Divan subotnji dan

Kao svaka dobra unuka, a ja to svakako jesam, provela sam subotu kod bake, slušajući od nje zašto je nemoguće živjeti s mojim djedom, od njega zašto je nemoguće živjeti s bakom, a od ujaka zašto je nemoguće živjeti s djedom i bakom. Koliko god da je nemoguće, ipak uspijevaju preživjeti. Pa ako dođe kakva zombi apokalipsa, oni će se obogatiti održavajući seminare na temu preživljavanja.

Većinu dana sam provela režući škarama travu za zamorčića, jer da - ja jesam toliko bolesna, jer da - za moju su bebu samo najbolje vlati trave, i da - trava je preoštra da je čupam vlastitim rukama. Tužite me :P

Svaki put kad dođem kokoši su sve pitomije, sad im je već sasvim normalno da sjede oko mene dok pijem kavu. Jer im je zabavnije nego da šeću voćnjakom. Đurđa naravno prednjači, razmaženiju kokoš niste vidjeli, ni mazniju. Mačak nije zainteresiran za ljudsko društvo, osim ako je gladan. A i tada samo što ne zakoluta očima dok trpi malo tapšanja.
ujak i mačak

Đurđa

Đurđina stražnja strana


pogledam kroz prozor, a vani ova slika

zasjele i čekaju društvo (diskretno bulje kroz prozor u kuću; ono iza njih nije kuća nego spremište)

Voćke su se rascvale, i cvijeće je počelo, pa već žalim ako će sljedeći tjedan doći neki mraz i uništiti sve to.















A kako ne bih bila jedina koju je mistymanija fotkanja stopala zaobišla, ta daa!

Primjedbe

  1. Ajme koliko sam se ja puta porezala na travu, jedino gore od toga su bili uredski papiri i slaganje elaborata gdje bih svako malo krvarila na sve strane :D

    Baš je predivno kod tvojih a kokoši (iako nisam veliki fan) su baš kjut - sviđaju mi se te sa čupavim glavama a ime Đurđa je totalno ono :) Moj D inače "Đurđa" zove sve kućanice srednjih godina pa mi je ovo tak smiješno :)

    Stopala! ♥ Iznenadila si me, mislila sam da ćeš ti imati neke ozbiljne fenci šmenci šuze a ono ti u preludim tenisicama :)

    Ja moram u shopping po neke nove cipele (probably balerinke) jer mi počinju sve fotke izgledati isto :D

    I btw (uzgred rečeno) vidi ti vremena danas - snijeg :( A taman tu oko nas sve prolistalo jučer sad će se sve smrznuti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. yup, snijeg... toga sam se i bojala. svaka isprika za šoping je dobra, vidjela sam neki dan da imaju u deichmannu neke fora cvjetne tenisice, a i balerinki u svim bojama. nisam ja za fenci šmenci :)

      Izbriši
    2. Gledala sam i ja Deichmann ali tražim zelene balerinke (onak trava zelene ne limun zeleno-žute ili maslinaste) pa čuvam lovu za kad ih ugledam :)

      Izbriši
  2. Divan subotnji dan FTW. A sad nedjelja i snijeg sve ukakili. Haj, nema veze. Đurđa je presmiješna, punk rock kokoš :). I primjetila sam tako da kod tih familija što se svi žale jedno na drugo nema veće povezanosti, žale se žale, ali kad im neko dirne u tu osobu svi se okrenu na napadača :). Tenisice su ti prelude, jako mi se sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. startas-najružnije tenisice na svijetu, a ipak ih volim :)

      Izbriši
  3. Razbolila sam se od slika. I tena. I koka. Kad sam bila mala, imala sam i ja svoju koku kod bake i dede. Onda su mi rekli (slagali) da ju je pojela lasica. Vjerovatno smo je mi pojeli. Ali dobro.

    Danas, vjerovala ili ne, ovdje pada snijeg.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ovdje padao sinoć, još ga ima po visinama, u nizinama je sunčano. i hladno.

      Izbriši
  4. Hahaha carice :) bas si me nasmejala sa ovim postom (Djurdja je totalni hit :D )

    P.S. Kod bake i deke je uvek najbolja klopa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam obično sama kuhala, jer baka kaže da ne zna kuhati bez mesa, ali popušta, jučer je ona skuhala vege klopu. nije propustila napomenuti da ne bih bila tako blijeda da jedem malo mesa, ali to je već uobičajeno :)))

      Izbriši
  5. Koke su najjace! :) Blago vama sve vam se rascvjetalo, kod nas jutros snijeg pao :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Ah,dan sa bakom i dedom,zavidim....Koke baš ne ljubim osim onih malih Jureka i Katica,ali Đurđa je zakon!Inače,ja svoju perilicu za suđe zovem Đurđa ;))

    OdgovoriIzbriši
  7. Vid' ti domacice kako su se naredjale :) Pravi kafe- muabet (sad me pitaj sta je muabet:)) Magnolija i japanska jabuka <3 <3 A jel' se i ove paticice nikome ne svidjaju (posto mi gusta)????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. razgovor, ako se ne varam?
      ima ih nekoliko kojima se sviđaju :)))

      Izbriši
  8. Slatke patike, i koke,i proljece, =)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jao Djurdja!!! Glavni u dvoristu. :D Mahaluse su zaposjele stratesku kotu u dvoristu. XD Odlicne slike!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! đurđa je očito hit, morati ću joj napraviti stranicu na fejsu, lol

      Izbriši
  10. cvijece lijepo izgleda, ali danas bas rantam kako me ubija proljece radi alergija

    OdgovoriIzbriši
  11. Kakva je to vrsta kokoški? Izgledaju totalno... jetsetterski.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. posavska kukmasta kokoš :) jako jetsettersko ime

      Izbriši
    2. Kažem ti ja... Totalno su cool.

      Izbriši
  12. Đurđa rules! Odlične su kokoši, divno cvijeće..I ja guštam u proljeću ko prase. Neće me smest tamo neki mraz.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. lijepo je nekako ovo proljeće... ne znam, ili mi je sve tako dugo bilo crno da me svaka ljepota veseli, ili sam do sad hodala slijepa po svijetu, ali meni je ovo proljeće nevjerojatno

      Izbriši
  13. Kako su fine koke! Imaju frizuru!
    U magnoliju sam zaljubljena, baš sam danas gledala jednu kako je procvjetala i žalila se D. kako nikad nijednu nisam pipnula.
    Zahladnilo, bila si u pravu :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ne diram magnolije od kada mi je kao djetetu iz jednog cvijeta pala štriga (znaš koji je to odvratni kukac?)na glavu, jer sam pipkala taj cvijet... traume!
      ali im se divim izdaleka!

      Izbriši
  14. Djurdja i njena straznja strana bas su me nasmijale :)

    Prelje su fotke prirode! I vidim imas iste Startasice kao i ja! SUPER su ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni su na kokošima najsmješnije guzice :)))

      Izbriši
  15. đurđa je najkul primjerak peradi koji sam vidjela u zadnjih xy godina. a inače prezirem perad iz petnih žila. fotke su ti čarobne. osobito oni plavi cvjetići. potočnice?

    OdgovoriIzbriši
  16. Aaa vidi Đurđe nisam je prepoznala, hahaha je li to išla na trajnu??? - jer frizura joj je hit! - od moje prijateljice se mačak zove Đurđa, haha da da mačak - tako da me više ništa ne iznenađuje :)
    Btw. slike su fkt predivneeee!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! kao što rekoh, svi znaju neku đurđu! lol

      Izbriši
  17. aa kako je divno, kod nas jos nema ni behara ni cvijeca

    OdgovoriIzbriši
  18. i moja je baka ispred kuće imala magnoliju, sa strane je bila i isusova kruna... zemlju od cvijeća skoro da nisi vidio, a uvijek se u blizini motala barem jedna mačka... volila bih da i sad mogu provest dan s njom

    OdgovoriIzbriši
  19. Ovaj prvi pasus baš 'baca' na Svi vole Raymonda. :DD

    Ja se užasno bojim kokoši. Naježim se samo gledajući slike. :D

    OdgovoriIzbriši
  20. Trenutno sam u sličnom okruženju pa se mogu povezat :) Samo što ne režen vlati trave i fotkam kokoši već pišem izvještaje :( Đurđa i frendice su genijalne :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi