Hvala i znam

Jučer sam bila premorena da išta napišem, osim da vam prokomentiram blogove. Nikako da se pošteno naspavam u zadnje vrijeme, nije mi dosta, samo mi se spava... Ali petak je obvezan, so...

hvala na random tipu koji me upitao radim li ili studiram
i da nikad ne bi rekao da mi je već 28. I'm almost in luv


hvala na spavanju i lijepim snovima


hvala na dovoljnom umoru zbog kojeg zaspim
u čudnim pozama i samu sebe impresioniram


hvala na tome što još stojim


Ponešto sam i naučila...


jazzed? get it? haha
sve je to za ljude... a pod "to" mislim na... pa... na sve


oslanjati se na druge je uvijek loš izbor

jer zaslužujete više

ili big stuff. rezultat je isti. don't sweat. jednostavno. don't.


Umalo zaboravih! Danas je rođendan Mladenu koji sad piše OVDJE.
Happy birthday, Mladene!


Za kraj, imam dva pitanja za vas. Razmislite malo o njima ovaj vikend...
bilo što?

iskreno? kakvog se faila najviše bojite?

Primjedbe

  1. Last time I did something for the first time?

    Hm eno kupila prvu knjigu poezije, do sad sam kupovala samo ili prozu ili mješano (kao što je E.A.Poe)

    Da ne mogu fejlat? Uf ne znam.. Opet su mi se izmješali planovi za budućnost pa sad nemam pojma, sve što planiram ne mogu fejlat ni ovak tako da :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pitanje No1:
    Već dugo ništa nova... Ali zato planiram sljedeći mjesec otići sa frendom na penjanje po umjetnoj stijeni i osramotiti se pred nepoznatom ekipom.
    WooHoo jedva čekam :) Šalu na stranu, volim visinu, volim se penjat (iako nisam baš uspješna u tome, volim fizički izazivat svoje tijelo, da se malo probudi od ovog uredske učmalosti (ne znam bolji izraz). A i zanima me da li ovi silni muški sklekovi imaju ikakvu svrhu...

    Pitanje No2:
    1. Provozati bolid Formule 1, punom snagom (Ferrari, of course, ako bih mogla birati) i ne izletiti sa staze već u prvom zavoju.

    2. Napokon pročitati Kiklopa (Ranko Marinković) i razumjeti. Dosada su pokušaju uvijek završavali negdje oko 50 stranice.

    Kakvog se faila bojim...ovo će zvučati vrlo laim, ali bojim se da ću za 40tak godina pogledati svoj život i samo slegnuti ramenima...


    P3


    Pitanje No2:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako te tješi, sumnjam da tvoj život spada u kategoriju slijeganja ramenima! ti si skoro pa neki superhero! ovo s umjetnom stijenom bih i ja mogla: da se ne bojim pada, visina, pada s visine i da sam se u stanju popeti na nešto višlje od 50 cm.

      Izbriši
  3. U utorak sam prvi put išla pogledati stan koji želim iznajmiti. I čini mi se da ću to uraditi mnogo puta prije nego se preselim.

    Dakota F. je divna, koji je to film? :shy:

    OdgovoriIzbriši
  4. neki dan sam prvi put jela sushi, bilo gadno,ali sam probala sve, hahah .. a ja sam veliki ljubitelj rize,,,al sushi je pretjerivanje, hahahahahha...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tacno u detalje znam sta bih uradila da znam da ne mogu da promasim..heh..
    Happy b-day Mladene !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 68 puta sam/si odvrtela sve moguce varijante i podvarijante :))

      Izbriši
    2. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Izbriši
  6. Ella & Louis <3

    Zanimljiva su ti ova dva pitanja :) Mislim da će dobit po post svako :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Uh...lista je poduza. :D

    Random ljudi koji misle da si mnogo mladji nego stvarno jesi su the best. XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da... začudo, meni su do prije par godina svi davali više nego što sam imala, a sad odjednom izgledam mlađe. profesionalna deformacija možda? lol

      Izbriši
  8. Ja tako spavam uvek! :D

    Prvi put sam pre tri nedelje posadila tri vrste cveca, odavno je niklo i ja sam skroz ponosna na sebe! :D
    A to sto se tice faila, ja uvek sebe ubedim da necu failati, sve rasklopim u glavi i potrudim se da uspe...jer da mislim da hocu ne bih ni pocinjala, sve moze ako se svojski potrudis ili to iskreno zelis...samo nesto ne moze bas odmah!
    A zato sto sam uvek pozitivna i nasmejana, i sarenkasto obucena ljudi misle da sam mladja, islo je cak i do 15 godina i ja sam bila kao: http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/01/oh-stop-it-you.png :D

    OdgovoriIzbriši
  9. onako i ja spavam haha :))

    a što se tiče pitanja, mislim da bi i ja mogla po post o svakom napisat, da mi komentar ne bude u kategoriji spama :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je moja redovna poza za spavanje, nema ama baš ništa čudnog u njoj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislila sam da ipak zauzimaš neku mačju pozu, hahaha

      Izbriši
  11. Prvo pitanjew za tebe. Ti baš voliš Gilmoreice ili je to slučajni odabir gifova?
    1. Danas sam prvi put vozila preko mosta i prešla brzinu od 60 km/h u vožnji :o. Dobro ovo je samo za mene big deal :).
    2. Udala se :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. both! volim gilmorice, ali ne stavljam ih zato jer ih volim nego jer sam našla brdo slika sa zanimljivim quotovima iz serije.
      znam da one mnoge nerviraju, ali meni je to prava mother-daughter bonding serija, pratila sam je zajedno s majkom.

      Izbriši
  12. Mene ne bi mogli ni nacrtati kako spavam, meni mama i tata kažu da spavam isto k'o mačkolud hahahaha, i onda kad njega vidim kako spava sav uvrnut kažem WTF?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zaduži ih onda da uslikaju tebe i mačkoluda kako spava pored tebe, pa da mi usporedimo :D

      Izbriši
  13. prvi put? jucer bila na prvom testiranju za posao ikad, ali skupi se tih prvih iskustava poprilicno samo sto ne obracamo pozornost da nesto radimo prvi put pa ni ne pridajemo vaznost tome

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi