I happen to be very biteable, pal. I'm moist and delicious.

jer ste vi to tražili
Ako ćemo objektivno, David Boreanaz je zgodniji od Jamesa Marstersa. Ako ćemo objektivno, Spike je daleko bolji vampir od Angela. Ako ćemo subjektivno, ne znam što sam htjela reći jer mi oči stalno odlaze na Spikeovu sliku. He is hot. Osim što je cold. Jer je mrtav. Odnosno, undead. Odnosno, opet sam se pogubila. Neka slike govore zašto ga volimo.
taj pogled...
okej, on je vampir i zao je... kao..
vampir je i voli krv, bez obzira na to ima li dušu i može li se kontrolirati...
prije Twilighta nijedan se vampir nije nešto suzdržavao
aww... kompliment nad komplimentima: you're a hell of a woman. wow.
soulless spike me može imati upside down and halfway to gdje god želi ;)
but still...
slažem se!
hurt me, baby!
samouvjeren tip sa smislom za humor, tko ne pada na to?
ponekad je tako slatko djetinjast, kome se to ne bi sviđalo?
... kad se zaljubi u buffy, ali ne želi da itko zna, pa nabavi zamjensku buffy :)))))
harmony ♥♥♥ spikeova super glupa cura :)))
welcome to the nancy tribe :) volim taj naglasak!
ovo je masaža za koju se javljam!

kunem se, spike je trebao biti stand-up komičar
here, here!

Primjedbe

  1. a, jedan od rijetkih kome plava kosa dobro stoji, kaj je je

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha robot Buffy je presmijesna s onim " Angel's lame.." xD A Spike, what can I say? *schlick schlick schlick* xD

    OdgovoriIzbriši
  3. kao što već rekoh - spike is the best *.*
    sad bih opet išla gledat seriju a provrtila je pred par mjeseci ;-D

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj i zaboravila sam da je Spike bio u Torchwoodu!! Kapetan Jack i on su baš lijep par :).
    I da, jeste dobar plavušan. S crnom kosom je baš weird.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hmmmmm...Erik je bolji, hoćemo Erika :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Upravo sam se sjetila da me Buffy podsjeća na jednu drugaricu iz osnovne škole koja se u međuvremenu promijenila i nije mi baš draga i tako :D. Ipak, osjećam neku potrebu da odgledam par epizoda, al me strah da se ne razočaram, ipak sam to u mlađim danima gledala i standardi su niži bili :D.

    OdgovoriIzbriši
  7. Smijeh do suza.
    Njegova "super glupa cura" ;)
    Kosa mu je presmiješna.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi