Happy Birthday, J.!

Danas je rođendan mojoj J.! Da smo neke dvanaestogodišnje Amerikanke zvale bismo jedna drugu BFF, ovako to ne radimo, presramotno je... A s obzirom na to da se ljudi od početka našeg prijateljstva čudom čude činjenici da se družimo, mi moramo biti ovo zadnje F, to ti je valjda jasno, draga! Nema šanse da im priuštimo I knew it! trenutak.
Ako vas zanima tko je J., a vjerujem da vas zanima, jer budimo iskreni, koga to ne bi zanimalo? J. je all in one, lijepa, pametna, duhovita, uspješna mačkoljupka, s prelijepim osmijehom i, kunem se, najslađim licem kad razmišlja. Znate onu vilu koja pomakne nosić na onaj neki cute način svaki put kad radi nešto magično? Eh, to je J. kad razmišlja! J. je također osoba koja će me ubiti jer sam to napisala, jer je ona i tough cura, koja se, znam, znam, nije potukla od srednje.
Sjećam se također da njezino nice nisam odmah zapazila, jer mi je prišla sa širokim osmijehom i rečenicom: Imaš lijepe zube, zbog čega mi je pomalo zazvučala kao Hannibal Lecter i njegovo zloslutno: Clarice... (dobiti ću takvih batina danas)
Kod J. najviše cijenim, a mislim da je u tome i tajna našeg prijateljstva, što se uopće ne mora slagati sa mnom da bi me podržala, uvijek će me saslušati bez trunke osude, ali neće me ni zakinuti za istinu koju trebam čuti. Ona je fantastična kombinacija tolerancije i stava. I hrabra osoba koja se ne boji promjene.
Sretan rođendan, J.!

Primjedbe

  1. Haha oborila te s prvom rečenicom :D Sretan rođendan J. i od mene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretan Rođendan J!!!! :)


    P3

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan rođendan J! Neka ti Bitchy vječno bude prijateljica!

    OdgovoriIzbriši
  4. Daj je posudi na neko vrijeme... Sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zivele najbolje drugarice u svim oblicima i velicinama!! Srecan rodjendan Dzej :)

    OdgovoriIzbriši
  6. ovaj post je čista ljubaF. Divno! Sretan roćkaz J!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je sladak post :) pa, nek' joj se srećan i sa srećom :D

    OdgovoriIzbriši
  8. fino da ima tebe za prijateljicu, happy b day za nju, =)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi