Tara i onda skužih da to i nije tak rijetko ime kod nas ._. *zbunj* Bit će Willow xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drusilla & Darla ♥

      http://27.media.tumblr.com/tumblr_lekg9pv6kk1qzr77io1_500.gif

      LoL :)

      Izbriši
    2. darlu sam skroz zaboravila... a drusilla mi je spooky, baš ono pošteno spooky.

      Izbriši
    3. Darla je u biti više bila u Angelu neg u Buffy koliko se sjećam.. Angela nisam pogledala do kraja al nema seedera za zadnju sezonu :( Kmek :(

      Izbriši
  2. Prespavacu deo sa Bafi, pa ti se vracam kad dodjes do Drakule (ako je u planu) :]

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u planu je kinski, kao predzadnji post. a onda na kraju o vampirima u narodnim predajama.

      Izbriši
    2. Cekmo zajedno onda :) Ti donesi kokice, ja cu pivo :))

      Izbriši
  3. Ja prosto obozavam tvoje postove! :D

    http://mayasfashioncorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. konačno netko tko smatra da moja opsjednutost buffy i svako malo repriziranje čitave serije nije djetinjasto... hvala ti na tome *.*
    navijam za spike-a, luđi je od angela ;-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je draži! dokaz da nije sve u izgledu, mi žene padamo na karakter ;)

      Izbriši
  5. Spike, Spike, Spike, Spike!!! :D
    http://www.youtube.com/watch?v=1EirZRVnQFQ

    OdgovoriIzbriši
  6. nisam pratila seriju i nešto me ne vuče, ali I'm staying tuned! ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj već sam skroz zaboravila na detalje i na likove ..One epizode kad odu na faks sam na preskokce gledala, sjećam se samo jedne kad je Buffy imala cimericu koja je bila demon a nitko joj nije vjerovao..kako je završila Buffy uopće?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni ja se ne sjećam točno. bila je nešto mrtva, pa je ustala od mrtvih... mutno mi je...

      Izbriši
    2. Pih - sezona 2 kad je umrla (prvi put) onda je jos jednom negdje u četvrtoj a na kraju pronađu sve moguće buduće slayere (koji čekaju da se aktiviraju kad onaj tko je slayer umre) i nekak ih uspiju sve aktivirati i onda Buffy više nije The One i može živjeti normalnim životom dalje :) *suza u oku* :'D

      Izbriši
  8. nakon ovog posta mi se nesto cudesno bucka u kadi ^_^ i zasto nigdje ne spominjes Cordeliu ona mi je bila favorit :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Seth Green. Damn, kad se samo sjetim faze lude zaljubljenosti u njega i njegove boje kose :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam bila fascinirana Sethom! A smiješan mi je u ostalim filmovima.

      Izbriši
  10. Ne sjećam se detalja, pa mi nije jasno zašto ne želiš o Rileyu da pišeš :D?

    OdgovoriIzbriši
  11. Rileya se slabo sjećam..nekakav policajac ili tako nešto, jelda? Spike..mljac. Angel..isto mljac. možda da si skinem seriju?

    OdgovoriIzbriši
  12. Hm...ja nisam gledala Bafi ubicu vampira :/ ali ovaj Spike, kako već niiiiiije loooš :D

    OdgovoriIzbriši
  13. nisam ni ja gledala to , =/ , al vjerujem da je zanimljivo =)

    OdgovoriIzbriši
  14. fantasticna si kao i uvek...volim tvoje textove...

    OdgovoriIzbriši
  15. a Bafi....iritirajuca slatkica :) i Angel...savrsen, prezgodan, predobar..pre, pre.. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. booth, znala sam da te odnekud poznam!!! nisam pratila buffy, ta glumica mi nikad nije 'sjela'. bezlična mi je.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi